dat is zijn werk denk ik nietquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Ach ja, je kunt ook helemaal vergeten je spits in te schrijven voor de Europa League
@:FrankArnesen
Ik had een prima dag voor ik dit zagquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:25 schreef Generationalpha het volgende:
Meer mensen die de Cocu-tijd missen?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:33 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik had een prima dag voor ik dit zag
Spoiler!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:25 schreef Generationalpha het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou je de cocu tijd missen?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:25 schreef Generationalpha het volgende:
[ afbeelding ]
Moeten je spelers hun verantwoordelijkheid maar nemen en in hun bubbel blijven.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:01 schreef WaikikiWim het volgende:
Wat bizar overigens. PSV mist dus sowieso 11 spelers en met een beetje pech zelfs 13 of 14 spelers. En als kerst op de taart mogen ze nu zelfs spelers die negatief testen niet meenemenIk ben de eerste die kritisch is op Nederlandse ploegen bij slecht spel (zoals de vorige wedstrijd), maar als PSV dit vanavond niet weet te winnen dan ligt het echt buiten hun macht.
Dat kun je ook zeggen tegen die 10.000+ mensen die dagelijks positief testen. Blijken voetballers toch ook ineens maar van vlees en bloed te zijn met een leven buiten voetbal (al is het maar een vrouw en kinderen) die je niet 6 maanden in isolement kunt zetten omdat ze zoveel geld verdienen met wat ze doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Moeten je spelers hun verantwoordelijkheid maar nemen en in hun bubbel blijven.
Dacht dat die schmidt zo goed was volgens jou.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:48 schreef PSVCL het volgende:
Haten op clublegende Cocuals ie morgen besluit om PSV te coachen moet Schmidt gewoon oprotten.
[ twitter ]
14(!) prijzen gepakt
Hij hoeft ook niet weg,veel te vroeg natuurlijk.En met al die corona gevallen etc is het voor elke coach lastig.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dacht dat die schmidt zo goed was volgens jou.
Wie is 'je? Zijn niet mijn spelers.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Moeten je spelers hun verantwoordelijkheid maar nemen en in hun bubbel blijven.
Hij is minder Fein dan we dachtenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:58 schreef tja77 het volgende:
Waarom krijgt die Fein zo weinig speelminuten?
Halve selectie afwezig en nog speelt ie niet.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hij is minder Fein dan we dachten
Er wordt ook totaal niet geprotesteerd.quote:
Bij wedstrijden van de amateurs letten ze daar niet zo op.quote:
Typerend voor de mentaliteit wel ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Er wordt ook totaal niet geprotesteerd.
Kennen waarsch. zelf de spelregels niet eens.
VAR wordt echt gemist vandaag.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:41 schreef WaikikiWim het volgende:
Sinds wanneer mag een bal trouwens rollen bij het nemen van een vrije trap? Die bal rolt gewoon vanaf de plek waar de overtreding wordt gemaakt 8 meter terug en terwijl hij nog rolt wordt hij weggeschoten. Dus hij wordt én niet op de plek van de overtreding genomen én hij is nog in beweging.
Met nog 3 van zulke spelers kan het nog iets worden met dit elftalquote:
Dit kan inderdaad eigenlijk echt niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:41 schreef WaikikiWim het volgende:
Sinds wanneer mag een bal trouwens rollen bij het nemen van een vrije trap? Die bal rolt gewoon vanaf de plek waar de overtreding wordt gemaakt 8 meter terug en terwijl hij nog rolt wordt hij weggeschoten. Dus hij wordt én niet op de plek van de overtreding genomen én hij is nog in beweging.
Schei uit. Als je ziet wat we allemaal weg geven en hoe weinig we daar tegenover zetten. Rampzalig.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:47 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Deze eerste helft viel me eigenlijk nog best mee–in de context van de afgelopen wedstrijden.
Belachelijk voor woorden dit ja...een blind paard ziet het nog. Genaaid met de broek dichtquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:41 schreef WaikikiWim het volgende:
Zullen maar niet over Mo hebben..bijna treurig om hem rond te zien hobbelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schei uit. Als je ziet wat we allemaal weg geven en hoe weinig we daar tegenover zetten. Rampzalig.
Ik zeg toch ook in de context van. Er zit toch ineens "iets" in het elftal, het resulteert nog niet in geweldige dingen (we hebben ogen), maar ook niet in pure aids van een lamlendig ploeteren van de laatste wedstrijden. Ik had gewoon het allerergste verwacht omdat dat de norm blijkbaar is tegenwoordig, maar er zitten toch vleugjes in die ik nog niet zag dit seizoen. Een kinderhand–quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schei uit. Als je ziet wat we allemaal weg geven en hoe weinig we daar tegenover zetten. Rampzalig.
Madueka snap ik wel. Maar Ihattaren laat weer weinig zien.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:54 schreef tja77 het volgende:
Bij RTL 7 zijn ze nogal positief over Madueke en Mo.
Oké dan.
Madueke heeft erg veel slordige aannames en foute passes. Zit wel voetbal en talent in die jongen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:56 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Madueka snap ik wel. Maar Ihattaren laat weer weinig zien.
Als je net van Feyenoord komt dan is er nog wat voor te zeggen ookquote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Dit ziet er lekker uit." volgens de mannen bij RTL.
Mwoah, lastige vind ik dat. Tuurlijk zit er wel wat in, maar hij is vooral heel gevaarlijk door z'n explosiviteit/snelheid. Voetballend vind ik hem juist vrij zwak.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Madueke heeft erg veel slordige aannames en foute passes. Zit wel voetbal en talent in die jongen.
Dat gaat wel erg ver.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Dit ziet er lekker uit." volgens de mannen bij RTL.
En als het zelfs met 10 afwezigen te lastig voor ze is dan weigeren ze de volgende keer nog 3 spelers extra toch.quote:
Een Feine wissel?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Vlassnorretje maar even wisselen.
Vind het wel rustgevend.quote:
Nooit geweest.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:17 schreef TehRocks het volgende:
Van gegenpressing is echt geen sprake meer he?
De Cyprioten deden dat een paar keer heel aardigquote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:17 schreef TehRocks het volgende:
Van gegenpressing is echt geen sprake meer he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |