SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Goedemorgen Diaan.quote:
Zeker... Ik ben sinds 1 oktober waarnemend manager af, maar heb het nog steeds erg druk. Ik doe wat andere werkzaamheden naast mijn reguliere functie.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Ook weer klaar voor een dagje thuis zwoegen?
goed voornemen Diaan, nu de uitvoering nogquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker... Ik ben sinds 1 oktober waarnemend manager af, maar heb het nog steeds erg druk. Ik doe wat andere werkzaamheden naast mijn reguliere functie.![]()
Ik hoop vanaf volgende week weer 36 uur per week te kunnen werken i.p.v. 40 uur of meer.
Ja precies. De eerste stap is gezet.... ik heb mijn rooster in ons HRM-systeem aangepast.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:24 schreef just me het volgende:
[..]
goed voornemen Diaan, nu de uitvoering nog
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja precies. De eerste stap is gezet.... ik heb mijn rooster in ons HRM-systeem aangepast.Volgens dit rooster ben ik elke woensdag- en vrijdagmiddag vrij. Nu even kijken of dat lukt en hoeveel uren ik dit jaar nog moet opnemen. Ik heb in ieder geval het voornemen om vrij te nemen in de kerstvakantie.
quote:
Je houdt van lekker fris, je houdt van lekker anders? Je houdt van lekker anders, lekker fris?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:13 schreef just me het volgende:
het is lekker fris buiten maar toch wezen fietsen
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Je houdt van lekker fris, je houdt van lekker anders? Je houdt van lekker anders, lekker fris?
Proost! Ik zit nog aan de thee. Maar het is wel lunchtijd nu.quote:
Smakelijk eten toegewenst Meltingquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Proost! Ik zit nog aan de thee. Maar het is wel lunchtijd nu.
Eens kijken wat er te lunchen is.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Proost! Ik zit nog aan de thee. Maar het is wel lunchtijd nu.
Eens kijken wat er te lunchen is.
Dank.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:26 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Smakelijk eten toegewenst Melting
Lekkere magere kwark met mango.quote:
Kwark met Japanse strips? Rare combinatiequote:
En manga is een vrucht dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kwark met Japanse strips? Rare combinatie
Bij mij welquote:
Springen!!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:24 schreef MadMaster het volgende:
Klaar voor vandaag, we gaan muziek draaien.
De stream staat aan...
Yes, even jumpen!quote:
Wow, super gefeliciteerd en fijnquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yes, even jumpen!
Vandaag te horen gekregen dat ik promotie ga maken, dus ik spring even mee...
Thanks!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef just me het volgende:
[..]
Wow, super gefeliciteerd en fijn *0*
Die erkenning verdien jequote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Thanks!
Dankzij mijn grote mond heeft het wat jaartjes vertraging gehad, maar dat boeit me niet.
Nu in ieder geval de erkenning dat ik het misschien toch wel goed heb gedaan, dat vind ik veel belangrijker...
Prut!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:44 schreef just me het volgende:
[..]
Die erkenning verdien je
Ik proost met n glaasje tonic !
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yes, even jumpen!
het is niet de herrie maar het tempoquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met deze herrie is dat ook niet zo moeilijk...
Rondjes lopen op de maat, is goed voor je fysieke gesteldheid...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:20 schreef just me het volgende:
[..]
het is niet de herrie maar het tempo
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Thanks!
Dankzij mijn grote mond heeft het wat jaartjes vertraging gehad, maar dat boeit me niet.
Nu in ieder geval de erkenning dat ik het misschien toch wel goed heb gedaan, dat vind ik veel belangrijker...
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rondjes lopen op de maat, is goed voor je fysieke gesteldheid...
het had natuurlijk de snellere ui moeten zijn maar als opstarter doet deze het ookquote:
Rustig beginnen, één stap per twee beats...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:25 schreef just me het volgende:
[..]
het had natuurlijk de snellere ui moeten zijn maar als opstarter doet deze het ook
Merci!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:32 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luister ook even mee en gefeliciteerd.
als ik iets wil inzien bij mijn huisarts gaat dat via mijn ID en dan krijg ik daarna een sms-jequote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:41 schreef Rafeiro het volgende:
Ben verder wel voorstander van die 2 of 3-traps beveiliging, maar moet wel werken natuurlijk
Bij mijn huisarts werkt dat deel wel, maar vervolgens zie ik maar 1 medicijn (van de 3) in het overzicht en de laatste keer dat ik zo een herhaalrecept aanvroeg is het nooit bij de apotheek aangekomen. Dus voortaan doe ik het weer op de ouderwetse manier door het invullen van een online formulier. Gelukkig staat mijn bloeddrukverlager gewoon op automatisch herhalen bij de apotheek en krijg ik elke paar maanden bericht dat ik dat kan komen ophalen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:41 schreef Rafeiro het volgende:
Ben verder wel voorstander van die 2 of 3-traps beveiliging, maar moet wel werken natuurlijk
Normaal grbtuikersnaam en wachtwoord en dan via de mail een code, 2 staps dus. Maar nu al 100 pogingen gedaan ofzo, wil alleen even zien of hij gereageerd heeft op een bericht/vraagquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:49 schreef just me het volgende:
[..]
als ik iets wil inzien bij mijn huisarts gaat dat via mijn ID en dan krijg ik daarna een sms-je
Ik heb normaal gesproken gelukkig maar 1 doktersbezoek/medicijn er jaar, mijn anti hooikoorts injectie.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bij mijn huisarts werkt dat deel wel, maar vervolgens zie ik maar 1 medicijn (van de 3) in het overzicht en de laatste keer dat ik zo een herhaalrecept aanvroeg is het nooit bij de apotheek aangekomen. Dus voortaan doe ik het weer op de ouderwetse manier door het invullen van een online formulier. Gelukkig staat mijn bloeddrukverlager gewoon op automatisch herhalen bij de apotheek en krijg ik elke paar maanden bericht dat ik dat kan komen ophalen.
We zitten nu op 160 BPM, dus dat moet gefixt zijn in een halve minuut...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:52 schreef brother52 het volgende:
Ik luister inmiddels ook mee.
Meteen ook even een lamp ophangen. Met het aantal bpm wat ik hoor hangt dat ding zo.
Sinds ik de baxter heb krijg ik het wel prima binnen opzich, stuk of 15 pilletjes per dag los ophalen was niet ideaalquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bij mijn huisarts werkt dat deel wel, maar vervolgens zie ik maar 1 medicijn (van de 3) in het overzicht en de laatste keer dat ik zo een herhaalrecept aanvroeg is het nooit bij de apotheek aangekomen. Dus voortaan doe ik het weer op de ouderwetse manier door het invullen van een online formulier. Gelukkig staat mijn bloeddrukverlager gewoon op automatisch herhalen bij de apotheek en krijg ik elke paar maanden bericht dat ik dat kan komen ophalen.
Zo snel kan ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zitten nu op 160 BPM, dus dat moet gefixt zijn in een halve minuut...
Oh getsie, dat is zoooo smerigquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:59 schreef just me het volgende:
ik heb het lek boven water
![]()
nooit geweten dat 1 rottende aardappel zo kon stinken
Oh dat had ik je wel kunnen vertellen, bijna 13 jaar supermarkt gewerkt en het leeuwendeel op de AGF afdeling. Die meur herken je dan direct.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:59 schreef just me het volgende:
ik heb het lek boven water
![]()
nooit geweten dat 1 rottende aardappel zo kon stinken
Dank je, ik had mezelf dit jaar ook dat doel gesteld.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:59 schreef livelink het volgende:
En gefeliciteerd MadMaster met je promotie. Het bestaat nog!
ik rook wel iets heel vies in de keuken maar ik had geen idee waar het vandaan kwam, totdat ik net aardappels moest schillenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh getsie, dat is zoooo smerig
Vloeibare aardappels niet schillen, weg ermeequote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:06 schreef just me het volgende:
[..]
ik rook wel iets heel vies in de keuken maar ik had geen idee waar het vandaan kwam, totdat ik net aardappels moest schillen
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:08 schreef livelink het volgende:
En nu lekker aan de pizza. En ik ga koken. Dan maak ik mensen blij.
Eet smakelijk, ga ik ook doen...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:09 schreef just me het volgende:
dank je wel Meneer MadMaster
![]()
ik ga mijn biefstukje bakken en dan eten
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yes, even jumpen!
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:52 schreef Rafeiro het volgende:
Ik weet nog even niet wat ik ga doen. Kan ook maar zijn dat ik oordoppen in mijn oren prop en in bed ga liggen.
U merkt het wel
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je, ik had mezelf dit jaar ook dat doel gesteld.
Maar ik mag dat nog net niet zelf bepalen.
Ik wist dat de gesprekken daarover vorige week waren en dat men dan binnen een week een beslissing neemt, maar het was toch wel verrassend toen mijn manager vanmorgen aan de lijn hing...
Het hoeft niet altijd hoogstaande kookkunst te zijn.quote:
Dan geen fooi voor de pizza bakker.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, het eten was gewoon niet eerder klaar...
Ik ben al blij dat we nog iets kunnen bestellen, de meeste restaurants hier doen momenteel geen afhaalgerechten. Die hebben gegokt op slechts 2 weken dicht en hebben hun personeel vrij gegeven.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan geen fooi voor de pizza bakker.
Toch vreemd. Het is een manier om in deze tijd toch nog wat inkomsten te genereren zou je denken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat we nog iets kunnen bestellen, de meeste restaurants hier doen momenteel geen afhaalgerechten. Die hebben gegokt op slechts 2 weken dicht en hebben hun personeel vrij gegeven.
Zal binnenkort wel weer veranderen...
Ik weet niet of die groep veel wisselingen heeft gehad.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grappig, de meesten herken ik van later, uit hun Una Paloma Blanca tijd...
[ afbeelding ]
Ja, maar degene die ik ken hebben de hele zomer doorgewerkt om toen wat van de geleden schade in te halen en hebben dus nog helemaal geen vrij gehad...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch vreemd. Het is een manier om in deze tijd toch nog wat inkomsten te genereren zou je denken.
het is toch elke keer weer improviseren voor ze!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch vreemd. Het is een manier om in deze tijd toch nog wat inkomsten te genereren zou je denken.
Dan snap ik het wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar degene die ik ken hebben de hele zomer doorgewerkt om toen wat vannde geleden schade in te halen en hebbn dus nog helemaal geen vrij gehad...
Cockney Rebel - Make Me Smile
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:33 schreef MadMaster het volgende:
In de jaren 70 was dit dé hit in het Ajax Supportershome in De Meer...
Kijk je wel uit met de vogeltjes. Dat gaat vaak niet goed met katten.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk je wel uit met de vogeltjes. Dat gaat vaak niet goed met katten.
Dikzak en driepoot van buuf knuffel ik wel vaak, maar buiten, die komen niet in de buurt van mijn schatjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk je wel uit met de vogeltjes. Dat gaat vaak niet goed met katten.
Ik las bovenstaande..... dat was raar.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dikzak en driepoot van een buuf knuffel ik wel vaak, maar buiten, die komen niet in de buurt van mijn schatjes.
Dat is wel een vreemde gedachtegang jaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik las bovenstaande..... dat was raar.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:45 schreef Rafeiro het volgende:
Maar zijn lieve beestjes. Een wat te dik en een met 3 poten.
Echte namen weet ik niet, voor mij dikzak en tripod.
Als ze hier binnenkomen kunnen ze zonder vleugels vliegen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Zolang je ze buiten houdt inderdaad.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:52 schreef Rafeiro het volgende:
En los zouden die 2 een kat wel aankunnen.
Nee. Maar die regel geldt vanavond ook niet.quote:
Het klonk als een beginnende gitarist die niet kon zingen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee. Maar die regel geldt vanavond ook niet.
Ze zijn zo lief normaal, maar ze kunnen zo vals zijn, die bijten een kat zo in stukken. Letterlijk. Die etters hebben een kracht in hun snavelsquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Het klonk als een beginnende gitarist die niet kon zingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:00 schreef brother52 het volgende:
Pffff, na veel geklooi en gefröbel hangt hij eindelijk.Leuk modelleke...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pffff, na veel geklooi en gefröbel hangt hij eindelijk.Ik heb die ook gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er leuk uit, maar een vervelende lamp.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Pffff, na veel geklooi en gefröbel hangt hij eindelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn dochter heeft die lamp ook
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Welterusten.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga even mandje in. Geweldige gewrichtspijn.
En iets meer dan enkels en schouders nu, leuke bonus weer.
Oh ja daarom zocht ik dus naar contact met de huisarts....
Tot morgen ofzo...
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga even mandje in. Geweldige gewrichtspijn.
En iets meer dan enkels en schouders nu, leuke bonus weer.
Oh ja daarom zocht ik dus naar contact met de huisarts....
Tot morgen ofzo...
Ik was er al een tijd naar op zoek maar vond hem bij de Ikea wat aan de dure kant. Vandaag voor 6,50 bij de kringloop gehaald.quote:
Ik vind hem geweldig.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb die ook gehad.
Ziet er leuk uit, maar een vervelende lamp.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat de echte naam van Meatloaf?
leuk bureautjequote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Nu we wat langer thuis mogen blijven, heb ik gisteren een bureautje gekocht en ga ik mijn draaihok deels ombouwen tot kantoor...
[ afbeelding ]
Dat blad ziet er erg mooi uit.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Nu we wat langer thuis mogen blijven, heb ik gisteren een bureautje gekocht en ga ik mijn draaihok deels ombouwen tot kantoor...
[ afbeelding ]
Oh, die is leuk.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, de rest heb ik ook al in huis, maar ik ben het gehang aan de eettafel zat...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
leuk bureautje
heb je er ook 'n goede stoel bij ?
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Tom Robinson Band - 2,4,6,8 Motorway
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de rest heb ik ook al in huis, maar ik ben het gehang aan de eettafel zat...
Op je werk zien ze jou ook al zittenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie me wel zitten..
[ afbeelding ]
En dan heb jij er zelfs een extra plankje bij.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie me wel zitten..
[ afbeelding ]
SPOILER: kutberichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:17 schreef Rafeiro het volgende:
SPOILER: kutberichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik heb dan ook al jaren geen desktop PC meer...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan heb jij er zelfs een extra plankje bij.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dan ook al jaren geen desktop PC meer...
Nee, ben blij dat ik van die grote bakken af ben...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan zet je er maar een oude neer voor de sier.
volgens mij zit je vnl naar je flessenvoorraad te kijkenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Mijn huidige werkplek:
[ afbeelding ]
Ik zie vooral veel whisky.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Mijn huidige werkplek:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:24 schreef just me het volgende:
[..]
volgens mij zit je vnl naar je flessenvoorraad te kijken
quote:
Nee, ik zit achter dat beeldscherm en zie die flessen niet eens...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:24 schreef just me het volgende:
[..]
volgens mij zit je vnl naar je flessenvoorraad te kijken
Dit vond ik altijd al een fijne plaat.quote:
groot beeldscherm danquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik zit achter dat beeldscherm en zie die flessen niet eens...
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar zonder beeldschermen kan ik helemaal niets...
Ooh Skinny Bop van...?
Zou het door die kapsels komen?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Bijna.
Dit hoor je ook nog maar zelden...
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet door mijn kapsel, mijn oren zijn vrij...
Ja, dat vond ik ook zeker een toevoeging aan het nummer.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na dat Top 2000 filmpje vind ik het nog meer hebben dan het al had...
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:42 schreef MadMaster het volgende:
Is dit ook nog een cover van de hit van T-Rex?
Dat filmpje moet ik nog steeds kijken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na dat Top 2000 filmpje vind ik het nog meer hebben dan het al had...
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Verder dan Pat Benatar kom ik niet...
Dit had ik eigenlijk wel moeten herkennen.quote:
Je kunt tegenwoordig ook niet meer op de mensen vertrouwenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Heb ik die Corona app geïnstalleerd, meldt er zich helemaal niemand voor een date...
swipe je wel de goede kant opquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Heb ik die Corona app geïnstalleerd, meldt er zich helemaal niemand voor een date...
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Tegenwoordig is het toch verplicht thuis eten, dus...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik geloof ook niet dat mw MadMaster dat leuk zou vinden.
misschien heeft ze die app ook wel en komen ze elkaar tegenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik geloof ook niet dat mw MadMaster dat leuk zou vinden.
Je moet gewoon "Ja, ik wil!" schreeuwen als je iemand ziet die je leuk vindt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog nooit eerder een dating app gebruikt...
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet gewoon "Ja, ik wil!" schreeuwen als je iemand ziet die je leuk vindt.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
“Hello Google...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
“Hello Google...
Ja, ik wil!!!”
Werkt ook niet...
Nou, dat zal het welbekende zetje zijn geweest.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:13 schreef DJ11 het volgende:
Wat zie ik nu? "The Blame" van Bob Moses is 3FM Megahit deze weekVoor het eerst op die zender gedraaid op 26 augustus, voor het eerst op Radio 49 op 15 augustus.
Die illusie heb ik niet, maar het is altijd leuk om te zien dat een vroeg ontdekt nummer in Nederland wordt opgepikt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, dat zal het welbekende zetje zijn geweest.
Wat gooooeeedddd!
Ach ja, een lucky shot zal er altijd wel eens tussen zitten.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die illusie heb ik niet, maar het is altijd leuk om te zien dat een vroeg ontdekt nummer in Nederland wordt opgepikt.
Proostquote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit nu eindelijk aan de mede (Schramm's Mead).
Kende het niet, maar dat is echt verslavend lekker...
[ afbeelding ]
Goedemorgen Rafeiro en sterktequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 05:14 schreef Rafeiro het volgende:
Mogguh, ik ga zo nog even terug. Heb weer eens buikpijn. Niet lief van mijn buik dat...
Van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yes, even jumpen!
Ha, dank!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 07:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd!![]()
![]()
Goedemorgen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 07:35 schreef MadMaster het volgende:
Vrijdag visdag, zo weer even naar de haven om de vis (bijna) van de boot af te halen...
Goedemorgen!
Goedemorgen.quote:
Jummiequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 07:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Inderdaad. Gisteren ook weer lekker gehapt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 07:59 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag (omdat het bijna Halloween is) heksenvingers:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
Niet schrikken.... ze zijn vegan.quote:
oh gelukkig maar !quote:
Ik sla over hoor...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 07:59 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag (omdat het bijna Halloween is) heksenvingers:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
Is dat niet juist de bedoeling van Halloween?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind ze er niet erg smakelijk uitzien![]()
Ik doe niet aan Halloweenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat niet juist de bedoeling van Halloween?
Dan wil ik er wel eentjequote:
Ik neem ze allemaal wel, ik ben niet vies van wat bloedende vingers.quote:
Zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
De buurman liep net met zo’n makelaarstype met map door hun tuin en ik hoorde eerder al het zonnescherm (dat piept enorm). Het zal toch niet dat we weeeeeeer nieuwe buren met bijbehorende klusgeluiden gaan krijgen he?
quote:
Ik gebruik een lokale krant digitaal.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
Wellicht een ietwat ''vreemde'' vraag maar zijn hier ook gebruikers van een (digitale) krant met abonnement?
Het lijkt mij zelf verstandig wat ''meer'' van het algemeen nieuws mee te krijgen maar op veel sites van de DPG media groep (AD / Nu.nl / Telegraaf) zijn veel artikelen zo genaamd ''Premium'' en kun je er 1/2 per maand inzien als gratis gebruiker.
Naar mijn idee is nos.nl goed voor gratis gebruik, maar ik was dus aan het kijken voor een krant/nieuwssite met wat meer uitgebreide artikelen.
Nu kwam ik decorrespondent.nl ook tegen in mijn zoektocht en hoe ze proberen het te verkopen spreekt me ergens wel aan uit oogpunt van privacy en dergelijke.
Nu zoek ik niet perse een fysieke krant , maar als er een bestaat die zowel online/fysiek tegen een scherpe prijs is te koop met ''goed'' nieuws dan ben ik daar erg benieuwd naar.
Ik vind het strontvervelend worden hoeveel "premium" aan het worden is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
Wellicht een ietwat ''vreemde'' vraag maar zijn hier ook gebruikers van een (digitale) krant met abonnement?
Het lijkt mij zelf verstandig wat ''meer'' van het algemeen nieuws mee te krijgen maar op veel sites van de DPG media groep (AD / Nu.nl / Telegraaf) zijn veel artikelen zo genaamd ''Premium'' en kun je er 1/2 per maand inzien als gratis gebruiker.
Naar mijn idee is nos.nl goed voor gratis gebruik, maar ik was dus aan het kijken voor een krant/nieuwssite met wat meer uitgebreide artikelen.
Nu kwam ik decorrespondent.nl ook tegen in mijn zoektocht en hoe ze proberen het te verkopen spreekt me ergens wel aan uit oogpunt van privacy en dergelijke.
Nu zoek ik niet perse een fysieke krant , maar als er een bestaat die zowel online/fysiek tegen een scherpe prijs is te koop met ''goed'' nieuws dan ben ik daar erg benieuwd naar.
Ah ja dat was uit mijn verhaal niet echt duidelijk zie ik nu, ik doel inderdaad op een landelijke krant.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik gebruik een lokale krant digitaal.
Maar twijfel ook of ik een landelijk krant nog wil aanschaffen.
Vooral bij het AD merk ik ook dat er steeds meer ''premium'' artikelen zijn, bij kans 50% van al het nieuws. Begrijpen doe ik het ergens wel want ze zullen ook inkomsten moeten krijgen uit abonnementen maar goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik vind het strontvervelend worden hoeveel "premium" aan het worden is.
In principe vind ik AD wel fijn, omdat er ook lokaal nieuws in staat. Maar dat is de laatste tijd minder en minder leesbaar doordat alles premium is.
Ik lees alleen de artikelen over lokaal nieuws die me interesseren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:46 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah ja dat was uit mijn verhaal niet echt duidelijk zie ik nu, ik doel inderdaad op een landelijke krant.
Als ik zo vrij mag zijn: Hoeveel tijd besteed je ongeveer aan het lezen van de lokale krant?
Want ik vermoed dat ik zelf +/- 30 minuten zou kunnen reserveren per dag voor een krant (Want ja anders heeft het ook minder zin lijkt me) (( Als algemene richtlijn maar goed hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel))
[..]
Vooral bij het AD merk ik ook dat er steeds meer ''premium'' artikelen zijn, bij kans 50% van al het nieuws. Begrijpen doe ik het ergens wel want ze zullen ook inkomsten moeten krijgen uit abonnementen maar goed.
Bedankt voor de informatiequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik lees alleen de artikelen over lokaal nieuws die me interesseren.
Landelijk nieuws lees ik meestal toch wel hier of daar online.
dan moet je anoniem die pagina bekijkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:46 schreef anotherRandomdude het volgende:
Vooral bij het AD merk ik ook dat er steeds meer ''premium'' artikelen zijn, bij kans 50% van al het nieuws. Begrijpen doe ik het ergens wel want ze zullen ook inkomsten moeten krijgen uit abonnementen maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |