SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dan maar kapen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik hoef er geen slagroom bijquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker warm met een toefje slagroom![]()
Sorry @m1st1g
"....at least, if your name is Harry."quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
I got your name in a rose tattoo![]()
Van mij mag @Justin_Case de tt aanpassen hoor!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Waar ergens?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
I got your name in a rose tattooEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Und gruß gott herr @ToT !Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
Hoeft niet. Wandelen is ook goedquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Van mij mag @:Justin_Case de tt aanpassen hoor!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: