Samir A uit zelfstudie dacht ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:49 schreef zoost het volgende:
[..]
Waar halen ze dan hun inspiratie vandaan? internet-imams? die kun je ook oppakken en veroordelen. Graag met goedkeuring van de reguliere imams. Frankrijk heeft voldoende special forces om een deuk in een pakje boter te slaan.
Gaan nog leuke tijden worden iddquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:49 schreef BertV het volgende:
[..]
Aanvallende barbarenstammen, decadentie onder de elite, economische tegenspoed en de opkomst van een ander geloof. Dit kun je 1:1 op de ondergang van het romeinse rijk leggen.
/ geschiedenis leraar
https://joop.bnnvara.nl/n(...)-meer-dan-verdubbeldquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Heb je wat leesvoer misschien?
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:50 schreef falling_away het volgende:
Ik ben benieuwd of de moslim gemeenschap nu massaal de straat op gaat om te protesteren tegen dit soort terreur, en ook bij de kerken hun hulp gaan aanbieden. Je weet wel, het soort natuurlijke menselijke reactie dat je zag bij de niet-moslim gemeenschap na de aanslag in Christchurch.
Mijn voorzichtige gok is dat er meer moslims gaan zeiken om jouw soort opmerkingen, maar ik kijk er naar uit om positief verrast te worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:50 schreef falling_away het volgende:
Ik ben benieuwd of de moslim gemeenschap nu massaal de straat op gaat om te protesteren tegen dit soort terreur, en ook bij de kerken hun hulp gaan aanbieden. Je weet wel, het soort natuurlijke menselijke reactie dat je zag bij de niet-moslim gemeenschap na de aanslag in Christchurch.
Je weet het; niet de doden en gewonden, maar de moslims zijn de daadwerkelijke slachtoffers...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mijn voorzichtige gok is dat er meer moslims gaan zeiken om jouw soort opmerkingen, maar ik kijk er naar uit om positief verrast te worden.
Misschien in Frankrijk wel, maar hier vast niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:50 schreef falling_away het volgende:
Utrecht vergeten?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:59 schreef groenen het volgende:
Politie is er vaak wel snel bij in Frankrijk, zou hier niet lukken verwacht ik .
Nee je krijgt natuurlijk de standaard reactie dat je niet alle moslims moet aankijken om de daden van een extremist.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mijn voorzichtige gok is dat er meer moslims gaan zeiken om jouw soort opmerkingen, maar ik kijk er naar uit om positief verrast te worden.
Het zijn vaak Noord Afrikanen vreemd genoegquote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:04 schreef Mutant01 het volgende:
Oh God, zijn de laffe honden weer wakker geworden na hun zomerslaapje? Lekker de gewone burger terroriseren, in hun rug steken. Wat zijn dit voor 'soldaten' zoals ze zichzelf zo graag zien? Als je zo graag soldaatje van Allah (swt) wil spelen, doe dat dan ook volgens zijn regels en ga dan lekker voor een Abraham tank staan ofzo.![]()
![]()
![]()
![]()
Zo snel mogelijk afknallen deze figuren, die zijn verloren.
En die van Nederland over een week of drie......quote:
In grote steden echt wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:59 schreef groenen het volgende:
Politie is er vaak wel snel bij in Frankrijk, zou hier niet lukken verwacht ik .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |