Ik heb ook geen broek aan in bed.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb een hekel aan om een broek in bed aan te hebben, kruipt altijd alle kanten om
12 is ongeveer net zo duur als de 11, toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:40 schreef Fogel het volgende:
Mijn telefoon is nu na 4 jaar wel aan vervanging toe. Zal ik een iphone 11 halen of beter een 12?
gaat lastig als ik er al in zitquote:
Koop een baksteen. Maakt mooiere kringen in de slootquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:40 schreef Fogel het volgende:
Mijn telefoon is nu na 4 jaar wel aan vervanging toe. Zal ik een iphone 11 halen of beter een 12?
quote:
Zal je eens een boel gevenquote:
Geen idee, beiden zijn waarschijnlijk duur :’) iets meer of minder maakt weinig uit op zich.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
12 is ongeveer net zo duur als de 11, toch?
Mijn vrouw heeft onlangs de 11 gekocht en is er zeer tevreden over.
nachthemd jheb ik wel en als ik naar beneden ga doe ik er een legging onderquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook geen broek aan in bed.
Maar ik heb wel een nachthemd. En daarbij doe ik voor buiten bed dan een joggingbroek oid aan een trui. Liefst eentje die nog door mijn oma gebreid is.
Ik vind van wel. Mijn mening is enige die telt in mijn bed.quote:
doe danquote:
Ah kijk, daar is de eerste ‘grap’quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Koop een baksteen. Maakt mooiere kringen in de sloot
Broek vol goesting nuquote:
Veel plezier in jouw bed.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Mijn mening is enige die telt in mijn bed.
Ja hier zijn ze beiden ergens tussen de 900 en 1000 euro.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, beiden zijn waarschijnlijk duur :’) iets meer of minder maakt weinig uit op zich.
een hoop geldquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hier zijn ze beiden ergens tussen de 900 en 1000 euro.
Geen grap, is waarheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |