Heb het gelezen. Bitter, sterke smaak naar koffiebonen, was meer voor de edele dan voor simpele mensen in Rusland enz. Nou ik hou het vooralsnog bij 1. Ik zie wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen dan, lees dit anders even
Maakt niet uit toch, dat heb ik met rode wijn en toch drink ik het graagquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt, ik weet dat ook allemaal niet
Gewoon ergens goed verstoppenquote:Op zondag 1 november 2020 14:05 schreef Sodeknetters het volgende:
Gulden Craen binnen. Nu hopen dat ze het weekend overleven.
Gezellig!quote:Op zondag 1 november 2020 14:18 schreef notturna het volgende:
Na lang wikken en wegen, heb ik besloten om toch gezellig met jullie mee te doen.![]()
Laat Nottie ze voor je verstoppen dan, of is dat met hetzelfde risico?quote:Op zondag 1 november 2020 14:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het probleem is dan dat ik weet waar ze liggen.
Ja, mijn bier opzuipen hequote:Op zondag 1 november 2020 14:18 schreef notturna het volgende:
Na lang wikken en wegen, heb ik besloten om toch gezellig met jullie mee te doen.![]()
Erger.quote:Op zondag 1 november 2020 14:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat Nottie ze voor je verstoppen dan, of is dat met hetzelfde risico?
Als ik ze verstop, hou ik ze ook lekker voor mezelf natuurlijk.quote:Op zondag 1 november 2020 14:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat Nottie ze voor je verstoppen dan, of is dat met hetzelfde risico?
Daar was ik Sodeknetters al bang voorquote:Op zondag 1 november 2020 14:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Als ik ze verstop, hou ik ze ook lekker voor mezelf natuurlijk.
Ach dan kopen we toch verse. Je kan het niet te lang laten liggen, want dan gaat het misschien wel over de houdbaarheidsdatum heen. Dat is zonde.quote:Op zondag 1 november 2020 14:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar was ik Sodeknetters al bang voor
En we ondersteunen daarmee ook nog eens de economie. Goed bezig!quote:Op zondag 1 november 2020 14:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach dan kopen we toch verse. Je kan het niet te lang laten liggen, want dan gaat het misschien wel over de houdbaarheidsdatum heen. Dat is zonde.
Kijk zo snijd het mes aan twee kanten.quote:Op zondag 1 november 2020 14:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En we ondersteunen daarmee ook nog eens de economie. Goed bezig!
Ja gezellig!quote:Op zondag 1 november 2020 14:18 schreef notturna het volgende:
Dan heb je zeker de laatste meegenomen. Waar ik net was waren ze op.quote:Op zondag 1 november 2020 14:05 schreef Sodeknetters het volgende:
Gulden Craen binnen. Nu hopen dat ze het weekend overleven.
Hoogvliet heeft ze. Plenty.quote:Op zondag 1 november 2020 15:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan heb je zeker de laatste meegenomen. Waar ik net was waren ze op.
Maar 4 van de 8 zijn alvast binnen.
Ah mooi. Ga ik daar even langs.quote:
Nou dat schap is zo dus ook leeg.quote:
Ik weet niet of het de moeite waard is deze ene fles daar te halen als je de andere drie online moet bestellen want verzendkosten 7 euro (mits niet boven 75 euro).quote:
Bij MrHop is verzenden 4.95 en vanaf 50 euro gratis.quote:Op zondag 1 november 2020 18:09 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik weet niet of het de moeite waard is deze ene fles daar te halen als je de andere drie online moet bestellen want verzendkosten 7 euro (mits niet boven 75 euro).
Je moet daar voor minimaal 15 euro bestellen, en ze hebben Jopen Johannieter niet op voorraad. Ik kij́k nog even verder.quote:Op zondag 1 november 2020 18:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Bij MrHop is verzenden 4.95 en vanaf 50 euro gratis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |