OK duidelijk.. nou dan proef je ze gewoon ergens in de week van voor de 13e en kun je achteraf nog ff je plasje komen doen of zo .. geen idee wat er verwacht wordt trouwens..quote:
Proestquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zal ik stiekem biertjes omruilen in de OP?
Populair biertje dus, nog twee te gaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:53 schreef shiitake het volgende:
Ik moet er nog 2. De rest is binnen. De Leckere heb ik bij de Ekoplaza gekocht. Was wel de laatste.
Welke moet je nog?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:53 schreef shiitake het volgende:
Ik moet er nog 2. De rest is binnen. De Leckere heb ik bij de Ekoplaza gekocht. Was wel de laatste.
Ik heb afgelopen zomer eens glutenvrij bier geprobeerd, dat vond ik zo saai en smakeloos, dat ik niet meer durfquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:06 schreef shiitake het volgende:
[..]
Johannieter en Kaapse Maria. Ik heb wel Kaapse Karel meegenomen. Is glutenvrij Deisyy.
Succes met de laatste loodjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:06 schreef shiitake het volgende:
[..]
Johannieter en Kaapse Maria. Ik heb wel Kaapse Karel meegenomen. Is glutenvrij Deisyy.
Ook al goed op weg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bezoekje aan de Mitra gebracht:
De buit tot nu toe:
[ afbeelding ]
Hiervan heb ik alleen 1, 2, 4, 5 kunnen bemachtigen. De andere 4 zoek ik dus nog steeds.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bezoekje aan de Mitra gebracht:
De buit tot nu toe:
[ afbeelding ]
Oh balen zeg. Die lucht krijg je er voorlopig niet uit denk ik. Drankorgel dat je bent.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:53 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Hiervan heb ik alleen 1, 2, 4, 5 kunnen bemachtigen. De andere 4 zoek ik dus nog steeds.
Even wat vertellen: ik ben even snel bij de drankslijterij geweest en heb dus die 4 producten gekocht en heb ze in mijn auto gelegd en ben ff boodschappen gaan doen. Bij terugkomst merk ik dat mijn hele auto naar bier meurt. Blijkt dat flesje van Leffe ritual gebroken te zijn. WTF. Ben 1 uur bezig geweest met met die pokkegeur uit mijn auto te krijgen.![]()
![]()
Hoe ga ik dit aan oom agent uitleggen bij een controle?
Blazen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:53 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Hiervan heb ik alleen 1, 2, 4, 5 kunnen bemachtigen. De andere 4 zoek ik dus nog steeds.
Even wat vertellen: ik ben even snel bij de drankslijterij geweest en heb dus die 4 producten gekocht en heb ze in mijn auto gelegd en ben ff boodschappen gaan doen. Bij terugkomst merk ik dat mijn hele auto naar bier meurt. Blijkt dat flesje van Leffe ritual gebroken te zijn. WTF. Ben 1 uur bezig geweest met met die pokkegeur uit mijn auto te krijgen.![]()
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:53 schreef blackmirror het volgende:
[..]
![]()
Zeg tegen oom agent dat je alcoholist bent, en vooral niet dat je een feestje geeft.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:53 schreef blackmirror het volgende:
[..]
![]()
Lees eens even goed lieverdquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blazen?
En nummer 4 is Corona, dat kan je overal krijgen
Ik denk het zelf niet meer te ruiken maar ja, morgen maar eens opnieuw ff gaan ruiken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:17 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh balen zeg. Die lucht krijg je er voorlopig niet uit denk ik. Drankorgel dat je bent.
Als hij vraagt of je wil blazen, hem uitnodigen op de treeplank te gaan staan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:53 schreef blackmirror het volgende:
[..]
![]()
Diegene die ik quoot heeft een foto waarvan ik de 1e 2e 4e en 5e wel heb en de 3e (= Gulden Craen De Leckere) dus niet.quote:
De meesten hebben bij de Drankgigant besteld, maar ik meen me te herinneren dat ze De Leckere niet meer hebben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:38 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Diegene die ik quoot heeft een foto waarvan ik de 1e 2e 4e en 5e wel heb en de 3e (= Gulden Craen De Leckere) dus niet.
Ik zoek dus nog de Jopen Johannieter, Kaapse Maria Vermont Pale Ale, Gulden Craen De Leckere, KEES Caramel Fudge Stout.
Welke online toko zouden jullie mij aanraden? De drankgigant?
Ff snel teruggelezen, lijkt erop dat dat alleen voor de belgische drankgigant was? Bij mij staat iig dat het op voorraad is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De meesten hebben bij de Drankgigant besteld, maar ik meen me te herinneren dat ze De Leckere niet meer hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |