abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199643884
quote:
10s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:36 schreef Molo het volgende:
Jouw haar zit zo ziek goed dat het nep lijkt jonguh :D :D :D
Mooi!

Hoe maakte je eigenlijk lijnzaadgel? En hoe pas je dat toe en hoeveel?
Ja dit. Hoe? Wat?
pi_199643954
quote:
10s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:36 schreef Molo het volgende:
Jouw haar zit zo ziek goed dat het nep lijkt jonguh :D :D :D
Mooi!

Hoe maakte je eigenlijk lijnzaadgel? En hoe pas je dat toe en hoeveel?
Haha, dank je! Als je ff googlet op 'flaxseed gel recipe", vind je er een hoop. Ik giet het direct uit de pan door zeef, dan hoef je niet te klooien met een pantykousje.

Ik doe het nog onder de douche in mn haar, na de curl cream. Ik scrunch het erin zonder mn clumps uit elkaar te halen. Dan knijp in mn haar voorzichtig droog met een hydrofiel en voor het diffusen doe ik voorzichtig nog wat bij. Dan dus diffusen tot droog en de harde cast eruit knijpen.
  donderdag 27 mei 2021 @ 16:52:04 #103
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199644040
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:46 schreef -Spring het volgende:

[..]

Haha, dank je! Als je ff googlet op 'flaxseed gel recipe", vind je er een hoop. Ik giet het direct uit de pan door zeef, dan hoef je niet te klooien met een pantykousje.

Ik doe het nog onder de douche in mn haar, na de curl cream. Ik scrunch het erin zonder mn clumps uit elkaar te halen. Dan knijp in mn haar voorzichtig droog met een hydrofiel en voor het diffusen doe ik voorzichtig nog wat bij. Dan dus diffusen tot droog en de harde cast eruit knijpen.
Dank, ik ga dit dit weekend eens proberen

Dramatische en langdurige haaruitval gehad hier maar ik heb inmiddels weer ietsjes van haar en krullen dus is weer wat mee aan te vangen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 27 mei 2021 @ 19:28:29 #104
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199646046
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:32 schreef -Spring het volgende:

[..]

Nope, ik hoor er niet zulke heel goede verhalen over. Jij wel inmiddels?

Ik heb vandaag de shampoo en de conditioner van de nieuwe Andrelon Special Krul Care geprobeerd, ook cg. De conditioner voelde zo goed dat ik m alleen bij mn wortels wat heb uitgespoeld en verder als leave in heb laten zitten. Daarna een krulcreme van Treluxe erin gedaan , zelfgemaakte lijnzaadgel en gediffused:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik wacht nog even de reviews af.

Je haren O+
Resistance is futile.
  donderdag 27 mei 2021 @ 19:36:04 #105
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199646179
Ik ga ook eens proberen te drogen met een hydrofiel. Ik gebruik nog steeds naar tevredenheid de Hema shampoo en conditioner. Vervolgens scrunch ik het onder de douche (als ik met zeiknat haar headbang, dan heb ik kleinere strengetjes). Daarna in een handdoek wikkelen en gewoon laten drogen. Resultaat is een hele mooie slag maar het oogt dan vaak wel heel droog, en meer pluis dan me lief is. Dus als het zo goed als droog is, dan doe ik er nog wat Hema haarolie in.
Resistance is futile.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 mei 2021 @ 19:39:44 #106
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199646248
Jahoi, user met steil haar komt even tussendoor, :+.

Momenteel gebruik ik volumeshampoo en -conditioner van [Sans]Ceuticals en op zich is het heerlijk lichtgewicht en geeft het mijn haar iets meer bounce. Maarrr omdat het zo natuurlijk is en weinig schuimt vind ik het soms zo lastig om mee om te gaan, :@. Regelmatig wrijf ik er daardoor per ongeluk klitten in, :').

Ik zag laatst een Insta van zo’n meisje met heel erg glanzend en gezond haar maar als ik kijk naar de ingrediënten van de producten die zij gebruikt, zitten daar gewoon alcohol en sulfaten in (bijv. Kerastase). Snap er niks van :+.

Iemand nog tips qua shampoos (zonder alcohol, parfum en SFS etc.)? Ik zoek lichtgewicht en volume, met name. Zaken zoals Naturebox heb ik geprobeerd maar doet niet echt iets voor m’n haar.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 29 mei 2021 @ 13:22:50 #107
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199668570
Jezus, ik wist wel dat mijn haar richting mijn nek krult.. dit is voorover hangend, alleen gescruncht en half uurtje laten drogen in een handdoek, geen producten aan te pas gekomen!

Resistance is futile.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 13:25:43 #108
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199668591
quote:
17s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Jahoi, user met steil haar komt even tussendoor, :+.

Momenteel gebruik ik volumeshampoo en -conditioner van [Sans]Ceuticals en op zich is het heerlijk lichtgewicht en geeft het mijn haar iets meer bounce. Maarrr omdat het zo natuurlijk is en weinig schuimt vind ik het soms zo lastig om mee om te gaan, :@. Regelmatig wrijf ik er daardoor per ongeluk klitten in, :').

Ik zag laatst een Insta van zo’n meisje met heel erg glanzend en gezond haar maar als ik kijk naar de ingrediënten van de producten die zij gebruikt, zitten daar gewoon alcohol en sulfaten in (bijv. Kerastase). Snap er niks van :+.

Iemand nog tips qua shampoos (zonder alcohol, parfum en SFS etc.)? Ik zoek lichtgewicht en volume, met name. Zaken zoals Naturebox heb ik geprobeerd maar doet niet echt iets voor m’n haar.
Je zou de hema producten kunnen proberen, die bevallen mij in ieder geval supergoed. De volume en shine doet het prima! Ik heb nu de everyday variant, krijg ik ook hele lichte haren van. Ik gebruik ook de bijbehorende conditioner.
Resistance is futile.
pi_199668693
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dan is het hoogstens wat bijhouden met een toner, dat kan je (met goed spul, kan je ook wel via de kapper kopen meteen) makkelijk zelf. :Y

Want geblondeerd haar heeft eigenlijk altijd wel een gelige tint (of krijgt het later wel, yay luchtvervuiling en andere dingen die toch altijd wel wat in het haar achterblijven), dat wil je neutraliseren met een paarse tint. Daarom zijn shampoos enzo speciaal voor blond haar altijd knalpaars. :P
#teamblauwevingertoppen
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 29 mei 2021 @ 18:31:57 #110
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199671070
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 13:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je zou de hema producten kunnen proberen, die bevallen mij in ieder geval supergoed. De volume en shine doet het prima! Ik heb nu de everyday variant, krijg ik ook hele lichte haren van. Ik gebruik ook de bijbehorende conditioner.
Thanks voor de tip. Zal er eens naar kijken, Hema zit hier toch dichtbij!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_199864276
Oké, sinds 2 weken bezig met CG methode, en heel erg zoekende nog naar producten en tips. Hoe doen jullie dat bijvoorbeeld op werkdagen, met nat haar vol met producten, je moet je aankleden zonder vlekken ed maar ook de eerste uren op het werk, dan ziet het er niet uit (vind ik). Ik heb dun haar en bovenop zit duidelijk minder haar, droog lijkt het gelukkig nog wat, nat dus niet zo.

Ik heb helaas geen voor-foto, zo ziet het er nu uit.
- Vegan shampoo
- Conditioner
- Leave-in
- Krullencreme
- Gel op basis van lijnzaad

pi_199864401
Ik was mijn haar 1 a 2 x per week en doe daarna (afhankelijk hoeveel tijd en zin ik heb) leave in en stylingproducten in mij haar.De rest van de dagen doe ik een douchemuts op mijn haar in de douche.

Smorgens op de niet wasdagen refresh ik het. Ik heb zo'n mistbottle (te koop bij kapperszaken) waar ik een beetje leave-in in doe, aangevuld met water. Goed schudden en dan sprayen op je haar. Haar hoeft niet drijfnat te zijn, maar genoeg om de stylingproducten die er al in zitten weer tot leven te wekken. Beetje scrunchen, klaar. Haar is meteen minuut of 15 droog.
  Moderator zondag 13 juni 2021 @ 14:41:09 #113
5428 crew  miss_sly
pi_199864422
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 14:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik was mijn haar 1 a 2 x per week en doe daarna (afhankelijk hoeveel tijd en zin ik heb) leave in en stylingproducten in mij haar.De rest van de dagen doe ik een douchemuts op mijn haar in de douche.

Smorgens op de niet wasdagen refresh ik het. Ik heb zo'n mistbottle (te koop bij kapperszaken) waar ik een beetje leave-in in doe, aangevuld met water. Goed schudden en spreken op je haar. Haar hoeft niet drijfnat te zijn, maar genoeg om de stylingproducten die er al in zitten weer tot leven te wekken. Beetje scrunchen, klaar. Haar is meteen minuut of 15 droog.
Wat een goede tip van die mistbottle met een beetje leave-in en water! Zou ik zelf niet bedacht hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199864442
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 14:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat een goede tip van die mistbottle met een beetje leave-in en water! Zou ik zelf niet bedacht hebben.
Ik kan natuurlijk zeggen dat dit geheel mijn eigen idee is, maar ik heb het ook van internet :+ Maar zo'n mistbottle is echt heel fijn. Veel fijner dan een plantenspuit.
pi_199864523
Ooh, dat klinkt veelbelovend, zo'n spuit ga ik ook regelen. Meteen ook handig voor de kinderen met slaaphaar/vogelnestje O+
pi_200072015
Vandaag bij Lush geweest, die hadden bezoek van Curls & Fro's, kon je op afspraak advies krijgen. Ik had ergens verwacht dat het vooral ook een Lush promo praatje zou worden, maar nee hoor. Keiveel tips op maat, specifieke producten van allerlei merken aangeraden gekregen voor mijn haar, porositeit bekeken, enz O+ Binnenkort hebben ze een evenement met muziek en krullenkappers en workshops en eten en weetikwat allemaal. Hier om de hoek :7 Dus daar ga ik dan wel even kijken.
pi_200084328
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 14:32 schreef Holyme het volgende:
Vandaag bij Lush geweest, die hadden bezoek van Curls & Fro's, kon je op afspraak advies krijgen. Ik had ergens verwacht dat het vooral ook een Lush promo praatje zou worden, maar nee hoor. Keiveel tips op maat, specifieke producten van allerlei merken aangeraden gekregen voor mijn haar, porositeit bekeken, enz O+ Binnenkort hebben ze een evenement met muziek en krullenkappers en workshops en eten en weetikwat allemaal. Hier om de hoek :7 Dus daar ga ik dan wel even kijken.
Hoe wat waar?
pi_200087584
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 23:55 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Hoe wat waar?
https://www.curlsandfrosofficial.com/pages/events

Staat er nog niet bij blijkbaar, maar 18 juli.
pi_200161024
Mijn haar is na mijn zwangerschap één grote ellende :'( Nu na 10 maanden nog steeds...

Ik heb altijd mooie slag gehad en hier en daar een krul, ook tijdens mijn zwangerschap. Maar sinds dat ik bevallen ben is er gewoon niks mee aan te vangen. Geen tot weinig slag. Sommige plekken zelfs gewoon helemaal steil. Geen volume en de punten zijn heel droog. Pas geleden nog naar de kapper geweest, dus aan dooie punten ligt het niet.

Waardeloos :'(
  donderdag 1 juli 2021 @ 21:59:20 #120
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200161727
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 21:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn haar is na mijn zwangerschap één grote ellende :'( Nu na 10 maanden nog steeds...

Ik heb altijd mooie slag gehad en hier en daar een krul, ook tijdens mijn zwangerschap. Maar sinds dat ik bevallen ben is er gewoon niks mee aan te vangen. Geen tot weinig slag. Sommige plekken zelfs gewoon helemaal steil. Geen volume en de punten zijn heel droog. Pas geleden nog naar de kapper geweest, dus aan dooie punten ligt het niet.

Waardeloos :'(
;(

Misschien ff opnieuw de elasticiteit enzo vaststellen en daar je producten op afstemmen?
Resistance is futile.
pi_200161772
quote:
7s.gif Op donderdag 1 juli 2021 21:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

;(

Misschien ff opnieuw de elasticiteit enzo vaststellen en daar je producten op afstemmen?
Ja, goede tip. Ik ben nu weer begonnen met cheapo cg producten. En alleen maar shampoo, conditioner en leave in. Ik ben momenteel niet echt gemotiveerd om mijn haar te stylen. Het zit even ok, maar met een uur is het compleet uitgezakt.

Maar je krijgt er zoveel voor terug hè :7
  donderdag 1 juli 2021 @ 22:17:41 #122
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_200161914
quote:
7s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:28 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nee, ik wacht nog even de reviews af.

Je haren O+
Haar ogen!
Prrrrr
  donderdag 1 juli 2021 @ 23:09:51 #123
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200162797
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 22:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja, goede tip. Ik ben nu weer begonnen met cheapo cg producten. En alleen maar shampoo, conditioner en leave in. Ik ben momenteel niet echt gemotiveerd om mijn haar te stylen. Het zit even ok, maar met een uur is het compleet uitgezakt.

Maar je krijgt er zoveel voor terug hè :7
Piekhaar en babyknuffels *O*
Resistance is futile.
pi_200393065
Ik heb sinds tijden weer eens een goede refreshdag. Deze keer dankzij de Andrelon Happy Curls Crème. Ik hoor dat ie voor veel wavies te zwaar en te vet is, maar mij geeft ie op refreshdagen genoeg stevigheid. En mn haar lijkt er beter van te 'clumpen'.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200397801
Heeft iemand hier ervaring met de producten van Olaplex? Ik wil die binnenkort gaan proberen, omdat dat me echt goed spul lijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')