Halloween Snoep!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb deze net gekocht
[ afbeelding ]
Waardeloze dikzak.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb deze net gekocht
[ afbeelding ]
Blij dat je je eigen vraag zo snel hebt kunnen beantwoorden!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:28 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie heb jij alweer Twitter eigenlijk?
edit oh vandaag nog op je gereageerd zelfs
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:39 schreef Zipportal het volgende:
Is er al een dark mode update, @:danny ?
@:scrummie wil dit ook weten maar durft het niet te vragen.
Wat een interessantdoenerij weer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben al lang op de hoogte van de vorderingen. Ik kan en mag er helaas verder niets over zeggen.
@Wereldgozerquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:33 schreef Caland het volgende:
WGR / Vakantieveilingen heeft incassobureau ingeschakeld
Ik moet steeds harder lachen om dit topic
@:erasmus @:onlogisch kijk deze gozer eens geboden hebben op een hotel in Schiedam of all places
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben al lang op de hoogte van de vorderingen. Ik kan en mag er helaas verder niets over zeggen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een interessantdoenerij weer.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:42 schreef GGMM het volgende:
Wat raar dat @:scrummie dat niet durft te vragen.
Die gaat alleen komen voor users met een abo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:39 schreef Zipportal het volgende:
Is er al een dark mode update, @:danny ?
@:scrummie wil dit ook weten maar durft het niet te vragen.
Wel goed dat je er straight over bent en niet terloops doet.quote:
Ja, dat weet ik. Laat ik nou net een abo hebben. Maar die loopt wel ergens in februari af.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Die gaat alleen komen voor users met een abo.
Die van mij ook, wat toevallig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Laat ik nou net een abo hebben. Maar die loopt wel ergens in februari af.
Dit even ter info.
ANNOUNCE.
Deze zin loopt niet lekker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:48 schreef KingRoland het volgende:
Na mijn scriptie als ik een baan heb gevonden of het bedrijf waar ik stage loop neemt mij aan, dan pas neem ik misschien een abo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |