Echt he en dan heb ik nog niets over z gezegdquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:57 schreef Chia het volgende:
Terechte klacht.
Echt irritant dat opdelen in kampen, wanr als je x vindt zit je in kamp A en moet je ook y vinden.
Mooi voorbeeld dit. Thanksquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:06 schreef Sebbeszweet het volgende:
Nuance scoort niet (meer). Kom je ook niet mee op tv. Extremisten zoals Akwasi, Haatvana en Airfryer komen in elke talkshow terwijl genuanceerde gasten niet worden uitgenodigd. Genuanceerde uitspraken scoren niet, dus we zijn er indirect zelf verantwoordelijk voor.
Grgr
Thierry zit om de haverklap in talkshows en Wilders wilt niet komen. Je lult zoals gewoonlijk weer onzin.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:06 schreef Sebbeszweet het volgende:
Nuance scoort niet (meer). Kom je ook niet mee op tv. Extremisten zoals Akwasi, Haatvana en Airfryer komen in elke talkshow terwijl genuanceerde gasten niet worden uitgenodigd. Genuanceerde uitspraken scoren niet, dus we zijn er indirect zelf verantwoordelijk voor.
Grgr
Want dat is geen extremist maar iemand die bekend staat om zijn genuanceerde mening?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Thierry zit om de haverklap in talkshows en Wilders wilt niet komen. Je lult zoals gewoonlijk weer onzin.
Verkeerd gelezen, ik hoor van domrechts zo vaak het argument dat rechtse politici geen podium krijgen dat ik een pavlovje deed.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Want dat is geen extremist maar iemand die bekend staat om zijn grnuanceerde mening?
Ik zie die eigenlijk helemaal nooit in talkshows?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:06 schreef Sebbeszweet het volgende:
Grgr
Moet wel lekker zijn he om constant in je eigen schijtlucht te blijven hangen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:12 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen, ik hoor van domrechts zo vaak het argument dat rechtse politici geen podium krijgen dat ik een pavlovje deed.
Mooi onbedoeld praktijkvoorbeeld van de klacht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:12 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen, ik hoor van domrechts zo vaak het argument dat rechtse politici geen podium krijgen dat ik een pavlovje deed.
Helemaal mee eens. Als ik relativeer over mijn Turkse kant bij negatieve shit, hoor ik bij de 5e colonne. Als ik relativeee over mijn Nederlandse kant bij negatieve shit, ben ik een verkaasde Turk die een wit voetje probeert te halen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:56 schreef Fugue het volgende:
Goenavund FOK!ers en @:Fok-it,
Jullie hebben het wellicht al gemerkt buiten de deur (ha ha geintje, we zitten op FOK!) of anders wel op televisie. De sfeer in de wereld is grimmig.
De wereld is verdeeld in twee kampen waar niets tussenin zit want als je ergens niet voor bent, ben je automatisch tegen.
Hieronder zal ik het wat verduidelijken met voorbeelden;
Mensen die protesteren (BLM) zijn uitkeringstrekkende jankerds. Mensen die opkomen voor hun idealen mogen dood (Greenpeace). Ben je tegen Trump ben je een linkse antifa maar sta je niet volledig achter Biden ben je een extreemrechtse supremacist.
Vleesvervangers zijn helemaal kut want iedereen die een beetje afwijkt van de norm is een vieze vegan. Gewoon vlees eten mag ook niet want dan ben je barbaars en keur je dierenmishandeling goed.
Millennials zijn jankerds die nooit hebben gewerkt voor hun geld en boomers hebben het hele land inclusief de woningmarkt om zeep geholpen.
Zwarte Piet kan niet aangepast worden want dat is traditie. Ook al is het beledigend. Zet je een witte Piet in je winkel word je winkel geboycot. Zet je een Zwarte Piet neer word je met de dood bedreigd. Mondkapje op naar de winkel ben je wegkijkende sheeple. Geen mondkapje op ben je een asociale viruswappie.
Ondertussen doen wereldleiders en populisten hier lekker hun voordeel mee door ongenuanceerde uitspraken te doen waar de ene helft van de wereld trots op is en de andere helft plaatsvervangende schaamte van krijgt.
Iedereen die anders denkt mag onmiddellijk een zeer pijnlijke dood genieten en elke discussie wordt doodgeslagen door oneliners en beledigingen. Geen discussie voeren kan ook niet want dan winnen de populisten.
Kunnen we niet een beetje liever voor elkaar zijn![]()
Klacht: geen ruimte voor dialoog in huidige samenleving
Heftig maar ik begrijp je welquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:15 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als ik relativeer over mijn Turkse kant bij negatieve shit, hoor ik bij de 5e colonne. Als ik relativeee over mijn Nederlandse kant bij negatieve shit, ben ik een verkaasde Turk die een wit voetje probeert te halen.
Vind je het gek dat ik van iemand met veel sociale contacten ben gegaan naar puur verplichte contacten en contacten met mijn katten alleen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:57 schreef Chia het volgende:
Terechte klacht.
Echt irritant dat opdelen in kampen, wanr als je x vindt zit je in kamp A en moet je ook y vinden.
Wat een gekke spontane meid ben je toch ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:22 schreef Amee het volgende:
Okay, als niemand het zegt dan zal ik het maar zeggen.
Te lang, niet gelezen.
Echt niet?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:22 schreef Amee het volgende:
Okay, als niemand het zegt dan zal ik het maar zeggen.
Te lang, niet gelezen.
Niks van aantrekken is gewoon zo'n basic bitch wiens enige interesses een beetje aandachtshoeren op fok en drankjes en dansjes met vriendinnetjes zijn.quote:
Voor iemand die dit een goede klacht vind ben je anders zelf een meester in polariseren met je obsessie met linksquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:42 schreef Fok-it het volgende:
Goede klacht. 8/10. 2 minpuntjes omdat je mij kennelijk niet als gelijkwaardige fokuser acht.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor iemand die dit een goede klacht vind ben je anders zelf een meester in polariseren met je obsessie met links
In de jaren 40 was de wereld anders ook behoorlijk verdeeld. In de jaren 60 ook. Ik denk dat het allemaal niks nieuws is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:56 schreef Fugue het volgende:
Goenavund FOK!ers en @:Fok-it,
Jullie hebben het wellicht al gemerkt buiten de deur (ha ha geintje, we zitten op FOK!) of anders wel op televisie. De sfeer in de wereld is grimmig.
De wereld is verdeeld in twee kampen waar niets tussenin zit want als je ergens niet voor bent, ben je automatisch tegen.
Hieronder zal ik het wat verduidelijken met voorbeelden;
Mensen die protesteren (BLM) zijn uitkeringstrekkende jankerds. Mensen die opkomen voor hun idealen mogen dood (Greenpeace). Ben je tegen Trump ben je een linkse antifa maar sta je niet volledig achter Biden ben je een extreemrechtse supremacist.
Vleesvervangers zijn helemaal kut want iedereen die een beetje afwijkt van de norm is een vieze vegan. Gewoon vlees eten mag ook niet want dan ben je barbaars en keur je dierenmishandeling goed.
Millennials zijn jankerds die nooit hebben gewerkt voor hun geld en boomers hebben het hele land inclusief de woningmarkt om zeep geholpen.
Zwarte Piet kan niet aangepast worden want dat is traditie. Ook al is het beledigend. Zet je een witte Piet in je winkel word je winkel geboycot. Zet je een Zwarte Piet neer word je met de dood bedreigd. Mondkapje op naar de winkel ben je wegkijkende sheeple. Geen mondkapje op ben je een asociale viruswappie.
Ondertussen doen wereldleiders en populisten hier lekker hun voordeel mee door ongenuanceerde uitspraken te doen waar de ene helft van de wereld trots op is en de andere helft plaatsvervangende schaamte van krijgt.
Iedereen die anders denkt mag onmiddellijk een zeer pijnlijke dood genieten en elke discussie wordt doodgeslagen door oneliners en beledigingen. Geen discussie voeren kan ook niet want dan winnen de populisten.
Kunnen we niet een beetje liever voor elkaar zijn![]()
Klacht: geen ruimte voor dialoog in huidige samenleving
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:49 schreef spinazieruiker het volgende:
Schattig hoe alle strontvliegen dit verbindend bedoelde topic misbruiken om af te geven op anderen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:49 schreef spinazieruiker het volgende:
Schattig hoe alle strontvliegen dit verbindend bedoelde topic misbruiken om af te geven op anderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |