Nog evebn en ik heb een playlisyt tot en met de pasenquote:
Ibu is ook zo lekker voor je maag.quote:
Zeker in combinatie met bepaalde antidepressiva.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ibu is ook zo lekker voor je maag.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
doen ze die medicijnen dan in dat bootje
Slik ik niet, wel antipsychotica. Zou dat botsen?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker in combinatie met bepaalde antidepressiva.
Geen idee.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:11 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Slik ik niet, wel antipsychotica. Zou dat botsen?
Maar waarom geen onderzeeër? Vind ik net wat toepasselijker.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Of ze printen het bootje van de medicijnen.
ADHD?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik had Wellbutrin. Toen ik een niersteenaanval kreeg, kreeg ik ibuprofen. Pas later kreeg ik er ook een maagbeschermer bij.
Ook makkelijker in te brengen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:12 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Maar waarom geen onderzeeër? Vind ik net wat toepasselijker.
Ik hoor net van de eenhoorn in de keuken dat dat niet botst. Pfieuw.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik had Wellbutrin. Toen ik een niersteenaanval kreeg, kreeg ik ibuprofen. Pas later kreeg ik er ook een maagbeschermer bij.
daarom heb ik maar paracetemol genomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ibu is ook zo lekker voor je maag.
ook een optiequote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Of ze printen het bootje van de medicijnen.
quote:
Neee ik ben weer terug bedoel ikquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:15 schreef FreshFruit het volgende:
Mooi,even over Ferrous roddelen nu.
MrsL.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:16 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Neee ik ben weer terug bedoel ik
Kom binnen.quote:
We zitten allemaal even rechtquote:
Kom maar.quote:
Ahhhhquote:
@Geerdquote:
#MeTooquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:21 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb het ooit wel in een trein gedaan.
vast welquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:21 schreef Justin_Case het volgende:
G
[..]
@:geerd heeft ons zeker al een keer zien zitten in de trein
Oohh, ik in een k.tquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:21 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb het ooit wel in een trein gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |