Beste premier van Nederland ooit. Ik ben blij.quote:Premier Mark Rutte wil door als leider van de VVD. Dat heeft hij aan prominenten binnen de partij te kennen gegeven, meldt RTL Nieuws.
https://www.ad.nl/politie(...)ls-premier~aa73a08b/
Als persoon Lodewijk Asscher, maar die zit bij een partij die niet genoeg stemmen heeftquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:08 schreef Farenji het volgende:
Het nare is dat er zo weinig echte alternatieven zijn, realistisch gezien.
Simpele oplossing voor, niet op hem stemmen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:10 schreef Klopkoek het volgende:
VVD omroep 'RTL unilever' meldt dat Rutte wil doorgaan met zijn corruptie, incompetentie en het vernielen van Nederlanders
Er zijn weinig landen op aarde met meer keuze aan politieke partijen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:08 schreef Farenji het volgende:
Het nare is dat er zo weinig echte alternatieven zijn, realistisch gezien.
Helaas heeft het Nederlandse kiezersvolk een aantoonbaar verwrongen en verkeerd beeld over het eigen land. Zie o.a. de Misperceptions Index.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Simpele oplossing voor, niet op hem stemmen.
Dat bedoel ik. Ik zou (qua persoon) wel wat voor Sigrid Kaag voelen, maar die is qua partij nog kanslozer dan Asscher. Waarom blijven de mensen toch massaal op de vvd stemmen? Als je een elitaire rechtse miljonair bent begrijp ik het wel, maar voor gewone mensen is de vvd echt een kutpartij.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:11 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Als persoon Lodewijk Asscher, maar die zit bij een partij die niet genoeg stemmen heeft
Het gaat niet om een gebrek aan keuze he, er zijn genoeg goede kandidaten (buiten de vvd dan), maar door het stemgedrag van veel mensen waardoor de keuze voor je gemaakt wordt. Want binnen de vvd is rutte denk ik niet zo'n slechte kandidaat, er zijn slechtere denkbaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Er zijn weinig landen op aarde met meer keuze aan politieke partijen.
Als mensen een gebrek aan keuze ervaren dan ligt dat aan de uitgekiende mediastrategie en big data communicatie, gebruik makend van de moderne hersenwetenschap. Dat ligt niet aan het gebrek aan partijen of gekwalificeerde kandidaten (waarbij middelbaar opgeleiden vrijwel allemaal uit de kamer zijn verdwenen).
Ik zie buiten de VVD ook weinig premierskandidaten. Asscher heb ik echt helemaal niks mee, die komt altijd zo verzuurd over. De Jonge vind ik wel goed als minister, maar ik vrees toch net te licht voor premier. Kaag vind ik in al haar optredens/interviews sinds ze partijleider van D66 is heel erg tegenvallen. Klaver is toch ook geen premiersmateriaal en over de rest hoeven we het helemaal niet te hebben (te kleine partijen of zeer ongeschikt).quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:19 schreef Farenji het volgende:
[..]
Het gaat niet om een gebrek aan keuze he, er zijn genoeg goede kandidaten (buiten de vvd dan), maar door het stemgedrag van veel mensen waardoor de keuze voor je gemaakt wordt. Want binnen de vvd is rutte denk ik niet zo'n slechte kandidaat, er zijn slechtere denkbaar.
Rutte werd heel lang ook niet als premiers materiaal gezien. Was tot dan toe een mislukte manager en overspannen bestuurder met proefballonnetjes zoals de Holocaust.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik zie buiten de VVD ook weinig premierskandidaten. Asscher heb ik echt helemaal niks mee, die komt altijd zo verzuurd over. De Jonge vind ik wel goed als minister, maar ik vrees toch net te licht voor premier. Kaag vind ik in al haar optredens/interviews sinds ze partijleider van D66 is heel erg tegenvallen. Klaver is toch ook geen premiersmateriaal en over de rest hoeven we het helemaal niet te hebben (te kleine partijen of zeer ongeschikt).
Proefballonetjes als de Holocaust? Die moet je even uitleggen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Rutte werd heel lang ook niet als premiers materiaal gezien. Was tot dan toe een mislukte manager en overspannen bestuurder met proefballonnetjes zoals de Holocaust.
De meest vertrouwenwekkende politici waren tot een paar maanden voor het einde Balkenende en Bos.
Asscher heeft meer als bestuurder laten zien dan Rutte destijds.
Holocaust ontkenning of ridiculiseren is strafbaar. Als proefballon wilde Rutte dat uit het strafrecht halen. Dezelfde dag opende hij een zogenaamde 'vrijdenkersruimte'.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Proefballonetjes als de Holocaust? Die moet je even uitleggen.
Nou, nou, nou de enigen die Nederland werkelijk kapot gaan maken zijn de linkse partijen met hun 'open-volledig-de-grenzen-voor-de-zieligen-der-aarde' politiek en hun struikrover-mentaliteit om bedrijven en rijke, hardwerkende Nederlanders helemaal uit te kleden d.m.v. idioot hoge belastingen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:10 schreef Klopkoek het volgende:
VVD omroep 'RTL unilever' meldt dat Rutte wil doorgaan met zijn corruptie, incompetentie en het vernielen van Nederlanders
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:21 schreef ijs_beer het volgende:
Mja. Ik zal ook nu weer geen VVD stemmen.
Tegelijkertijd is stabiliteit in deze tijden wel een groot goed. Zeker nu Merkel zal gaan vertrekken als Bondskanselier in Duitsland, de kans dat Macron herkozen wordt in Frankrijk niet zo groot is, Spanje en Italië vooral met zichzelf bezig (moeten) zijn, is het fijn dat Nederland in internationaal en europees gezien dan een stabiele ervaren rot kan afvaardigen.
Ik zou Segers wel een geschikte premier vinden eigenlijk, maar net wat je zegt, te kleine partij.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik zie buiten de VVD ook weinig premierskandidaten. Asscher heb ik echt helemaal niks mee, die komt altijd zo verzuurd over. De Jonge vind ik wel goed als minister, maar ik vrees toch net te licht voor premier. Kaag vind ik in al haar optredens/interviews sinds ze partijleider van D66 is heel erg tegenvallen. Klaver is toch ook geen premiersmateriaal en over de rest hoeven we het helemaal niet te hebben (te kleine partijen of zeer ongeschikt).
Leuke frames man.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:59 schreef Subw00fer het volgende:
[..]
Nou, nou, nou de enigen die Nederland werkelijk kapot gaan maken zijn de linkse partijen met hun 'open-volledig-de-grenzen-voor-de-zieligen-der-aarde' politiek en hun struikrover-mentaliteit om bedrijven en rijke, hardwerkende Nederlanders helemaal uit te kleden d.m.v. idioot hoge belastingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |