Slaap,lekker 🖐🏻quote:
Ben gek op kroelenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hebt er wel zin in vanmorgen tussen twee vrouwen in liggen
Dat woord heb ik lang niet meer gehoord... kroelenquote:
Bij dezequote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat woord heb ik lang niet meer gehoord... kroelen
Charmeur.quote:
Wist je trouwens dat 12 oktober de dag met de meeste besmettingen was?quote:
Lekker hoor 😉quote:
quote:
Nee? Is daar een reden voor geweest?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:09 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat 12 oktober de dag met de meeste besmettingen was?
Ja, zoals ik al zei.. er zit een vertraging van 12/13 dagen in het systeem. Dus iedere dag zitten er heel veel besmettingen tussen die eerder hebben plaatsgevonden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:09 schreef Ferrous het volgende:
[..]
[..]
Nee? Is daar een reden voor geweest?
Ben jij die nu aan het kijken?quote:
Nee,dat niet.In het weekend pas weer.quote:
Ah okequote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,dat niet.In het weekend pas weer.
Aha vandaar, ik zag gister op Twitter eerst 10300 staan en was later aangepast dat bericht naar 8300 en nog wat. Ze weten het zelf niet meer?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei.. er zit een vertraging van 12/13 dagen in het systeem. Dus iedere dag zitten er heel veel besmettingen tussen die eerder hebben plaatsgevonden.
Zei ook al eerder dat de 10k besmettingen nog niet aangetikt is.
Fleur Vosse,quote:
Kwam door een storing. Againquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:13 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Aha vandaar, ik zag gister op Twitter eerst 10300 staan en was later aangepast dat bericht naar 8300 en nog wat. Ze weten het zelf niet meer?
Die systemen werken niet echt goed samen toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:14 schreef Justin_Case het volgende:
K
[..]
Kwam door een storing. Again
Totaal niet nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die systemen werken niet echt goed samen toch?
Er was een storing zijn dus niet de echte cijfers.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:13 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Aha vandaar, ik zag gister op Twitter eerst 10300 staan en was later aangepast dat bericht naar 8300 en nog wat. Ze weten het zelf niet meer?
Ze hebben hun draai wel gevonden onlinequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |