Hmm raar aantal vrienden van mij hebben griep.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:50 schreef PSVCL het volgende:
De griep heeft een nieuwe naam gekregenCorona
Akelige vent die Gommers, die logica is opnieuw ver te zoeken. Als ze zich vervelen gaan ze maar danspasjes oefenen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 04:46 schreef n__n het volgende:
[..]
WHO zei zelf in februari al dat we moesten wennen aan het idee dat het virus waarschijnlijk zal blijven en zodoende dus naast de griep blijft bestaan. Bij PCR-testen kan er bij van alles en nog wat 'positief' worden getest en ze geven je terecht of onterecht de diagnose COVID-19. Maar je wordt wel meegeteld, los van of je het echt hebt. En dan dat fragment van Gommers, met dat de dokters wel wat te doen moeten hebben want anders vervelen ze zich. Toch trapt het halve land hier nog in, het is waanzinnig.![]()
Dat heeft pinokko weer goed uitgekozen , iemand die het niet zo nauw neemt met de waarheid en geen integriteit heeft en niks geeft om slachtoffers van slecht beleid . Die kan zo bij de vvd .quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 03:00 schreef n__n het volgende:
https://www.zwartelijstartsen.com/
Leuke, helaas legitieme, website waarop een aantal vrienden van ons staan; onder meer RIVM-baas van Dissel en Schellekens van het Red Team. Wat een zooitje.
Ze moeten een afweging maken... Of een paar werknemers die zich vervelen of de hele maatschappij op z'n kop zetten. Lijkt me een logische keuze om het dan toch maar niet te doen. Het zou je maar gebeuren dat je niks te doen hebt... De echte helden zijn de fiets bewakers. Die doen al jaren niks.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 07:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Akelige vent die Gommers, die logica is opnieuw ver te zoeken. Als ze zich vervelen gaan ze maar danspasjes oefenen.
Zoveel fouten in 1 post is pas waanzinnig. Ik reageer op dat het zogenaamd de griep heeft vervangen, dat het ernaast blijft bestaan is iets heel anders. En dat slap gelul over die PCR tests wordt nu ook wel héél erg repetitief, het is echt zo vaak uitgelegd door @Isdatzo maar men lijkt feiten en wetenschap gewoon compleet te negeren. Nee, je test niet positief voor van alles en nogwat, dat is gewoon iets wat je klakkeloos kopieert.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 04:46 schreef n__n het volgende:
[..]
WHO zei zelf in februari al dat we moesten wennen aan het idee dat het virus waarschijnlijk zal blijven en zodoende dus naast de griep blijft bestaan. Bij PCR-testen kan er bij van alles en nog wat 'positief' worden getest en ze geven je terecht of onterecht de diagnose COVID-19. Maar je wordt wel meegeteld, los van of je het echt hebt. En dan dat fragment van Gommers, met dat de dokters wel wat te doen moeten hebben want anders vervelen ze zich. Toch trapt het halve land hier nog in, het is waanzinnig.![]()
Daar is 'ie misschien wel lid van. Anders kom je niet zomaar aan zo'n baantje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:34 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat heeft pinokko weer goed uitgekozen , iemand die het niet zo nauw neemt met de waarheid en geen integriteit heeft en niks geeft om slachtoffers van slecht beleid . Die kan zo bij de vvd .
Ze moeten natuurlijk wel chantabel zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:34 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat heeft pinokko weer goed uitgekozen , iemand die het niet zo nauw neemt met de waarheid en geen integriteit heeft en niks geeft om slachtoffers van slecht beleid . Die kan zo bij de vvd .
Dat zal bestquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar is 'ie misschien wel lid van. Anders kom je niet zomaar aan zo'n baantje.
Misschien is 'ie zelfs nog wel pedo ook joh.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:34 schreef Summers het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Bizar, zoiets jaagt een mens de stuipen op het lijf inderdaad.
Ja, elke 1e maandag van de maand om 12 uur zit ik in Nederland ook weer te beven van angst.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Schandaligquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Mensen zijn weer stout geweest; lockdown!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:15 schreef SuperHartje het volgende:
Vanavond weer een persconferentie... voorspellingen...?
Ik voorspel dat ik niet ga kijkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:15 schreef SuperHartje het volgende:
Vanavond weer een persconferentie... voorspellingen...?
Van die pseudowetenschap word je niet veel wijzer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:18 schreef illusions het volgende:
[..]
Hahaha, je zou toch eens wat informatie opdoen. Dat wordt te gek.
Oh, vertel me vooral meer over wetenschap en hoe PCR tests niet kloppen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:20 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Van die pseudowetenschap word je niet veel wijzer.
Mr. PCR zegt t zelf. maar ach wat weet hij er van.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:21 schreef illusions het volgende:
[..]
Oh, vertel me vooral meer over wetenschap en hoe PCR tests niet kloppen.
Je hebt echt nog niets behalve onderbuikgevoel bijgedragen.
Gefeliciteerd, weer gelukt - een paar woorden schrijven, maar niks zeggen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:23 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Mr. PCR zegt t zelf. maar ach wat weet hij er van.
Is ook niet echt een persconferentie hoorde ik op het nieuws. Je moet het meer zien als het volk de wacht aan zeggen oftewel indoctrineren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |