abonnement Unibet Coolblue
pi_195962839
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 13:29 schreef Ensiferum het volgende:
Bijzonder hoe onze linkse vrienden journalistiek niet kunnen herkennen. In deze tijd van verhaaltjesschrijvers zijn ze vergeten wat daadwerkelijke onderzoeksjournalistiek is, en zijn namen als Glenn Greenwald en James O'Keefe maar raar en onrein. De verrotte kant van de Linkse ideologie mag immers niet worden belicht. Doe wat je verteld wordt en stel vooral geen vragen.

Behalve welke smaak Bidens ijsje heeft, dat is wat het volk wil weten van Biden.
De media is all in voor Biden, daarom ook de wanhopige poging om het verhaal van Hunter Biden niet te behandelen. Social media ging zelfs over tot censuur, maatregelen die we alleen gewend zijn in fascistische/communistische dictaturen.
pi_195962840
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 14:20 schreef epicbeardman het volgende:
De Biden adoratiesquad beticht de Trump fans van iets waar ze zelf heer en meester in zijn. Het wegkijken.
Ik kan tenminste nog zeggen dat ik ook al trump zijn uitspraken niet goedkeur, maar jullie kunnen echt niks slechts over biden afkeuren. compleet brainwashed.
Ken eerlijk gezegd niemand die oprecht fan is van Biden. Waaronder ikzelf.

Punt is dat als je het opneemt tegen niet alleen een van slechtste president ooit, maar ook een van de meest waardeloze mensen die er bestaat, je al snel overkomt als het meer geschikte alternatief.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195962875
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 14:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De media is all in voor Biden, daarom ook de wanhopige poging om het verhaal van Hunter Biden niet te behandelen. Social media ging zelfs over tot censuur, maatregelen die we alleen gewend zijn in fascistische/communistische dictaturen.
Wat vind je er nou van dat de president dokteren er valselijk van beschuldigt overleden patiënten onterecht aan te merken als covid-slachtoffers, omdat ze er daar zelf financieel beter van zouden worden?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195962895
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 14:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ken eerlijk gezegd niemand die oprecht fan is van Biden. Waaronder ikzelf.

Punt is dat als je het opneemt tegen niet alleen een van slechtste president ooit, maar ook een van de meest waardeloze mensen die er bestaat, je al snel overkomt als het meer geschikte alternatief.
Een van de slechtste presidenten is volkomen subjectief. Onder Trump zijn er fantastische resultaten behaald als het gaat om de economie en buitenlands beleid. Ik denk dat vooral de media graag wilt oordelen dat Trump de slechtste president ooit is. Moet ook wel anders valt de hetze van de afgelopen vier jaar totaal niet uit te leggen.
pi_195962930
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 14:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat vind je er nou van dat de president dokteren er valselijk van beschuldigt overleden patiënten onterecht aan te merken als covid-slachtoffers, omdat ze er daar zelf financieel beter van zouden worden?
Die theorie kwam niet van Trump zelf, in maart gingen deze roddels al dat ziekenhuizen in Amerika vals mensen als corona patiënten bestempelden omdat ze meer geld kregen voor corona behandelingen.

Dit kwam zelfs vanuit een video van een vrouwelijke doctor die in een NY ziekenhuis kwam en zelfs met beeldmateriaal kwam. Maarja dat is natuurlijk iets wat onder het corona-conspiracy verhaal valt en direct onkracht wordt omdat lange frans ect. en koekoek.

Dat hij het zegt, is inderdaad niet slim, geeft mensen weer voer zoals jou.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:31:30 #231
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195962968
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 14:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ken eerlijk gezegd niemand die oprecht fan is van Biden. Waaronder ikzelf.

Punt is dat als je het opneemt tegen niet alleen een van slechtste president ooit, maar ook een van de meest waardeloze mensen die er bestaat, je al snel overkomt als het meer geschikte alternatief.
Precies. Zoals een wijs user ooit zei:

Met Trump nu weet je in iedergeval wat je in huis hebt.. makkelijke keuze.
Huilen dan.
pi_195962975
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 14:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat vind je er nou van dat de president dokteren er valselijk van beschuldigt overleden patiënten onterecht aan te merken als covid-slachtoffers, omdat ze er daar zelf financieel beter van zouden worden?
Dan zou ik eerst moeten onderzoeken of ze daar financieel beter van worden.

https://twitter.com/dlama_fox35/status/1283938411162763265?s=21

Dit soort dingen heb ik vaker gelezen, of er een financiële prikkel tegenover staat, geen idee.
Maar als Trump het niet kan bewijzen dan moet hij zijn mond houden.
pi_195962992
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 14:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Een van de slechtste presidenten is volkomen subjectief. Onder Trump zijn er fantastische resultaten behaald als het gaat om de economie en buitenlands beleid. Ik denk dat vooral de media graag wilt oordelen dat Trump de slechtste president ooit is. Moet ook wel anders valt de hetze van de afgelopen vier jaar totaal niet uit te leggen.
Wees gerust, Trump gaat de geschiedenisboeken in als een van de slechtste presidenten ooit. Het ambt behelst namelijk meer dan enkel goede economische resultaten neerzetten.

Ik snap werkelijk niet hoe je dat niet inziet. De man doet op dagelijkse basis uitspraken die voor ons premier einde verhaal zouden betekenen. Geschiedenis zal niet mild oordelen over Trump. Daar durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:33:03 #234
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195962998
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 14:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Een van de slechtste presidenten is volkomen subjectief. Onder Trump zijn er fantastische resultaten behaald als het gaat om de economie en buitenlands beleid. Ik denk dat vooral de media graag wilt oordelen dat Trump de slechtste president ooit is. Moet ook wel anders valt de hetze van de afgelopen vier jaar totaal niet uit te leggen.
Ah ja, die fantastische economische resultaten. Je bedoelt de beurskoers?
Huilen dan.
pi_195963001
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 14:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De media is all in voor Biden, daarom ook de wanhopige poging om het verhaal van Hunter Biden niet te behandelen. Social media ging zelfs over tot censuur, maatregelen die we alleen gewend zijn in fascistische/communistische dictaturen.
Zijn er veel communistische staten geweest waar private socialmedia bedrijven dankzij een systeem van vrije handel zelf mochten bepalen wat ze doen en laten ja? :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195963031
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 14:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wees gerust, Trump gaat de geschiedenisboeken in als een van de slechtste presidenten ooit. Het ambt behelst namelijk meer dan enkel goede economische resultaten neerzetten.

Ik snap werkelijk niet hoe je dat niet inziet. De man doet op dagelijkse basis uitspraken die voor ons premier einde verhaal zouden betekenen. Geschiedenis zal niet mild oordelen over Trump. Daar durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
Zijn uitspraken en de weerstand tegen zijn uitspraken kennen we wel. Toch vind ik dat een president moet worden afgerekend op zijn prestaties en niet op zijn persoonlijkheid. Het schijnt bijvoorbeeld dat Carter een vriendelijke man was, toch word hij gezien als een van de slechtste presidenten die het land gekend heeft.
pi_195963048
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 14:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dan zou ik eerst moeten onderzoeken of ze daar financieel beter van worden.

https://twitter.com/dlama_fox35/status/1283938411162763265?s=21

Dit soort dingen heb ik vaker gelezen, of er een financiële prikkel tegenover staat, geen idee.
Maar als Trump het niet kan bewijzen dan moet hij zijn mond houden.
Daar is het al te laat voor. Hij uit zonder bewijs zeer ernstige beschuldigingen richting Amerikaanse dokteren. Je zou goddomme maar een dokter zijn die zich uit de naad werkt tijdens de coronacrisis en dan doet de leider van jouw doodleuk dat soort uitspraken. Zonder bewijs, welteverstaan.

Ook hier geldt dat als Rutte zo'n uitspraak had gedaan, hij dezelfde dag nog uit het torentje was getrapt. En terecht.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:37:03 #238
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195963063
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 14:34 schreef Chivaz het volgende:
Toch vind ik dat een president moet worden afgerekend op zijn prestaties
Nou, vertel eens wat de beste man allemaal gepresteerd heeft. In het Trump-topic is daar ook meermaals naar gevraagd, maar misschien komt er hier dan wel een concreet antwoord op.
Huilen dan.
pi_195963075
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 14:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ah ja, die fantastische economische resultaten. Je bedoelt de beurskoers?
Lonen waren gestegen en de werkloosheidscijfers waren bijzonder goed. Ik snap dat je Trump niet goed vind maar het downplayen van positieve resultaten omdat je de man niet mag is wel bijzonder triest.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:40:51 #240
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195963128
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 14:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Lonen waren gestegen
Toenemende sociaaleconomische verschillen, toenemende kansenongelijkheid, afnemende sociale mobiliteit. Welke lonen zijn gestegen?

De belastinghervormingen waren ook een doorslaand succes: https://www.cbo.gov/syste(...)Household-Income.pdf

Kijk eens wie daar het meest van hebben geprofiteerd.

quote:
en de werkloosheidscijfers waren bijzonder goed. I
Niks meer of minder dan een voortzetting van de wereldwijde trend ingezet na het herstel van de kredietcrisis.



quote:
k snap dat je Trump niet goed vind maar het downplayen van positieve resultaten omdat je de man niet mag is wel bijzonder triest.
Of bedoel je de prestaties wanneer het aankomt op het wegzagen van de poten onder allerlei democratische principes? Die zijn er inderdaad legio.
Huilen dan.
pi_195963138
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 14:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Zijn uitspraken en de weerstand tegen zijn uitspraken kennen we wel. Toch vind ik dat een president moet worden afgerekend op zijn prestaties en niet op zijn persoonlijkheid. Het schijnt bijvoorbeeld dat Carter een vriendelijke man was, toch word hij gezien als een van de slechtste presidenten die het land gekend heeft.
Het is een combinatie. Persoonlijkheid en decorum zijn net zo goed onderdeel van het ambt.

En waarom zou het buitenlandbeleid van Trump worden geprezen? Omdat zijn regering heeft bemiddeld tussen Israël en een paar Golfstaten? Het zijn prima prestaties, maar we moeten ook niet overdreven. Israël en de VAE zijn nooit met elkaar in oorlog geweest.

Tegenover die prestaties staar Trumps geflirt met dictators zoals Poetin, Erdogan Kim Jung-Un, terwijl hij ruzie zoekt met en zich openlijk vijandig uitlaat richting trouwe Amerikaanse bondgenoten, zoals Canada en de EU.

Trouwens ook meegekregen dat Trump z'n macht heeft aangewend om Erdogan te helpen met z'n corruptie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195964118
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 14:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Toenemende sociaaleconomische verschillen, toenemende kansenongelijkheid, afnemende sociale mobiliteit. Welke lonen zijn gestegen?

De belastinghervormingen waren ook een doorslaand succes: https://www.cbo.gov/syste(...)Household-Income.pdf

Kijk eens wie daar het meest van hebben geprofiteerd.
[..]

Niks meer of minder dan een voortzetting van de wereldwijde trend ingezet na het herstel van de kredietcrisis.

[ afbeelding ]
[..]

Of bedoel je de prestaties wanneer het aankomt op het wegzagen van de poten onder allerlei democratische principes? Die zijn er inderdaad legio.
https://www.nationalrevie(...)ns-economy-politics/

Volgend dit artikel is de middenklasse er heel wat op vooruit gegaan. Inkomensongelijkheid is in mijn ogen geen probleem mits iedereen mee profiteert. En dat is dus onder president Trump het geval.

En bespaar me het gejank over democratische principes, 3 jaar lang waren de democraten er van overtuigd dat Trump had samengespannen met de Russen om de verkiezingen naar zijn hand te zetten. We hebben rellen gezien na de aanstelling van Trump.
Massale protesten en ongefundeerde beschuldigingen van groepsverkrachtingen etc rond Kavanaugh en nu met Barret wilde men dat ze niet genomineerd zou worden terwijl het witte huis en de senaat in handen zijn van de Republikeinen.
pi_195964164
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 14:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is een combinatie. Persoonlijkheid en decorum zijn net zo goed onderdeel van het ambt.

En waarom zou het buitenlandbeleid van Trump worden geprezen? Omdat zijn regering heeft bemiddeld tussen Israël en een paar Golfstaten? Het zijn prima prestaties, maar we moeten ook niet overdreven. Israël en de VAE zijn nooit met elkaar in oorlog geweest.

Tegenover die prestaties staar Trumps geflirt met dictators zoals Poetin, Erdogan Kim Jung-Un, terwijl hij ruzie zoekt met en zich openlijk vijandig uitlaat richting trouwe Amerikaanse bondgenoten, zoals Canada en de EU.

Trouwens ook meegekregen dat Trump z'n macht heeft aangewend om Erdogan te helpen met z'n corruptie.
Er zijn belangrijke stappen gezet naar vrede in het midden oosten. Rusland is nog steeds een matige speler op het wereldtoneel. De focus ligt nu terecht op China en wat mij betreft blijft dat voorlopig zo.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:02:44 #244
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195964277
Trump issues proclamation declaring Nov. 1 'National Day of Remembrance for Americans Killed by Illegal Aliens'

President voor de Amerikanen! _O_

In tegenstelling tot Biden en zijn ontkenning van de illegalen-problematiek.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ensiferum op 31-10-2020 16:16:40 ]
pi_195965041
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 15:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Er zijn belangrijke stappen gezet naar vrede in het midden oosten. Rusland is nog steeds een matige speler op het wereldtoneel. De focus ligt nu terecht op China en wat mij betreft blijft dat voorlopig zo.
Of er daadwerkelijk stappen zijn gezet richting vrede in het Midden-Oosten, is nog maar de vraag. De kloof tussen Israël en de Palestijnen is alleen maar groter geworden door de recente ontwikkelingen.

Trump's Middle East accord is the illusion of peace

Rusland heeft zich de afgelopen jaren redelijk koest gehouden. Al is Poetin door de terugtrekkende beweging van Trump in Syrië weer een speler van formaat geworden in het Midden-Oosten. Of we daar vrolijk van moeten worden, valt te bezien.

Focus op China is in principe goed, maar er lijkt geen gedachte te zitten achter de aanpak. Trump lijkt vooral gebrand op een handelsdeal met China. Want op het moment dat die dichterbij kwam was hij weer vol lof over autocraat Xi. Onder leiding van Trump zijn er ook geen stappen gezet om de macht van China in te perken. En in plaats van met bondgenoten op te trekken, om Peking gezamenlijk onder druk te zetten, startte Trump een handelsconflict met Canada en de EU. TPP had de macht van China moeten beteugelen, maar daar is Trump uitgezet.

Maar voor Trumps beoordeling in de geschiedenisboeken maakt dat ook weinig uit. Deze president liegt aan de lopende band, scheld alles en iedereen verrot op Twitter, verspreidt gevaarlijke complottheorieën, deelt een verbale sneer uit aan een gouverneur die het slachtoffer te worden van een kidnapping, bagatelliseert de coronacrisis, prijst en legitimeert dictators en claimt zonder bewijs dat artsen sjoemelen met coronasterftes om daar zelf financieel beter van te worden.

En dit is nog maar het topje van de ijsberg. Ik kan nog wel een uurtje doorgaan met het aanvullen van die lijst.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195965484


[ Bericht 100% gewijzigd door Chivaz op 31-10-2020 17:31:27 ]
pi_195965662
Oh ik zit in het biden topic! Leuke tweet had hij! zo maar eens wat opkomst

[ Bericht 38% gewijzigd door epicbeardman op 31-10-2020 17:57:27 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 18:10:03 #248
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195966024
quote:
Een beetje een suf opiniestuk: "MUHHH Obama, MUHHH links, MUHHH linkse staten/steden", om dan af te sluiten met zo'n onnozel voorbeeldje.
quote:
Volgend dit artikel is de middenklasse er heel wat op vooruit gegaan. Inkomensongelijkheid is in mijn ogen geen probleem mits iedereen mee profiteert. En dat is dus onder president Trump het geval.
In een hoogconjunctuur is dat niet zo gek (ik zie weinig verschil met de trend ingezet onder Obama, maar oké). Overigens is het niet vooral de middenklasse die erop vooruitging, maar vooral het topje van de piramide. Heb je dat CBO-document bekeken? De meeste mensen gaan er amper op vooruit, en de belastinghervormingen ingevoerd onder Trump trekken die verdeling alleen maar schever.

De allerrijksten zijn, onder Trump, voor het eerst in de geschiedenis de groep die het minste belasting betaalt. De coronacrisis is recent nog aangegrepen om hervormingen door te voeren waardoor ze met boekhoudkundige trucjes nóg minder belasting hoeven te betalen. Als Trump nou eens net zo goed zou zorgen voor de onderkant van de samenleving als dat hij doet voor z'n rijke vriendjes (en zichzelf) dan zou er een hoop minder ellende zijn.

quote:
En bespaar me het gejank over democratische principes, 3 jaar lang waren de democraten er van overtuigd dat Trump had samengespannen met de Russen om de verkiezingen naar zijn hand te zetten. We hebben rellen gezien na de aanstelling van Trump.
Massale protesten en ongefundeerde beschuldigingen van groepsverkrachtingen etc rond Kavanaugh en nu met Barret wilde men dat ze niet genomineerd zou worden terwijl het witte huis en de senaat in handen zijn van de Republikeinen.
Het uithollen van de rechtstaat door Trump en zijn kliek vind je geen probleem? Of de gevoerde strijd tegen de democratie? De afbraak van instituties? Allemaal gejank?
Huilen dan.
pi_195967562
twitter


Fingers crossed!🤞
pi_195970846
Joe is toast, hoe lang zullen ze hem aanhouden mocht hij onverwachts toch winnen ? Pelosi doet alvast het voorbereidende werk.

quote:
The bill, Democrats say, will create that body to help determine the fitness of the President. The proposal was formally introduced Friday by Pelosi and Democratic Rep. Jamie Raskin of Maryland.
https://www.cnn.com/2020/(...)nt-health/index.html

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')