Ja, en dan bedenken wat wijsheid is. Elin staat hier ook nog op prednison, weliswaar 1/4 per 2 dagen maar toch. Als ik het wil wijzigen (nu 2x gedaan) is het meteen weer spuitpoep, niet fijn voor haar niet fijn voor mijquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:37 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben er ook wel content mee!![]()
Ik ga eens een konijn onder de tafel vandaan plukken. En bellen naar de DA voor een update. Ik vrees dat het langdurige pijnstilling gaat worden, zoals we al een beetje besproken hadden, en mogelijk in meer/hogere doses dan nu. Niet goed voor z'n nieren, maar goed, ongemak van die poot is ook niks. Lastig soort kwaaltjes dit.
Hier ook suf geluldquote:
De pindakaas variant is nog lekkerder!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik maakte iets mee. Ik ontdekte dat Proper Corn Sweet & Salty ontzettend lekker is. Nu wil ik nog een zakje.
Meh, nee. Die vond ik juist tegenvallen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:34 schreef gcjoel het volgende:
De pindakaas variant is nog lekkerder!
Die was uitverkocht. Ik heb wel linzenchips. Die zullen ook best eetbaar zijn maar ik had liever nog een zak popcorn gehad bij nader inzien.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De pindakaas variant is nog lekkerder!
Ik zag dus dat ze nu 1+1 zijn, ik ben dus geneigd naar de AH te gaan daarvoorquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:37 schreef Myraela het volgende:
Oh, en de proper chips met barbecuesmaak is ook geweldig.Stiekem de enige reden dat ik nu een AH-bestelling heb staan. Ze zijn 1+1 gratis, dus ik heb even 12 zakken in m'n bestelling gepropt.
Lijkt mij een primaire levensbehoefte.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:41 schreef gcjoel het volgende:
Ik zag dus dat ze nu 1+1 zijn, ik ben dus geneigd naar de AH te gaan daarvoor
Maar door corona mag ik niet van mezelf!!
That's how they get you. En mij ookquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:37 schreef Myraela het volgende:
Oh, en de proper chips met barbecuesmaak is ook geweldig.Stiekem de enige reden dat ik nu een AH-bestelling heb staan. Ze zijn 1+1 gratis, dus ik heb even 12 zakken in m'n bestelling gepropt.
Dat is waar! Misschien morgen even proberen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lijkt mij een primaire levensbehoefte.
Ik heb er echt een belachelijke bestelling van gemaakt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
That's how they get you. En mij ookEn om de kaas en nog wat dingen. Maar ik moest wel weer puzzelen om aan de 50 euro te komen.
Die is juist blij, lekker lichte kratjes!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb er echt een belachelijke bestelling van gemaakt.Ik heb dus 12 zakken chips, dan heb ik nog 5 zakken amandelen want gratis bezorging vanaf 9 euro Duyvis, dan heb ik nog Pombar uitdeelzakjes die ze bij mijn supermarkt nooit hebben. Ik heb volgens mij bijna niets waar je een fatsoenlijke maaltijd van kunt maken.
De bezorger gaat me vast uitlachen.
Dit. Ik sta op punt van oorlog met sommige collega's als men nu niet een stapje extra gaat zetten.quote:
Dat is kut, zeker als je wél enig verantwoordelijkheidsgevoel hebt. Maar is het ook echt jouw verantwoordelijkheid, of zou je manager niet de oorlog moeten verklaren aan die bewuste collega's?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit. Ik sta op punt van oorlog met sommige collega's als men nu niet een stapje extra gaat zetten.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb er echt een belachelijke bestelling van gemaakt.Ik heb dus 12 zakken chips, dan heb ik nog 5 zakken amandelen want gratis bezorging vanaf 9 euro Duyvis, dan heb ik nog Pombar uitdeelzakjes die ze bij mijn supermarkt nooit hebben. Ik heb volgens mij bijna niets waar je een fatsoenlijke maaltijd van kunt maken.
De bezorger gaat me vast uitlachen.
Ligt het aan mij of zijn konijnen medisch gezien enorm onpraktisch? Wat een gedoe joh. Arme Cas.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:16 schreef Candaasje het volgende:
Plottwist hier: Cas heeft een prachtige rechterheup, knie, en femur, en nouja... hij is fotogeniek zullen we maar zeggen. Schieten we alleen geen hol mee op natuurlijk, want die poot doet nog niet wat 'ie moet doen.
Dus DA heeft nog even flink gevoeld. Geen sterke pijnreactie meer zoals de vorige keer bij z'n heup (misschien toch ergens een randje artrose, waar de pijnstilling dus wel tegen helpt), maar hij reageert sowieso traag met z'n poten. Ook links ('goede poot'); ze moest echt keihard knijpen in z'n tenen om een reactie uit te lokken. (Sorry Cas...)
En hij is aan het afvallen, ook weer sinds vorig bezoek. Hij heeft enkel ooit in 2013 minder gewogen dan nu..... dus de nieuwe theorie is mogelijke E.cuniculi (parasiet) met als symptomen (gedeeltelijke) paralyse van de achterhand en vermindering in gewicht.
Zou op zich best goed kunnen kloppen; we hebben hem daar vaker voor behandeld na 'stressvolle situaties' zoals vakanties, omdat 'ie toen begon af te vallen. (E.cuniculi is berucht. Bijna elk konijn is drager, en de parasiet slaat toe als de weerstand verlaagd is.)
En in deze tijd is het mogelijk ook wel stressvol dat ik er zo wisselend wel of niet ben, (de maanden ervoor was ik er natuurlijk elke dag, nu wisselt het echt per week), dood van Mara, komst van Nox......
Nouja, dus naast pijnstilling nu een kuur van 28 dagen, maar we moeten eigenlijk wel sterke verbetering zien binnen een week. Dus dan hebben we ook weer even contact met de DA.
Nee ligt niet aan jou. Konijnen zijn rampzaligquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik wist niet dat er Pombar-uitdeelzakjes zijn. Die mag ik ook
[..]
Ligt het aan mij of zijn konijnen medisch gezien enorm onpraktisch? Wat een gedoe joh. Arme Cas.
Dat is een flinke tippel! Niet het beste weer alleen, of viel het mee?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:29 schreef borisz het volgende:
Middag
Heerlijk gewandeld vandaag. 21 kilometer tussen Werkhoven en Wijk bij Duurstede Etappe 2 van het Utrechtpad
. Langs de Kromme Rijn naar WijkbijD. Ik denk dinsdag het volgende stuk te doen naar Valkenheide en dan wrs eind volgende week naar Veenendaal over de Utrechtse Heuvelrug.
Het is pas vanaf 14u regenachtig. De ochtend was zonnig, wel een kleine woei. Dus heerlijk wandelweerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat is een flinke tippel! Niet het beste weer alleen, of viel het mee?
Klinkt als mijn oma die nooit ergens komt maar je kan vervolgens nooit afspreken want ze is nooit thuisquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
vakantie
![]()
Wat zal ik eens gaan doen![]()
Intussen met iemand in de app die ‘nergens komt’ . Dat klopt, ze heeft alle clubjes afgezegd. Maar is dit half jaar wel twee keer in het buitenland op vakantie geweestDus tja... wat is het nu?
Ze mag van mij best op vakantie gaan en dat zal vast ook Corona proof zijn geweest. Maar als je écht nergens komt... dan zou ik ook niet naar het buitenland gaan. Intussen is ze wel in quarantaine geweest omdat ze in contact was met een besmet iemand. Dus ze komt wel ergens.
Het blijft bijzonder hoeveel verschil mensen ervaren in hun behoefte er op uit te gaan. Voor hen zal het écht als een aderlating voelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt als mijn oma die nooit ergens komt maar je kan vervolgens nooit afspreken want ze is nooit thuis
Hoe gaat het met je inmaakvooorraadkast? Hanos had vorige week stoofperen voor 80 cent de kilo, dus ik heb naast ragu en basispastasaus nu ook 10 potten stoofperen staanquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik maak nog minder mee dan normaal en ben ook niet spraakzaam. Ik ben niet meer episch chagrijnig zoals de laatste paar dagen, dat scheelt.
Ik heb vandaag 1 moestuinbak opgeruimd voor de winter, 1 tegenvallend broodje gemaakt en de specificaties van 10 planten in een Excelsheet gezet. Misschien knip ik mijn teennagels straks nog. Misschien ook niet.
Altijd fijn om diepvriesgroente in huis te hebbenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:33 schreef vlindertje89 het volgende:
Dank voor de bier suggesties![]()
Morgen eens een mooi pakketje samenstellen.
Makro geweest vandaag, 2.25kg diepvries broccoli, 2.5kg diepvries boerenkool, 1.7kg zalm, twee doosjes thee en een diepvries chocoladetaart gehaald voor welgeteld 33 euro. Goeie vangst. Zalm ligt nu in 12 stukken ook in de vriezer.
Nu nog bedenken wat ik vanavond ga eten..
@:Candaasje sterkte voor/met Cas! Fijn geen kapotte heupkop, maar dit is ook niet echt fijn natuurlijk..
Goede deal! Ik heb een kweker om de hoek, ik zal eens een zak peren kopen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je inmaakvooorraadkast? Hanos had vorige week stoofperen voor 80 cent de kilo, dus ik heb naast ragu en basispastasaus nu ook 10 potten stoofperen staan
Smoothies of stamppot, dus dan is het denk ik niet zo erg als 'ie fijn is. En zo wel dan heb ik de komende 2.5kg pech en haal ik het voortaan weer vers hahaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Altijd fijn om diepvriesgroente in huis te hebbenIk merk dat ik de boerenkool alleen niet zo graag eet, omdat die enorm fijn is. (Net zoals fijngehakte spinazie versus bladspinazie of grofgehakte spinazie.) Wat maak je met de boerenkool?
Wat voor thee heb je gekocht?
Goed idee dan idd.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:58 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Smoothies of stamppot, dus dan is het denk ik niet zo erg als 'ie fijn is. En zo wel dan heb ik de komende 2.5kg pech en haal ik het voortaan weer vers haha. Maar idd wel fijn om gezonde spullen in de vriezer te hebben, ex kookte eigenlijk altijd en als hij weg was bestelde ik meestal iets of at pizza
maar dat nu doen is natuurlijk niet zo handig haha. Dus nu kan ik toch makkelijk en snel altijd wel iets gezonds op tafel zetten.
Ik had een doosje pickwick detox thee (brandnetel, groene thee, rozemarijn, gember) en een doosje pickwick joy of tea ginger spices (citroenverbena, gember, citroengras, anijs). De eerste heb ik net geprobeerd en is lekker. Morgen de ander! Jij nog tips voor je favo thee smaken? Ik heb er heel veel, maar meer is altijd beter
Zo Lucky dat is een hoop! Wel tof, zoveel uit eigen tuin!
Tofquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Goede deal! Ik heb een kweker om de hoek, ik zal eens een zak peren kopen.
Het gaat prima met de conservering hier. Ik heb zuurkool staan, 10 tomatenpoducten, 5 soorten peulvruchten, een aantal sauzen, kappertjes, gedroogde peper en andere groenten, harissa. En vast nog meer maar ik heb geen zin om op te staan. Bijna alles is uit eigen tuin. Ik geniet nu van een welverdiende moestuinier- en conserveervakantie.
ik zit nog te vergaderenquote:
Wat heb je in je tuintje?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Tofmijn gallerijtuin levert te weinig op om een winter vooruit te werken, dus ik doe het met dit soort 'oogsten'
![]()
Zuurkool ingelegd of gefermenteerd?
Maar is het écht nodig om zoveel te werken?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zit nog te vergaderen
Op je vraag in het vorige topic: Alles. De duutser werkt momenteel 80 uur per week, ik zo'n 50. De kinderen zijn vanaf half 4 thuis, en zjin om 6 uur 's morgens wakker. Vanaf die tijd maken ze heeeeel veel lawaai. We zijn moe, en zouden graag eens even goed uitrusten, maar dat zit er gewoon niet in.
Volgende week hebben we allebei vakantie, maar moet er in het nieuwe huis geklust worden.
Dan is er nog corona, hebben we onze familie al sinds de zomer niet meer gezien en hebben we geen enkele backup mbt kinderen.
Het is gewoon een beetje veel...
Da’s heftig! En de kinderen gaan natuurlijk ook mee als jullie gaan klussen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zit nog te vergaderen
Op je vraag in het vorige topic: Alles. De duutser werkt momenteel 80 uur per week, ik zo'n 50. De kinderen zijn vanaf half 4 thuis, en zjin om 6 uur 's morgens wakker. Vanaf die tijd maken ze heeeeel veel lawaai. We zijn moe, en zouden graag eens even goed uitrusten, maar dat zit er gewoon niet in.
Volgende week hebben we allebei vakantie, maar moet er in het nieuwe huis geklust worden.
Dan is er nog corona, hebben we onze familie al sinds de zomer niet meer gezien en hebben we geen enkele backup mbt kinderen.
Datquote:
Dat. Hier is de oorlogsverklaring uitgesproken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit. Ik sta op punt van oorlog met sommige collega's als men nu niet een stapje extra gaat zetten.
Fijn!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:22 schreef Blues het volgende:
Ik ben 3 dagen vrij nu.
Was een pittige week, maar heb er een goed gevoel over en veel voor den zieke medemensch kunnen betekenen
Sterkte. En zet aan het begin van de vakantie, na een keer goed uitslapen, de prioriteiten eens goed op een rij.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zit nog te vergaderen
Tomaten, bonen (sperziebonen en van die rood gemarmerde waarvan ik even niet op de naam kom), kruiden (rozemarijn, al een jaar of acht nu, salie, basilicum, thijm), en gemengde bloemen voor vlinders en bijen. Ook sla en rucola, maar het wordt aan die kant van het huis zo bizar warm dat dat gelijk doorschootquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat heb je in je tuintje?
Gefermenteerde kool volgens dit recept: https://www.dehippevegeta(...)et-meneer-wateetons/
Oei. Dat zijn stevige werkweken met alle bijkomende ellende. Sterkte, JTquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zit nog te vergaderen
Ik denk niet dat ik dit zou trekken, eerlijk gezegd. Veel sterktequote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:08 schreef Jagärtrut het volgende:
ik zit nog te vergaderen
Ja, helaas momenteel wel. Ik werk pas sinds vorige week zoveel, daarna was het minder. De Duitser al sinds ze elkaar in het verre Oosten begonnen af te slachten een aantal weken geleden...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Maar is het écht nodig om zoveel te werken?
Drom vroeg ik mij al af of het inderdaad kkkoud was in je huis.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:59 schreef borisz het volgende:
Ik heb weer verwarming. Kunnen de buren weer voor me stoken
.
Had niet verwacht dat ze iemand zouden vinden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:15 schreef Kaatje1 het volgende:
5 mensen aangehouden voor de mishandeling en dood van een man hier in Arnhem, 1 van 18 rest jonger
Wat een klojo’s. Wat ging er mis?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:15 schreef Kaatje1 het volgende:
5 mensen aangehouden voor de mishandeling en dood van een man hier in Arnhem, 1 van 18 rest jonger
Dat is toch niet structureel? Als jullie beide de helft zouden werken moet je ook rond kunnen komen lijkt me...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zit nog te vergaderen
Zeker niet zo snel. Maar volgens mij hanger er nogal wat camera’s daarquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat ze iemand zouden vinden.
Dat ik het ooit nog eens zou zijn met camera’s op straat.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zeker niet zo snel. Maar volgens mij hanger er nogal wat camera’s daar
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hun moeders vergaten abortus te plegen.
Ditquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ohhhquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen dekentje nodig hier, ik lig onder een kleine zes kilo kitten
Hoeveel zijn dat er?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen dekentje nodig hier, ik lig onder een kleine zes kilo kitten
Het blijft sneu voor mijn eigen katten, want nu die in de minderheid zijn trekken ze het helemaal niet meer.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ohhh
Ik zag het filmpje van de internetkabel, wat een pluizige leukerds zijn het![]()
Lijkt me helemaal geen straf om die wat langer op te moeten vangen
Drie maal bijna 2 kilo. 18 weken zijn ze nu.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg mijn volwassen kat is 2.5 kiloquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Drie maal bijna 2 kilo. 18 weken zijn ze nu.
Net de boel gesloopt en daarna vallen ze simultaan in slaap.Bij mij
Is dat er zo eentje die in een glazen flesje gekweekt is?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg mijn volwassen kat is 2.5 kilo
Mijnes 5.2quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Borlotti? Leuke verzameling voor op een balkonquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Tomaten, bonen (sperziebonen en van die rood gemarmerde waarvan ik even niet op de naam kom), kruiden (rozemarijn, al een jaar of acht nu, salie, basilicum, thijm), en gemengde bloemen voor vlinders en bijen. Ook sla en rucola, maar het wordt aan die kant van het huis zo bizar warm dat dat gelijk doorschootvan de rucola wel een keer of vijf gegeten, de kropsla was voor de bijen
Oh en wateetons! Leuklekker geworden?
Ja. En terecht want hun brein is niet volledig ontwikkeld en niemand heeft er iets aan als kinderen voor de rest van hun leven niets meer waard zijn in deze maatschappij.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat ik het ooit nog eens zou zijn met camera’s op straat.
Zeg juristen onder ons...dat wordt jeugdrecht en blanco strafblad bij 18 jaar?
Wat de rest zegt: lichtgewicht!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
OK. Wat dan wel?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. En terecht want hun brein is niet volledig ontwikkeld en niemand heeft er iets aan als kinderen voor de rest van hun leven niets meer waard zijn in deze maatschappij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Klopt. Lichtgewicht. Ze lust ook niks.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is maar een 'katje' dan hoor.De mijne is 7 kilo.
Nee hoor. Gewoon een huiskatquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Is dat er zo eentje die in een glazen flesje gekweekt is?
De mijne, niet heel groot en zeker niet dik, zijn 5 kilo.
Het is afhaal en lokaal. Dus als je voor een dessertbox naar Limburg wil komen... ben je vanwege welkomquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
OK. Wat dan wel?
Worden ze dan opgesloten in een jeugdinrichting om met ander tuig te samenzweren...
Nou Cat...ik wilde nog iets weten over de Dessertbox! WieWatWaar?
Iets voor Kerst ook? via internet.
Bonsaikittens!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Is dat er zo eentje die in een glazen flesje gekweekt is?
De mijne, niet heel groot en zeker niet dik, zijn 5 kilo.
Limburg is niet zo ver weg. Kan ik fietsen. Cat city is wat verder weg.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het is afhaal en lokaal. Dus als je voor een dessertbox naar Limburg wil komen... ben je vanwege welkom![]()
Kerst komt vast nog!
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Bonsaikittens!
God, ik was een jonge tiener en ben daar dus echt met open ogen ingetrapt toen![]()
Ik was zo kwaad en verdrietig dat mensen dat konden doen.
(In my defence: er zijn dus wel echt sleutelhangers met schildpadjes erin te koop geweest enzo hè. Die dan dus niet overleefden. Er bestaan genoeg zieke geesten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |