OK duidelijk.. nou dan proef je ze gewoon ergens in de week van voor de 13e en kun je achteraf nog ff je plasje komen doen of zo .. geen idee wat er verwacht wordt trouwens..quote:
Proestquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zal ik stiekem biertjes omruilen in de OP?
Populair biertje dus, nog twee te gaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:53 schreef shiitake het volgende:
Ik moet er nog 2. De rest is binnen. De Leckere heb ik bij de Ekoplaza gekocht. Was wel de laatste.
Welke moet je nog?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:53 schreef shiitake het volgende:
Ik moet er nog 2. De rest is binnen. De Leckere heb ik bij de Ekoplaza gekocht. Was wel de laatste.
Ik heb afgelopen zomer eens glutenvrij bier geprobeerd, dat vond ik zo saai en smakeloos, dat ik niet meer durfquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:06 schreef shiitake het volgende:
[..]
Johannieter en Kaapse Maria. Ik heb wel Kaapse Karel meegenomen. Is glutenvrij Deisyy.
Succes met de laatste loodjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:06 schreef shiitake het volgende:
[..]
Johannieter en Kaapse Maria. Ik heb wel Kaapse Karel meegenomen. Is glutenvrij Deisyy.
Ook al goed op weg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bezoekje aan de Mitra gebracht:
De buit tot nu toe:
[ afbeelding ]
Hiervan heb ik alleen 1, 2, 4, 5 kunnen bemachtigen. De andere 4 zoek ik dus nog steeds.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bezoekje aan de Mitra gebracht:
De buit tot nu toe:
[ afbeelding ]
Oh balen zeg. Die lucht krijg je er voorlopig niet uit denk ik. Drankorgel dat je bent.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:53 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Hiervan heb ik alleen 1, 2, 4, 5 kunnen bemachtigen. De andere 4 zoek ik dus nog steeds.
Even wat vertellen: ik ben even snel bij de drankslijterij geweest en heb dus die 4 producten gekocht en heb ze in mijn auto gelegd en ben ff boodschappen gaan doen. Bij terugkomst merk ik dat mijn hele auto naar bier meurt. Blijkt dat flesje van Leffe ritual gebroken te zijn. WTF. Ben 1 uur bezig geweest met met die pokkegeur uit mijn auto te krijgen.![]()
![]()
Hoe ga ik dit aan oom agent uitleggen bij een controle?
Blazen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:53 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Hiervan heb ik alleen 1, 2, 4, 5 kunnen bemachtigen. De andere 4 zoek ik dus nog steeds.
Even wat vertellen: ik ben even snel bij de drankslijterij geweest en heb dus die 4 producten gekocht en heb ze in mijn auto gelegd en ben ff boodschappen gaan doen. Bij terugkomst merk ik dat mijn hele auto naar bier meurt. Blijkt dat flesje van Leffe ritual gebroken te zijn. WTF. Ben 1 uur bezig geweest met met die pokkegeur uit mijn auto te krijgen.![]()
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:53 schreef blackmirror het volgende:
[..]
![]()
Zeg tegen oom agent dat je alcoholist bent, en vooral niet dat je een feestje geeft.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:53 schreef blackmirror het volgende:
[..]
![]()
Lees eens even goed lieverdquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blazen?
En nummer 4 is Corona, dat kan je overal krijgen
Ik denk het zelf niet meer te ruiken maar ja, morgen maar eens opnieuw ff gaan ruiken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:17 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh balen zeg. Die lucht krijg je er voorlopig niet uit denk ik. Drankorgel dat je bent.
Als hij vraagt of je wil blazen, hem uitnodigen op de treeplank te gaan staan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:53 schreef blackmirror het volgende:
[..]
![]()
Diegene die ik quoot heeft een foto waarvan ik de 1e 2e 4e en 5e wel heb en de 3e (= Gulden Craen De Leckere) dus niet.quote:
De meesten hebben bij de Drankgigant besteld, maar ik meen me te herinneren dat ze De Leckere niet meer hebben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:38 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Diegene die ik quoot heeft een foto waarvan ik de 1e 2e 4e en 5e wel heb en de 3e (= Gulden Craen De Leckere) dus niet.
Ik zoek dus nog de Jopen Johannieter, Kaapse Maria Vermont Pale Ale, Gulden Craen De Leckere, KEES Caramel Fudge Stout.
Welke online toko zouden jullie mij aanraden? De drankgigant?
Ff snel teruggelezen, lijkt erop dat dat alleen voor de belgische drankgigant was? Bij mij staat iig dat het op voorraad is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De meesten hebben bij de Drankgigant besteld, maar ik meen me te herinneren dat ze De Leckere niet meer hebben.
Ik zou willen zien in de OP wie wat heeft voorgedragen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:21 schreef D. het volgende:
Dit is het lijstje geworden!
Leffe Rituel 9° (voorgedragen door ........... )
Jopen Johannieter (voorgedragen door )
Corona Extra (voorgedragen door )
Gouden Carolus Classic (voorgedragen door Prisha)
Kaapse Maria Vermont Pale Ale (voorgedragen door Deisyy)
Westmalle Trappist Tripel (voorgedragen door )
Gulden Craen De Leckere (voorgedragen door )
KEES Caramel Fudge Stout (voorgedragen door oma-nijn)
Dat mag ieder voor zichzelf beslissen of ze dat bekend maken, en dat kan prima wanneer we het biertje openenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:24 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik zou willen zien in de OP wie wat heeft voorgedragen.![]()
O op die fiets.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:32 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag ieder voor zichzelf beslissen of ze dat bekend maken, en dat kan prima wanneer we het biertje openen
De Kaapse Maria is van mijquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:24 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Heb hem bijgewerkt:quote:
Hij klopt niet eensquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:11 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Heb hem bijgewerkt:
Corona Extra (voorgedragen door )
De Corona Extra is van mij.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:24 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Leffe Rituel 9° (voorgedragen door ........... )quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:27 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Corona Extra (voorgedragen door Domnivoor)
Jaja het zal welquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:40 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dat wist ik, ik wilde gewoon heel graag je aandacht. Ben in extase nu. Heb hem aangepast.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Jaja het zal wel![]()
Vandaag nog een poging gedaan voor De Leckere, mijn lief vond het geen probleem nog wat bier te bestellen![]()
Andere shop wel deze keer, we gaan het zien.
Ik ken Dr. Pepper niet dus sorry geen ideequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:53 schreef blackmirror het volgende:
[..]Ennuh, ik had een vraag aan jou. Die KEES, lijkt dat een beetje op Dr.Pepper want daar zit ook caramel in. Drink je dat vaker?
Ik denk dat ik een paar extra ga bestellen. Wat vind je van bruin bier (nogal zoet, lijkt op cola met bier samen) bijvoorbeeld? Volgens mij van heineken?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:02 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik ken Dr. Pepper niet dus sorry geen idee![]()
Dat soort bier vind ikzelf jammie ja.
Ik drink niet zovaak bier tegenwoordig, mijn Untappd verslaving is alweer wat jaartjes geleden, maar ik lust het vast nog wel
Het is een imperial stout héquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:06 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een paar extra ga bestellen. Wat vind je van bruin bier (nogal zoet, lijkt op cola met bier samen) bijvoorbeeld? Volgens mij van heineken?
Je zegt dat alsof het mij iets moet zeggen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Het is een imperial stout hé![]()
Dat is echt heel wat anders dan bruin bier.
Moeilijk uit te leggen dan, lees dit anders evenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:16 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Je zegt dat alsof het mij iets moet zeggen.Oke dan hou ik het maar bij 1tje.
De Gulden Craen heb ik voorgedragen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:27 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Corona Extra (voorgedragen door Domnivoor)
KEES Caramel Fudge Stout (voorgedragen door Flory)
Leffe Rituel 9° (voorgedragen door ........... )quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De Gulden Craen heb ik voorgedragen.
Bedankt, ik weet dat ook allemaal nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen dan, lees dit anders even
Heb het gelezen. Bitter, sterke smaak naar koffiebonen, was meer voor de edele dan voor simpele mensen in Rusland enz. Nou ik hou het vooralsnog bij 1. Ik zie wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen dan, lees dit anders even
Maakt niet uit toch, dat heb ik met rode wijn en toch drink ik het graagquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt, ik weet dat ook allemaal niet
Gewoon ergens goed verstoppenquote:Op zondag 1 november 2020 14:05 schreef Sodeknetters het volgende:
Gulden Craen binnen. Nu hopen dat ze het weekend overleven.
Gezellig!quote:Op zondag 1 november 2020 14:18 schreef notturna het volgende:
Na lang wikken en wegen, heb ik besloten om toch gezellig met jullie mee te doen.![]()
Laat Nottie ze voor je verstoppen dan, of is dat met hetzelfde risico?quote:Op zondag 1 november 2020 14:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het probleem is dan dat ik weet waar ze liggen.
Ja, mijn bier opzuipen hequote:Op zondag 1 november 2020 14:18 schreef notturna het volgende:
Na lang wikken en wegen, heb ik besloten om toch gezellig met jullie mee te doen.![]()
Erger.quote:Op zondag 1 november 2020 14:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat Nottie ze voor je verstoppen dan, of is dat met hetzelfde risico?
Als ik ze verstop, hou ik ze ook lekker voor mezelf natuurlijk.quote:Op zondag 1 november 2020 14:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat Nottie ze voor je verstoppen dan, of is dat met hetzelfde risico?
Daar was ik Sodeknetters al bang voorquote:Op zondag 1 november 2020 14:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Als ik ze verstop, hou ik ze ook lekker voor mezelf natuurlijk.
Ach dan kopen we toch verse. Je kan het niet te lang laten liggen, want dan gaat het misschien wel over de houdbaarheidsdatum heen. Dat is zonde.quote:Op zondag 1 november 2020 14:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar was ik Sodeknetters al bang voor
En we ondersteunen daarmee ook nog eens de economie. Goed bezig!quote:Op zondag 1 november 2020 14:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach dan kopen we toch verse. Je kan het niet te lang laten liggen, want dan gaat het misschien wel over de houdbaarheidsdatum heen. Dat is zonde.
Kijk zo snijd het mes aan twee kanten.quote:Op zondag 1 november 2020 14:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En we ondersteunen daarmee ook nog eens de economie. Goed bezig!
Ja gezellig!quote:Op zondag 1 november 2020 14:18 schreef notturna het volgende:
Dan heb je zeker de laatste meegenomen. Waar ik net was waren ze op.quote:Op zondag 1 november 2020 14:05 schreef Sodeknetters het volgende:
Gulden Craen binnen. Nu hopen dat ze het weekend overleven.
Hoogvliet heeft ze. Plenty.quote:Op zondag 1 november 2020 15:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan heb je zeker de laatste meegenomen. Waar ik net was waren ze op.
Maar 4 van de 8 zijn alvast binnen.
Ah mooi. Ga ik daar even langs.quote:
Nou dat schap is zo dus ook leeg.quote:
Ik weet niet of het de moeite waard is deze ene fles daar te halen als je de andere drie online moet bestellen want verzendkosten 7 euro (mits niet boven 75 euro).quote:
Bij MrHop is verzenden 4.95 en vanaf 50 euro gratis.quote:Op zondag 1 november 2020 18:09 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik weet niet of het de moeite waard is deze ene fles daar te halen als je de andere drie online moet bestellen want verzendkosten 7 euro (mits niet boven 75 euro).
Je moet daar voor minimaal 15 euro bestellen, en ze hebben Jopen Johannieter niet op voorraad. Ik kij́k nog even verder.quote:Op zondag 1 november 2020 18:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Bij MrHop is verzenden 4.95 en vanaf 50 euro gratis.
Kijk eens aan, dat scheelt al 2 eurootjes (mits de producten net zoveel kosten).quote:Op zondag 1 november 2020 18:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Bij MrHop is verzenden 4.95 en vanaf 50 euro gratis.
Ja lastig als er net eentje niet is, misschien vind je die ergens in de winkel? Mitra ofzo.quote:Op zondag 1 november 2020 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je moet daar voor minimaal 15 euro bestellen, en ze hebben Jopen Johannieter niet op voorraad. Ik kij́k nog even verder.
Ja, ik ga even bij Hoogvliet en Gall & Gall kijken.quote:Op zondag 1 november 2020 18:55 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja lastig als er net eentje niet is, misschien vind je die ergens in de winkel? Mitra ofzo.
De Johannieter had ik hier in de aanbieding 2 weken terug in de super (Vomar) ... 2 voor 1quote:Op zondag 1 november 2020 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je moet daar voor minimaal 15 euro bestellen, en ze hebben Jopen Johannieter niet op voorraad. Ik kij́k nog even verder.
O ja, ik moet dit nog steeds doen. Bij Mr.Hop besteld?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:01 schreef Flory het volgende:
Jahaa De Leckere zit er bij![]()
[ afbeelding ]
Yepquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:07 schreef blackmirror het volgende:
[..]
O ja, ik moet dit nog steeds doen. Bij Mr.Hop besteld?
Ff voor mezelf herhalen voor de bestelling.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:38 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Diegene die ik quoot heeft een foto waarvan ik de 1e 2e 4e en 5e wel heb en de 3e (= Gulden Craen De Leckere) dus niet.
Ik zoek dus nog de Jopen Johannieter, Kaapse Maria Vermont Pale Ale, Gulden Craen De Leckere, KEES Caramel Fudge Stout.
Welke online toko zouden jullie mij aanraden? De drankgigant?
Jopen Johannieter Vintage 2017 hebben zij niet?quote:
Nou, ben benieuwd wat er bij jou (niet) inzitquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:00 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Jopen Johannieter Vintage 2017 hebben zij niet?
Toch maar bij drankgigant besteld en betaald.![]()
Hoe bedoel je? Staan zij er bekend om dan om andere producten te leveren dan besteld is of producten vergeten te sturen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Nou, ben benieuwd wat er bij jou (niet) inzit
We hadden bijna allemaal een mail dat er iets niet leverbaar was terwijl het op de site als beschikbaar stond.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:17 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Staan zij er bekend om dan om andere producten te leveren dan besteld is of producten vergeten te sturen?
O nou ja, ik ga het zien.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:20 schreef Flory het volgende:
[..]
We hadden bijna allemaal een mail dat er iets niet leverbaar was terwijl het op de site als beschikbaar stond.
Bij de meeste ging het om dat ene biertje, bij ons waren het er zelfs meerdere
Heb mail gehad dat ze het pakket aan PostNL overgedragen hebben en dat het morgen tussen 9u en 17u thuisbezorgd gaat worden. Niks over iets niet op voorraad hebben of zo.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:20 schreef Flory het volgende:
[..]
We hadden bijna allemaal een mail dat er iets niet leverbaar was terwijl het op de site als beschikbaar stond.
Bij de meeste ging het om dat ene biertje, bij ons waren het er zelfs meerdere
Dan komt het vast helemaal goedquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:02 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Heb mail gehad dat ze het pakket aan PostNL overgedragen hebben en dat het morgen tussen 9u en 17u thuisbezorgd gaat worden. Niks over iets niet op voorraad hebben of zo.
Leuk!quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:02 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Heb mail gehad dat ze het pakket aan PostNL overgedragen hebben en dat het morgen tussen 9u en 17u thuisbezorgd gaat worden. Niks over iets niet op voorraad hebben of zo.
Afhankelijk welke je mist ... Vrijdag heb je er maar 2 nodigquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:50 schreef shiitake het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Ik mis er nog twee. Eens kijken of ik die nog ergens kan vinden.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:15 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zoek in een bierwebshop naar een product dat je daar eigenlijk wel zou verwachten...
[ afbeelding ]
Je moet ook in de sub categorien zoekenquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:15 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zoek in een bierwebshop naar een product dat je daar eigenlijk wel zou verwachten...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |