Lekker dan vlak voor zo een grote beslissing over wel of niet lockdownquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er was een storing zijn dus niet de echte cijfers.
Ze hebben gegronde redenen om aan te nemen dat de stabilisatie een feit is en verwachten eind deze week ook een daling.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:17 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Lekker dan vlak voor zo een grote beslissing over wel of niet lockdown
Ik heb het vermoeden dat ze het bewust doen. Om zo de echte cijfers te verdoezelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:17 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Lekker dan vlak voor zo een grote beslissing over wel of niet lockdown
Goede smoes. Wel toevallig net nuquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die systemen werken niet echt goed samen toch?
Hoop tquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:18 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ze hebben gegronde redenen om aan te nemen dat de stabilisatie een feit is en verwachten eind deze week ook een daling.
Komt goed.
Zou het?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ze het bewust doen. Om zo de echte cijfers te verdoezelen.
Stiekem denk ik hetzelfde.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ze het bewust doen. Om zo de echte cijfers te verdoezelen.
Wel raar dat andere met kennis roepen om strengere maatregelingen? En dat ineens de systemen niet goed werken.quote:
👍🏻quote:
Annie Schilder.quote:
Draait weer om poen dus, economie mag niet stil?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel raar dat andere met kennis roepen om strengere maatregelingen? En dat ineens de systemen niet goed werken.
Goffer Haags.quote:
Dat snap ik voor die mensen is het ook erg. Maar beter 4 weken niets. Dan dit halfbakken gedoequote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:21 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Draait weer om poen dus, economie mag niet stil?
Kotszak 🤢quote:
Charmeur.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:23 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Heb ooit een hand en zoen gehad van haar
Ieuwl hahaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:23 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Heb ooit een hand en zoen gehad van haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |