Hoezoquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:36 schreef Justin_Case het volgende:
D
[..]
Dat is geen aanrader kan ik je uit ervaring vertellen
Correct. Ben al eens op een rangeerterrein wakker gewordenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:36 schreef Justin_Case het volgende:
D
[..]
Goeiequote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:35 schreef ToT het volgende:
[..]
And behead those who insult the islam!
Ooh, denk iedereen weleensquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik stapte verkeerd uit. Hahahaha
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Correct. Ben al eens op een rangeerterrein wakker geworden
Ooh, denk iedereen weleensquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik stapte verkeerd uit. Hahahaha
Lolquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
3 stations verder wakker worden? Zoiets?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:36 schreef Justin_Case het volgende:
D
[..]
Wel iets meer.......quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
3 stations verder wakker worden? Zoiets?
Ga je zusje uitlachenquote:
Je pit wel zo als het rustig isquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
3 stations verder wakker worden? Zoiets?
Je was helemaal uitgerangeerd tot je er achter kwam waar je was?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je moeder danquote:
Je had zoiets van: "Wat voor taal is DIT?" toen je in een warme omgeving wakker werd en allemaal mensen in rare kleding zag lopen en hoorde praten?quote:
Dat is dan wel fijn.Ik werd ooit in Zwolle wakker terwijl ik maar naar Heerenveen wilde.quote:
Auw!quote:
Ja klonk Twents......quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Je had zoiets van: "Wat voor taal is DIT?" toen je in een warme omgeving wakker werd en allemaal mensen in rare kleding zag lopen en hoorde praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |