Top. En gezellig.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ik blijf gewoon hier posten
Nee. Ik heb geen pyjama.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn jullie er ook allemaal klaar voor?
Zaterdag heb ik een pyjamafeestje
Het gaat goed de laatste tijd, gezelligheid staat voorop geen gezeur gedram en gesteek.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is nog steeds de reden dat ik hier post.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn jullie er ook allemaal klaar voor?
Zaterdag heb ik een pyjamafeestje
quote:
Was het zo erg dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat goed de laatste tijd, gezelligheid staat voorop geen gezeur gedram en gesteek.
Afkloppenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat goed de laatste tijd, gezelligheid staat voorop geen gezeur gedram en gesteek.
Ook geen pyama ?quote:
Klop klopquote:
Heb een hekel aan om een broek in bed aan te hebben, kruipt altijd alle kanten omquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie dan een huispak oid?
Ook nietquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie dan een huispak oid?
boelerquote:
kom lekker boelen danquote:
In bed hoor je naakt te zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb een hekel aan om een broek in bed aan te hebben, kruipt altijd alle kanten om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |