Ik heb een minuut staan wachten maar beter dan dit werd het niet. En dan draai ik op de PS4 vanaf een externe SSD. Anyway, hierna verdween de muziek en hing het ding mn PS4 dermate hard op dat de stekker er uit trekken de enige optie was. Dat heb ik in de 6 jaar dat ik dat ding heb nog NOOIT meegemaakt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 02:58 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ah, die sliertjes in de deuropening zorgde hier op mijn oude pc ook voor wat vertraging.
Final Fantasy XIV was in eerste instantie geflopt (is bijna een jaar uit de lucht geweest tot de relaunch), maar daar hebben ze geen terugbetalingen gedaan. Dat is wel redelijk uniek inderdaad.quote:Op vrijdag 18 december 2020 03:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nogal. Volgens mij nog nooit voorgekomen dat zo'n grote game werd gereleased en daarna weer ge-unreleased
Dat was ook wel een enorme teleurstelling na FFXI grijs gespeeld te hebben. SE heeft daarna echter nog wel een volledige remake van het spel gemaakt die een heel stuk beter was.quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:48 schreef Viv het volgende:
[..]
Final Fantasy XIV was in eerste instantie geflopt (is bijna een jaar uit de lucht geweest tot de relaunch), maar daar hebben ze geen terugbetalingen gedaan. Dat is wel redelijk uniek inderdaad.
Klopt, heel knap hoe ze dat alsnog succesvol hebben gemaakt. Hopelijk lukt dat hier ook.quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was ook wel een enorme teleurstelling na FFXI grijs gespeeld te hebben. SE heeft daarna echter nog wel een volledige remake van het spel gemaakt die een heel stuk beter was.
CDPR heeft zelf ook refunds beloofd waardoor ze Sony veel werk bezorgen. Dus wel logisch dat ze de verkoop nu stop zetten.quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:48 schreef Viv het volgende:
[..]
Final Fantasy XIV was in eerste instantie geflopt (is bijna een jaar uit de lucht geweest tot de relaunch), maar daar hebben ze geen terugbetalingen gedaan. Dat is wel redelijk uniek inderdaad.
Ah, heb me er enorm mee vermaakt toen ik nog studeerde, nu heb ik er echt gewoon de tijd niet meer voor. Zo af en toe een uurtje in de avond Cyberpunk lukt nog wel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:57 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik speel FFXI nog steeds trouwens.Vivify op Ragnarok
Nee, zo extreem veel als ik toen speelde wordt 'm nooit meer.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah, heb me er enorm mee vermaakt toen ik nog studeerde, nu heb ik er echt gewoon de tijd niet meer voor. Zo af en toe een uurtje in de avond Cyberpunk lukt nog wel.
Ook mijn ervaring, wat ouder systeem i7 5820k, 16gb ddr4 en een asus rtx2060 OC op een 870 QVO SSD op 1080p met DLSS op balanced en eigenlijk alles op ultra, 60 fps all the way op 1 of 2 echt heel drukke punten na waar het dan ietsje zakt naar 53 of 55fps ofzo.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:32 schreef HeatWave het volgende:
Lekker weekje voor CDPR.
Op PS4 lijkt het idd totaal onspeelbaar, beetje jammer.
Ik speel op mijn tikje verouderde, maar best wel prima PC (2700x, 1080ti, 64GB, Samsung 970 Pro). Op High settings, op sommige dingen na die ik niet nodig vind (motion blur etc) draait het eigenlijk prima op 4K. Ik merk geen slow downs etc.
Qua bugs ben ik nog niets game-breakends tegengekomen, 1 keer dat ik in een gebouw was maar de game dacht van niet, dus moest ik via de minimap de uitgang zoeken.
Wel redelijk veel kleine glitches, maar ik ben Bethesda gewend, dus ik weet niet beter. Zwevende opjecten, dingen die het even niet doen, domme AI etc. Allemaal bekende dingen.
Het spel zelf is prima, leuke setting, prima verhaal etc. Side missies zijn leuk en uitgebreid en er is vanalles te vinden op de map. Wel vind ik ook dat de NPC's wel erg weinig "meedoen" en dat er veel vulling in de stad zit waar je niets mee kan doen. het oogt heel druk, maar 95% van de mensen zijn niets meer dan decoratie.
Mijn enige echt gameplay-bezwaar is dat tot nu toe de enorme hoeveelheid upgrades en mods maar weinig effect lijken te hebben, ik ben echt van het alles beheren in mijn inventory, alles vergelijken en de beste uitrusting kiezen etc. Maar heb niet het idee dat het nou echt heel veel verschil maakt. Wellicht komt het later meer tot zijn recht.
Al met al heb ik er zo'n 20 uur inzitten, geen crashes gezien en prima kunnen gamen.
Dit staat op Nos.nlquote:
quote:Een andere opmerkelijke fout was een penisglitch. Gamers zagen het geslacht van hun karakter door de broek heen verschijnen.
https://nos.nl/artikel/23(...)wat-ging-er-mis.html
Het grootste probleem is niet benoemd: dat het compleet onspeelbaar is op de PS4 en XBONE. Ging alleen over glitches.quote:
zeer grote problemen met filmpjes van gigantische clipping problemen.. mwha, dat is al een hele slechte voorbodequote:Op vrijdag 18 december 2020 21:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Het grootste probleem is niet benoemd: dat het compleet onspeelbaar is op de PS4 en XBONE. Ging alleen over glitches.
Well now, I'm not gonna talk about Judy. In fact, we're not gonna talk about Judy at all, we're gonna keep her out of it.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:51 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Well now, I'm not gonna talk about Judy. In fact, we're not gonna talk about Judy at all, we're gonna keep her out of it.
Sony haalt de game uit de ps store doordat het niet speelbaar is op de consoles. En jij denkt er overna om het te kopen?quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:01 schreef borbit het volgende:
Ik heb sinds kort een Xbox series S. In de microsoft store is de game 70 euro. Heeft het zin om een "key"? te kopen op internet? En zo ja wat is een betrouwbare winkel? Ik zie ze daar voor een euro of 30
Ik begreep dat dat vooral om last gen gaat. Ik heb een Xbox Series S dus de nieuwste generatie. Dat zou gewoon moeten werken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Sony haalt de game uit de ps store doordat het niet speelbaar is op de consoles. En jij denkt er overna om het te kopen?
Hoeveel red flags wil je hebben?
Op de series 's draait ie prima. Ik speel hem op de One X. Dus weliswaar lasten, maar wel de krachtigste van het stel en zelfs daar draait ie netjes. Zie mijn screens 1 pagina terug. Maar 70 euro!? Hell no.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:09 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik begreep dat dat vooral om last gen gaat. Ik heb een Xbox Series S dus de nieuwste generatie. Dat zou gewoon moeten werken.
Zit nogal te twijfelen als ik hem voor 30 a 40 kan kopen doe ik het wel. Voor 70 wacht ik nog wel even. Misschien breng ik die xbox ook wel weer terug / verkoop ik hem. En spaar nog even door om mijn computer te upgraden.
Het wachten is op de eerste boze gamers die eisen dat Sony het weer in de store gooit.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:43 schreef rickyszz het volgende:
Na het zien van deze video snap ik echt niet dat CDPR nog eventjes een paar weken gewacht had. Game is er al een stuk beter op geworden![]()
Netjes netjes 20fps op het eind van die bovenste videoquote:Op zaterdag 19 december 2020 10:43 schreef rickyszz het volgende:
Na het zien van deze video snap ik echt niet dat CDPR nog eventjes een paar weken gewacht had. Game is er al een stuk beter op geworden![]()
Ziet er tof uit idd!quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:35 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind het licht etc echt fenomenaal gedaan. Man, wat een sfeer als je een beetje rondloopt. Sowieso loop ik gewoon erg veel, er is overal wel wat te zien. En dan zit ik dus om de 10 meter met photo mode te klooien en schiet ik qua game dus echt nauwelijks op, op wat side dingen na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna van auto geswitched en de Badlands wezen verkennen, wat een storm
oh ah toma toma vem vem vem vem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |