Oké Ab.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/video/d(...)famke-louise~p176401
We weten dat kinderen van 15, en dat zijn geen kinderen maar jongvolwassenen (uh oké) net zoveel bijdragen in de besmettingen als ouderen.
Dat is gewoon een leugen.
Bron?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:43 schreef Mr.Sandman het volgende:
Breaking: mensen met een bepaald gen zijn van nature immuun.
gelukkig laat Rutte zich niet door gekte maar door feiten leidenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:42 schreef summer2bird het volgende:
Straks doet Rutte vanavond een sneak attack en kondigt aan dattie een strengere lockdown gaat doen dan die in maart![]()
Ik heb dat gen vast niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:43 schreef Mr.Sandman het volgende:
Breaking: mensen met een bepaald gen zijn van nature immuun.
Zekers! En daarna rent ie zo weg:quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:42 schreef summer2bird het volgende:
Straks doet Rutte vanavond een sneak attack en kondigt aan dattie een strengere lockdown gaat doen dan die in maart![]()
Nee.quote:
Haha zie het zo voor mequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zekers! En daarna rent ie zo weg:
[ afbeelding ]
Ah, gewoon maar wat roepen dus.quote:
Ik pas me aan.quote:
Gommers is op uitnodiging (dus geen vast lid) ook gewoon deel van het OMT.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat er nuances zijn tussen jonge en oudere kinderen is zeker waar, maar even letterlijk stellen dat 15-jarigen net zo besmettelijk zijn als volwassenen en dat daarom de scholen dicht moeten is gewoon veel te kort door de bocht. Hij gaat met dat soort uitspraken ook op een stoel zitten die m.i.z. toebehoort aan het RIVM/OMT en niet aan hem.
Dan zou een groot deel van de bevolking immuun moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:46 schreef Mammietje het volgende:
Heb ik al eens eerder gelezen ja. Eén of ander Neanderthaler-gen!
Ja maar Elan weet het beter.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gommers is op uitnodiging (dus geen vast lid) ook gewoon deel van het OMT.
Ik denk dat het eerder een trollen-gen is, voorbehouden aan mensen die gewoon schreeuwen zonder een bron te noemen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou een groot deel van de bevolking immuun moeten zijn.
Zie mijn edit!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toevallig wel:quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:39 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Gewoon even voor de grap, bestaan die onderzoeken echt? En zo ja, heb je ze echt gelezen en begrepen of heb je dat overgelaten aan anderen? En dan de ultieme kicker: linkje?
Transmissie in die leeftijdsgroep is ook minimaal, terwijl jongeren volop met leeftijdsgenoten om zullen gaan:quote:Onze bevindingen passen bij de resultaten van buitenlandse studies. In een onderzoek in de Chinese stad Wuhan werden 105 indexpatiënten en 392 gezinscontacten onderzocht met PCR.14 In dat onderzoek raakten 64 gezinscontacten besmet, waaronder 4 kinderen < 18 jaar. De secundaire ‘attack rate’ voor kinderen was 4% ten opzichte van 17% voor volwassenen.
Snap nu volledig waarom die 20% mensen na positieve test toch naar buiten gaan. Die hebben het anti-covid gen. Nadeel van het anti-covid gen is dat het de ontwikkeling van logisch redeneren negatief beïnvloedt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat je begrijpend moet leren lezen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:49 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder een trollen-gen is, voorbehouden aan mensen die gewoon schreeuwen zonder een bron te noemen.
Misschien moeten mensen die een claim doen die eens onderbouwen en verwijzen naar de plek waar ze hun informatie vandaan hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:51 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat je begrijpend moet leren lezen.
Bewijs van leugen. Je kunt niet zomaar van mensen zeggen dat ze liegen. Dus onomstotelijk bewijs van de leugen, of bewijs van het tegenovergestelde namelijk dat jongeren van 15+ nog niet in de buurt komen van de besmettelijkheid van ouderen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/video/d(...)famke-louise~p176401
We weten dat kinderen van 15, en dat zijn geen kinderen maar jongvolwassenen (uh oké) net zoveel bijdragen in de besmettingen als ouderen.
Dat is gewoon een leugen.
Dan zouden mensen binnen huishoudens elkaar infecteren... en met een incubatietijd van maximaal tien dagen is twee weken niet genoeg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als de hele wereld twee weken thuis zou blijven, zou het virus dan overleven op dieren?
hard gelachenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:49 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder een trollen-gen is, voorbehouden aan mensen die gewoon schreeuwen zonder een bron te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |