a nog steeds. Afgelopen dinsdag nog.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het nu nog doet,het heeft wel wat van scribble.
Leuk,binnenkort weer eens meedoen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:38 schreef Dotteke het volgende:
J
[..]
a nog steeds. Afgelopen dinsdag nog.
Chufi vorige keer ok goed en ik was de enige zonder punten hahahaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer van haar gewonnen.
Oh wil best wat foto's posten hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je reis door de weilanden van Noord en Zuid Holland
Als er nog wat te beleven valt als ik er ben. Ben er op. Z'n vroegst rond elf uur.quote:
Kan gebeuren.Het is vaak wel gezellig.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Chufi vorige keer ok goed en ik was de enige zonder punten hahaha
Dan zien de zolderkamer autisten ook weer eens iets van buiten.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh wil best wat foto's posten hoor't is gelukkig droog atm.
[..]
Als er nog wat te beleven valt als ik er ben. Ben er op. Z'n vroegst rond elf uur.
Dat zeker. Maar persoonlijk vind ik het frustrerend nooitmiets te raden 🤭quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan gebeuren.Het is vaak wel gezellig.
Trage verbinding was vaak mijn frustratie.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar persoonlijk vind ik het frustrerend nooitmiets te raden 🤭
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan zien de zolderkamer autisten ook weer eens iets van buiten.
Ja ook vaak. Maar goed toch leuk dat ze het nog steeds doetquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trage verbinding was vaak mijn frustratie.
Waar was je vannacht?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben gewend aan de wintertijd
Was leuk zo lang het duurde, 's ochtends niet moe wakker worden.
Ach schatje toch. Ben je weer moe wakker feworden 🤭 ☕️quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben gewend aan de wintertijd
Was leuk zo lang het duurde, 's ochtends niet moe wakker worden.
Dus vannacht ben je paraat?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij, niet vandaag.
Goedemorgen dan maar.quote:
Kom je doen?quote:
Ja, ik heb het weer mee vandaagquote:
Bijna je post wijzigen ipv quoten.quote:
Goedemorgen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bijna je post wijzigen ipv quoten.
Dikke vingers, kleine knoppen naast elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |