Ik vond het altijd wel leuk. Moet ik er wel bij vertellen dat ik al 10 jaar geen vuurwerk meet heb aangeraakt.quote:
Dan laat ik alles groeien en maak ik er een mooi vlecht kunstwerk vanquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook.
Okselharen bleken en vlechten ook?
DTS vuurwerkmeet!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel leuk. Moet ik er wel bij vertellen dat ik al 10 jaar geen vuurwerk meet heb aangeraakt.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:29 schreef Justin_Case het volgende:
Laaif gooooooooooeeeeessss ooooonnn
Geniaal!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan laat ik alles groeien en maak ik er een mooi vlecht kunstwerk van
Sier vuurwerk is wel leuk. Maar dat geknal. Zelf heb ik er geen last van maar al die dieren en mensen die er wel last van hebbenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel leuk. Moet ik er wel bij vertellen dat ik al 10 jaar geen vuurwerk meet heb aangeraakt.
Alle 2 is gewoon leuk.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sier vuurwerk is wel leuk. Maar dat geknal. Zelf heb ik er geen last van maar al die dieren en mensen die er wel last van hebben
En een carbid bus.quote:
En bier?quote:
Doe ff gezond zeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Zorgen jullie voor de BBQ en het vuurwerk? Dan zorg ik voor de corona.
Verrassing in welke vorm de corona komt.
Alcholvrij voor de vuurwerkafstekers dan maar.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Zorgen jullie voor de BBQ en het vuurwerk? Dan zorg ik voor de corona.
Verrassing in welke vorm de corona komt.
Ik mag geen corona biertjes meenemen?quote:
BAh. Doe mij dan maar gewoon een glas water.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alcholvrij voor de vuurwerkafstekers dan maar.
als je maar niet te dichtbij komt wonenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Voorlopig even niet. Zijn wel op zoek naar een woning in jouw omgeving .
Water is alcoholvrij, prima dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
BAh. Doe mij dan maar gewoon een glas water.
Eigenlijk niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik mag geen corona biertjes meenemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |