Dat had natuurlijk allang geregeld moeten zijn, net zoals dat testen. Daar hebben ze de hele zomer de tijd voor gehad, want toen waren er amper besmettingen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:07 schreef wpor het volgende:
[..]
Of je BCO op order hebben. En niet afschalen in medewerkers als het weer de goede kant op gaatZo doen ze het in China etc. toch ook?
Britten zijn uit de EU gestapt....doeiquote:Op maandag 26 oktober 2020 17:51 schreef quirina het volgende:
[..]
Welnee joh, misschien kan België dan wat Britten opvangen en Frankrijk wat Spanjaarden zodat die weer wat Italianen kan redden.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:57 schreef DireStraits7 het volgende:
Bleek het toch te kloppen, @:Elan .
Ja, en het werkt totaal niet, Wales begon met 2 regio's in lockdown en zat toen ze alles dicht gooiden op 17 van de 22 in lockdown.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:01 schreef Elan het volgende:
[..]
UK voert niet een landelijk beleid maar werkt met "tiers" per regio, de ene regio zit dus in complete lockdown terwijl elders de pubs open zijn.
[..]
Hiermee ben ik met jou eens! Dat is mijn gedachte dat een lange lockdown beter werkt dan een korte lockdown.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet lukken. Na een lockdown kom je gewoon weer op het niveau waar je nu zit. Of je moet in 'n lockdown gaat tot en met maart 2021.
Jij bedoelt toch niet te zeggen dat onze minister van vws niet snel is met uitbetalen bonus, inrichten bco?quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:23 schreef Benny het volgende:
Mijn vriendin werkt in de thuiszorg en zit in een facebookgroep waarin andere (thuis)zorgorganisatie(medewerker)s zitten. Er verschijnen steeds meer berichten dat de organisaties zelf maar een bonus uitkeren omdat het zo lang duurt met de duidelijkheid
Ja, een lange lockdown inclusief handhaving werkt in de zin van dat je het virus dan fors reduceert in Nederland. Maar je sloopt wel al het andere natuurlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:16 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Hiermee ben ik met jou eens! Dat is mijn gedachte dat een lange lockdown beter werkt dan een korte lockdown.
Ja onder meer economie, welzijn en andere dingen. We hebben echt heel weinig keus... het kan niet anders.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, een lange lockdown inclusief handhaving werkt in de zin van dat je het virus dan fors reduceert in Nederland. Maar je sloopt wel al het andere natuurlijk.
Waar haal je dat laatste vandaan?quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:19 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja onder meer economie, welzijn en andere dingen. We hebben echt heel weinig keus... het kan niet anders.
Kortom: de volgende keer niet meteen 'fake news' roepen bij een tweet van een bezorgde huisarts. Hij zal het bericht wel naar aanleiding hiervan hebben gedeeld:quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:57 schreef capricia het volgende:
Albert Schweitzer idd vol. Neemt geen corona patiënten meer aan.
https://www.rijnmond.nl/n(...)euwe-coronapatienten
[..]
Raad van bestuur meldt het volgende.
[..]
https://www.ridderkerkfm.(...)hweitzer-ziekenhuis/
Kennelijk keert de wal het schip inmiddels.
Welke FOK!ker is dit?quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:25 schreef Halcon het volgende:
[ twitter ]
Ja, want in Roemenië heeft dat goed gewerkt
Bedankt voor je input Dennis. Doen we verder niks mee.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:25 schreef Halcon het volgende:
[ twitter ]
Ja, want in Roemenië heeft dat goed gewerkt
Lauwwitquote:Op maandag 26 oktober 2020 18:27 schreef Noek het volgende:
Dennis lijkt me echt een autoriteit.![]()
Welke kleur heeft zn team?
Volgens mij nietquote:
Jawel, kwetsbaren gaan waarschuwen. En anders gaat het maar fout, laat hen de beelden van propvolle ic's maar zien, ik ben voorquote:Op maandag 26 oktober 2020 18:19 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja onder meer economie, welzijn en andere dingen. We hebben echt heel weinig keus... het kan niet anders.
De effectiviteit van een lockdown valt of staat met de mate waarin je je testen, bco en isolatie mogelijkheden op orde zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:16 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Hiermee ben ik met jou eens! Dat is mijn gedachte dat een lange lockdown beter werkt dan een korte lockdown.
Lekker simplistisch gesteld Hansquote:Op maandag 26 oktober 2020 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel, kwetsbaren gaan waarschuwen. En anders gaat het maar fout, laat hen de beelden van propvolle ic's maar zien, ik ben voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |