Halloween Snoep!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb deze net gekocht
[ afbeelding ]
Waardeloze dikzak.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb deze net gekocht
[ afbeelding ]
Blij dat je je eigen vraag zo snel hebt kunnen beantwoorden!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:28 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie heb jij alweer Twitter eigenlijk?
edit oh vandaag nog op je gereageerd zelfs
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:39 schreef Zipportal het volgende:
Is er al een dark mode update, @:danny ?
@:scrummie wil dit ook weten maar durft het niet te vragen.
Wat een interessantdoenerij weer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben al lang op de hoogte van de vorderingen. Ik kan en mag er helaas verder niets over zeggen.
@Wereldgozerquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:33 schreef Caland het volgende:
WGR / Vakantieveilingen heeft incassobureau ingeschakeld
Ik moet steeds harder lachen om dit topic
@:erasmus @:onlogisch kijk deze gozer eens geboden hebben op een hotel in Schiedam of all places
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben al lang op de hoogte van de vorderingen. Ik kan en mag er helaas verder niets over zeggen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een interessantdoenerij weer.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:42 schreef GGMM het volgende:
Wat raar dat @:scrummie dat niet durft te vragen.
Die gaat alleen komen voor users met een abo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:39 schreef Zipportal het volgende:
Is er al een dark mode update, @:danny ?
@:scrummie wil dit ook weten maar durft het niet te vragen.
Wel goed dat je er straight over bent en niet terloops doet.quote:
Ja, dat weet ik. Laat ik nou net een abo hebben. Maar die loopt wel ergens in februari af.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Die gaat alleen komen voor users met een abo.
Die van mij ook, wat toevallig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Laat ik nou net een abo hebben. Maar die loopt wel ergens in februari af.
Dit even ter info.
ANNOUNCE.
Deze zin loopt niet lekker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:48 schreef KingRoland het volgende:
Na mijn scriptie als ik een baan heb gevonden of het bedrijf waar ik stage loop neemt mij aan, dan pas neem ik misschien een abo
Word jij nooit moe van jezelf met die hele Trump is een baas act?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:48 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
GOAT
En dan te bedenken dat ik gister Joe Biden van een autocue zag voorlezen voor 6 toeterende auto's.
Act?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Word jij nooit moe van jezelf met die hele Trump is een baas act?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Word jij nooit moe van jezelf met die hele Trump is een baas act?
Niet geklikt, George.quote:
Dit hoeft dan weer niet.quote:
Ik stond met mijn muil open van verbazing. Hi-la-rischquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:33 schreef Caland het volgende:
@:erasmus @:onlogisch kijk deze gozer eens geboden hebben op een hotel in Schiedam of all places
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is dan ook voor @:GGMM
Niet geklikt trouwens.
Het is geen act.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Die hele act vind ik niet leuk.
tering wat een domoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:33 schreef Caland het volgende:
Je bent te lui om even naar de hal te lopen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:53 schreef Erasmus het volgende:
Net ruzie gehad met PostNL-bezorger en per ongeluk uitgescholden.
Beetje janken en in discussie gaan dat hij bij aan de voordeur moet leveren in plaats van in de hal, nadat ik hem daarop vriendelijk aanspreek. Zoek lekker ander werk als je te lui bent om het aan de voordeur af te leveren, randdebiel. Ik woon 2 hoog, zo lastig is dat niet.
Gezien de ruzie en eventuele schade die hij kan richten bij toekomstige pakketjes voorlopig maar vanaf een pakketpunt afhalen
Ik ga zijn fucking werk niet voor hem doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent te lui om even naar de hal te lopen?
Dikzak.
stuur je neven op hem afquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:53 schreef Erasmus het volgende:
Beetje janken en in discussie gaan dat hij bij aan de voordeur moet leveren in plaats van in de hal van mijn flatgebouw, nadat ik hem daarop vriendelijk aanspreek. Zoek lekker ander werk als je te lui bent om het aan de voordeur af te leveren, randdebiel. Ik woon 2 hoog, zo lastig is dat niet.
Gezien de ruzie en eventuele schade die hij kan richten bij toekomstige pakketjes voorlopig maar vanaf een pakketpunt afhalen
Terechte ruzie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:53 schreef Erasmus het volgende:
Beetje janken en in discussie gaan dat hij bij aan de voordeur moet leveren in plaats van in de hal van mijn flatgebouw, nadat ik hem daarop vriendelijk aanspreek. Zoek lekker ander werk als je te lui bent om het aan de voordeur af te leveren, randdebiel. Ik woon 2 hoog, zo lastig is dat niet.
quote:
Moet je maar niet twee hoog gaan wonen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:53 schreef Erasmus het volgende:
Stoer hoor, een pakketbezorger uitschelden die het minimum verdient en compleet wordt uitgeknepen door zijn werkgever. En dan moet hij ook nog 80x per dag allemaal trappen omhoog zeker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:53 schreef Erasmus het volgende:
Volledig ontoerekeningsvatbaar. Het is te hopen dat @Erasmus geen bioscoop bezoeker is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]nog altijd beter dan per ongeluk doodschieten maar je gebruikt de woorden per ongeluk niet helemaal goed denk ik
komt wel regelmatig voor dat Fokkers ruzie maken met bezorgers, is dat een trend?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stoer hoor, een pakketbezorger uitschelden die het minimum verdient en compleet wordt uitgeknepen door zijn werkgever. En dan moet hij ook nog 80x per dag allemaal trappen omhoog zeker.
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
komt wel regelmatig voor dat Fokkers ruzie maken met bezorgers, is dat een trend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |