quote:
Kom maar naast mij liggen met Jippie, gezellig hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2020 04:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier nog een ben echt moe maar slapen lukte niet meer.
Mmm dat is minder.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 04:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een van mijn handen liep te piepen
Dat is net te kort.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 04:58 schreef Jippie het volgende:
Ja, zo nog een poging doen 3,5 uur is een beetje korte nacht
Jippie met Jippie?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 04:59 schreef Ferrous het volgende:
[..]
[..]
Kom maar naast mij liggen met Jippie, gezellig hoor
quote:
Was jij ook vroeg wakker. Of moet je nog slapen straks?quote:
Ah ja das wel kut danquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Moet vandaag eea voorbereiden voor morgen dus liever met een fatsoenlijke nachtrust
Bijna gelijk wakker met Ferrous,net na de DT.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was jij ook vroeg wakker. Of moet je nog slapen straks?
Jouw fantasie slaat op hol, tussen twee Jippies inquote:Op donderdag 29 oktober 2020 04:59 schreef Ferrous het volgende:
[..]
[..]
En jij er tussenin zekersquote:Op donderdag 29 oktober 2020 04:59 schreef Ferrous het volgende:
[..]
[..]
Bedoelde wat anders. Dot en jippiequote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jouw fantasie slaat op hol, tussen twee Jippies in
Dat kan hij nooit aan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jouw fantasie slaat op hol, tussen twee Jippies in
Ik heb wel zin in een tosti.quote:
Lekker slipe.quote:
Jij hebt er wel zin in vanmorgen tussen twee vrouwen in liggenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:03 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Bedoelde wat anders. Dot en jippie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |