Als Nederlanders verspreid over de wereld aanslagen plegen, zou ik mij inderdaad kapot schamen en die figuren aan de schandpaal nagelen of duidelijk laten merken dat ze niet langer welkom zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:58 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Spreek ik jou aan om de daden van een andere Nederlander?
Volgens mij heb ik dat zojuist gedaan. Maar kennelijk vind je dat niet interessant.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Als de Moslimgemeenschap of leiders nou eens uitspreken dat ze tegen dit soort extremistische daden zijn.
Dat ze daar afstand van nemen.
Dat staat los van of ze het niet eens zijn met spots en dergelijke.
??quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja vreselijk. Ik verlang bijna terug naar de tijden van Auschwitz' en buchenwald.
Dat waren betere tijden!
Idioot.
Het leven is zoveel beter tov toen. Er is zoveel meer veranderd dan alleen die open grenzen.
Ik wel. Goed van jou, mensen zoals jij zijn zij die het grootste verschil maken, niet de aanslagplegers.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat zojuist gedaan. Maar kennelijk vind je dat niet interessant.
Jouw mening komt net zo ver als die van mij, helemaal nergens buiten fok.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat zojuist gedaan. Maar kennelijk vind je dat niet interessant.
Moslims zijn nog minder een eenheid dan 'Nederlandsers dat zijn'. Je kapotschamen omdat er groepen binnen die 2 miljard mensen zijn die foute dingen doen, ja dan blijf je wel bezig. We hebben het over 2 miljard mensen. Dus nee, kapotschamen dat ga ik niet doen. Wat je wel kan doen is veroordelen en vechten tegen dat soort ranzige figuren in je groep. Maar dat is dan ook alles wat je kan doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Als Nederlanders verspreid over de wereld aanslagen plegen, zou ik mij inderdaad kapot schamen en die figuren aan de schandpaal nagelen of duidelijk laten merken dat ze niet langer welkom zijn.
Zie bijv. Nederlanders en pedofilie in het buitenland.
Moslims however, houden elkaar de hand boven het hoofd, geen veroordeling TENZIJ we plots toch dingetjes willen gaan aanpassen wat betreft hoe wij omgaan met de eisen vanuit de islam in de maatschappij.. dan is opeens het hek van de dam. (zie burkaverbod en dat soort ongein)
Moslims zijn geen volk, zoals Nederlanders.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Als Nederlanders verspreid over de wereld aanslagen plegen, zou ik mij inderdaad kapot schamen en die figuren aan de schandpaal nagelen of duidelijk laten merken dat ze niet langer welkom zijn.
Zie bijv. Nederlanders en pedofilie in het buitenland.
Moslims however, houden elkaar de hand boven het hoofd, geen veroordeling TENZIJ we plots toch dingetjes willen gaan aanpassen wat betreft hoe wij omgaan met de eisen vanuit de islam in de maatschappij.. dan is opeens het hek van de dam. (zie burkaverbod en dat soort ongein)
Als ik niets zeg dan ben ik weer een 'medestander'.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Jouw mening komt net zo ver als die van mij, helemaal nergens buiten fok.
#realitysucks
Ja, die zijn toen ook bevrijd, en jij wil even doen alsof het maar beter niet had kunnen gebeuren, gezien wat je er nu voor hebt gekregen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:01 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
??
Dat jij over kampen begint zegt mij veel.
We kruipen langzaamaan weer richting kerst, dan zie je meestal wel een piek.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:01 schreef Momo het volgende:
Dat kunnen we er nog wel bij hebben...terrorisme dat weer oplaait..
Je kan mij niet eens moslim noemen, jammer joh.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:00 schreef byah het volgende:
[..]
is dit een A/MIVD spot de radicale moslims topic?
De slachtoffers nog wel in ieder geval, waaronder mijn eigen moeder. Maar goed, dat is natuurlijk geen argument om lekker los te gaan op onschuldige Fransen anno nu. Sterker nog, als je dat verband zoekt ben je ook niet helemaal lekker in je hoofd.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen de daders idd nog navertellen.
Islamapologeet dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:06 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Je kan mij niet eens moslim noemen, jammer joh.
Wellicht komt het ervan:quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Als de Moslimgemeenschap of leiders nou eens uitspreken dat ze tegen dit soort extremistische daden zijn.
Dat ze daar afstand van nemen.
Dat staat los van of ze het niet eens zijn met spots en dergelijke.
quote:A representative of the French Council for the Muslim Faith has strongly condemned the attack.
They said: “As a sign of mourning and solidarity with the victims and their loved ones, I call on all Muslims in France to cancel all the celebrations of the holiday of Mawlid.”.
The holiday is the birthday of the Prophet Mohammad, which is being celebrated Thursday.
Waar komt je moeder vandaan?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De slachtoffers nog wel in ieder geval, waaronder mijn eigen moeder. Maar goed, dat is natuurlijk geen argument om lekker los te gaan op onschuldige Fransen anno nu. Sterker nog, als je dat verband zoekt ben je ook niet helemaal lekker in je hoofd.
Zullen we eens gewoon de nuance opzoeken met z'n allen. Lijkt mij veel nuttiger voor de discussie, vind je niet?quote:
Maar ze doen het wel in naam van dezelfde profeet waarvoor jij ook dagelijks op de knieën ligt. Ze verrechtvaardigen hun acties op geschriften waar jij ook zielsveel waarde aan hecht. Het zijn dan misschien geen landgenoten maar wel geloofsgenoten die jouw geloof, jouw god en jouw profeet op de meest gruwelijke en reputatie schadende manier representeren. Je kan eigenlijk wel zeggen dat mensen meer gemeen hebben met geloofsgenoten dan met landgenoten. Iets meer verantwoordelijkheidsgevoel dan wat je nu laat zien mag wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moslims zijn nog minder een eenheid dan 'Nederlandsers dat zijn'. Je kapotschamen omdat er groepen binnen die 2 miljard mensen zijn die foute dingen doen, ja dan blijf je wel bezig. We hebben het over 2 miljard mensen. Dus nee, kapotschamen dat ga ik niet doen. Wat je wel kan doen is veroordelen en vechten tegen dat soort ranzige figuren in je groep. Maar dat is dan ook alles wat je kan doen.
Ik hoor dit liever een Ayatollah of een Erdogan zeggen. Dat lijkt me iets meer impact hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Echt he, gezellig hoor. Wat een verschrikkelijk deprimerende kut tijd.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:01 schreef Momo het volgende:
Dat kunnen we er nog wel bij hebben...terrorisme dat weer oplaait..
Zeg doe eens even normaal. Zwijgende groepen moet je aanpakken. Maar hij spreekt toch zijn afkeuring uit. Meer kun je van een individu niet vragen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Maar ze doen het wel in naam van dezelfde profeet waarvoor jij ook dagelijks op de knieën ligt. Ze verrechtvaardigen hun acties op geschriften waar jij ook zielsveel waarde aan hecht. Het zijn dan misschien geen landgenoten maar wel geloofsgenoten die jouw geloof, jouw god en jouw profeet op de meest gruwelijke en reputatie schadende manier representeren. Je kan eigenlijk wel zeggen dat mensen meer gemeen hebben met geloofsgenoten dan met landgenoten. Iets meer verantwoordelijkheidsgevoel dan wat je nu laat zien mag wel.
Dat dus. Maar dan weet je nog niet of ze het menen. Als ze hun rug omdraaien kan het weer heel anders zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:12 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik hoor dit liever een Ayatollah of een Erdogan zeggen. Dat lijkt me iets meer impact hebben.
Dat kan je niet eens doen, hoe wil je dat doen? Iemand die radicaal denkt is zo ver van de essentie verwijdert, waarom zou ik die persoon aanspreken?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moslims zijn nog minder een eenheid dan 'Nederlandsers dat zijn'. Je kapotschamen omdat er groepen binnen die 2 miljard mensen zijn die foute dingen doen, ja dan blijf je wel bezig. We hebben het over 2 miljard mensen. Dus nee, kapotschamen dat ga ik niet doen. Wat je wel kan doen is veroordelen en vechten tegen dat soort ranzige figuren in je groep. Maar dat is dan ook alles wat je kan doen.
Staat nogal ver van mij af. Net als dat een gemiddelde Christen zich niet zo snel zal identificeren met een nutcase in Noorwegen of een Amerikaanse conservatieveling die abortusklinieken opblaast.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Maar ze doen het wel in naam van dezelfde profeet waarvoor jij ook dagelijks op de knieën ligt. Het zijn dan misschien geen landgenoten maar wel geloofsgenoten die jouw geloof, jouw god en jouw profeet op de meest gruwelijke en reputatie schadende manier representeren. Je kan eigenlijk wel zeggen dat mensen meer gemeen hebben met geloofsgenoten dan met landgenoten. Iets meer verantwoordelijkheidsgevoel dan wat je nu laat zien mag wel.
Juist, "één van de miljarden" want er waren niet alleen al honderden Nederlandse moslims die enthousiast de halve wereld zijn over gereisd om zich bij het snuff-film kalifaat in Syrie en Irak te voegen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:15 schreef Mutant01 het volgende:
Dus nee, een verantwoordelijkheidsgevoel heb ik niet. Iets waarover ik macht heb, waar ik effect op heb - daarvoor zal ik zeker verantwoordelijkheid dragen. Echter ik kan niet voorkomen dat er rare gedachtekronkels bij één van de miljarden geloofsgenoten ontstaat. Dan geef je mij net iets teveel eer, zo goddelijk ben ik net niet.
Tja, de leiders van de meeste Europese landen weten dat, maar doen de verwarden niet onschadelijk maken. Het is zelfs zo dat men de weldenkende medemensen geen gelegenheid gunt om die vele verwarden te ontwijken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen in de war zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |