Ja dit. Hoe? Wat?quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:36 schreef Molo het volgende:
Jouw haar zit zo ziek goed dat het nep lijkt jonguh![]()
![]()
![]()
Mooi!
Hoe maakte je eigenlijk lijnzaadgel? En hoe pas je dat toe en hoeveel?
Haha, dank je! Als je ff googlet op 'flaxseed gel recipe", vind je er een hoop. Ik giet het direct uit de pan door zeef, dan hoef je niet te klooien met een pantykousje.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:36 schreef Molo het volgende:
Jouw haar zit zo ziek goed dat het nep lijkt jonguh![]()
![]()
![]()
Mooi!
Hoe maakte je eigenlijk lijnzaadgel? En hoe pas je dat toe en hoeveel?
Dank, ik ga dit dit weekend eens proberenquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:46 schreef -Spring het volgende:
[..]
Haha, dank je! Als je ff googlet op 'flaxseed gel recipe", vind je er een hoop. Ik giet het direct uit de pan door zeef, dan hoef je niet te klooien met een pantykousje.
Ik doe het nog onder de douche in mn haar, na de curl cream. Ik scrunch het erin zonder mn clumps uit elkaar te halen. Dan knijp in mn haar voorzichtig droog met een hydrofiel en voor het diffusen doe ik voorzichtig nog wat bij. Dan dus diffusen tot droog en de harde cast eruit knijpen.
quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:32 schreef -Spring het volgende:
[..]
Nope, ik hoor er niet zulke heel goede verhalen over. Jij wel inmiddels?
Ik heb vandaag de shampoo en de conditioner van de nieuwe Andrelon Special Krul Care geprobeerd, ook cg. De conditioner voelde zo goed dat ik m alleen bij mn wortels wat heb uitgespoeld en verder als leave in heb laten zitten. Daarna een krulcreme van Treluxe erin gedaan , zelfgemaakte lijnzaadgel en gediffused:Nee, ik wacht nog even de reviews af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je haren
Resistance is futile.
Je zou de hema producten kunnen proberen, die bevallen mij in ieder geval supergoed. De volume en shine doet het prima! Ik heb nu de everyday variant, krijg ik ook hele lichte haren van. Ik gebruik ook de bijbehorende conditioner.quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Jahoi, user met steil haar komt even tussendoor,.
Momenteel gebruik ik volumeshampoo en -conditioner van [Sans]Ceuticals en op zich is het heerlijk lichtgewicht en geeft het mijn haar iets meer bounce. Maarrr omdat het zo natuurlijk is en weinig schuimt vind ik het soms zo lastig om mee om te gaan,. Regelmatig wrijf ik er daardoor per ongeluk klitten in,
.
Ik zag laatst een Insta van zo’n meisje met heel erg glanzend en gezond haar maar als ik kijk naar de ingrediënten van de producten die zij gebruikt, zitten daar gewoon alcohol en sulfaten in (bijv. Kerastase). Snap er niks van.
Iemand nog tips qua shampoos (zonder alcohol, parfum en SFS etc.)? Ik zoek lichtgewicht en volume, met name. Zaken zoals Naturebox heb ik geprobeerd maar doet niet echt iets voor m’n haar.
#teamblauwevingertoppenquote:Op woensdag 5 mei 2021 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan is het hoogstens wat bijhouden met een toner, dat kan je (met goed spul, kan je ook wel via de kapper kopen meteen) makkelijk zelf.
Want geblondeerd haar heeft eigenlijk altijd wel een gelige tint (of krijgt het later wel, yay luchtvervuiling en andere dingen die toch altijd wel wat in het haar achterblijven), dat wil je neutraliseren met een paarse tint. Daarom zijn shampoos enzo speciaal voor blond haar altijd knalpaars.
Thanks voor de tip. Zal er eens naar kijken, Hema zit hier toch dichtbij!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 13:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je zou de hema producten kunnen proberen, die bevallen mij in ieder geval supergoed. De volume en shine doet het prima! Ik heb nu de everyday variant, krijg ik ook hele lichte haren van. Ik gebruik ook de bijbehorende conditioner.
Wat een goede tip van die mistbottle met een beetje leave-in en water! Zou ik zelf niet bedacht hebben.quote:Op zondag 13 juni 2021 14:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik was mijn haar 1 a 2 x per week en doe daarna (afhankelijk hoeveel tijd en zin ik heb) leave in en stylingproducten in mij haar.De rest van de dagen doe ik een douchemuts op mijn haar in de douche.
Smorgens op de niet wasdagen refresh ik het. Ik heb zo'n mistbottle (te koop bij kapperszaken) waar ik een beetje leave-in in doe, aangevuld met water. Goed schudden en spreken op je haar. Haar hoeft niet drijfnat te zijn, maar genoeg om de stylingproducten die er al in zitten weer tot leven te wekken. Beetje scrunchen, klaar. Haar is meteen minuut of 15 droog.
Ik kan natuurlijk zeggen dat dit geheel mijn eigen idee is, maar ik heb het ook van internetquote:Op zondag 13 juni 2021 14:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat een goede tip van die mistbottle met een beetje leave-in en water! Zou ik zelf niet bedacht hebben.
Hoe wat waar?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:32 schreef Holyme het volgende:
Vandaag bij Lush geweest, die hadden bezoek van Curls & Fro's, kon je op afspraak advies krijgen. Ik had ergens verwacht dat het vooral ook een Lush promo praatje zou worden, maar nee hoor. Keiveel tips op maat, specifieke producten van allerlei merken aangeraden gekregen voor mijn haar, porositeit bekeken, enzBinnenkort hebben ze een evenement met muziek en krullenkappers en workshops en eten en weetikwat allemaal. Hier om de hoek
Dus daar ga ik dan wel even kijken.
https://www.curlsandfrosofficial.com/pages/eventsquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn haar is na mijn zwangerschap één grote ellendeNu na 10 maanden nog steeds...
Ik heb altijd mooie slag gehad en hier en daar een krul, ook tijdens mijn zwangerschap. Maar sinds dat ik bevallen ben is er gewoon niks mee aan te vangen. Geen tot weinig slag. Sommige plekken zelfs gewoon helemaal steil. Geen volume en de punten zijn heel droog. Pas geleden nog naar de kapper geweest, dus aan dooie punten ligt het niet.
Waardeloos
Ja, goede tip. Ik ben nu weer begonnen met cheapo cg producten. En alleen maar shampoo, conditioner en leave in. Ik ben momenteel niet echt gemotiveerd om mijn haar te stylen. Het zit even ok, maar met een uur is het compleet uitgezakt.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:59 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
Misschien ff opnieuw de elasticiteit enzo vaststellen en daar je producten op afstemmen?
Haar ogen!quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, ik wacht nog even de reviews af.
Je haren
Piekhaar en babyknuffelsquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, goede tip. Ik ben nu weer begonnen met cheapo cg producten. En alleen maar shampoo, conditioner en leave in. Ik ben momenteel niet echt gemotiveerd om mijn haar te stylen. Het zit even ok, maar met een uur is het compleet uitgezakt.
Maar je krijgt er zoveel voor terug hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |