01. Netto vermogen: ca 350k (Als de usd straks tov van de euro stijgt meer)
02. Opbouw vermogen: 90% crypto 10% bank
03. Bronnen van vermogen: 99.5% vanuit het (dag) handelen in cryptos.
04. Bedrijfstak: Finance, crypto
05. Functie: self employed pro daytrader, investeerder (beide prive)
06. Aantal uren per week dat je werkt: 60-75
07. Opleiding: Havo is mijn hoogste diploma, hbo heb ik niet afgemaakt.
08. Leeftijd: 25
09. Werkervaring: 1.5-2j (eerste jaar had ik er nog een baan bij van 20u p/week)
10. Tevreden?: zeker, het heeft super veel voordelen maar die spreken een beetje voor zich en daar wen je snel aan dus laat ik maar de nadelen noemen, het is erg geld gericht en zal nooit iemand zeggen van hey lekker "gewerkt" man! Het werkt ook verder niet zo lekker in de omgang, er rust een soort taboe praten over financien. maar dat is soms lastig als het een grote rol in je leven speelt. Verder lieg ik wel eens wat voor werk ik doe maak er meestal iets van als ict beheerder zoiets (stel ik zou een potentiele liefde tegen komen ga ik niet zeggen dat ik day trader ben, ik wil uitsluiten dat ze me leuk vind voor t werk)
11. (Door)Groei mogelijkheden: weinig, eerst investeren in hoge kwaliteit onderwijs om hogerop te kunnen. Hoewel ik nu self employed ben en de kans dat ik in 30 jaar een baan vind die beter betaald dan mijn huidige winst/salaris is klein. Uiteraard doe ik dit ook voor mijn vrijheid, ik ben van plan vooral te doen wat leuk is en uitdagend ( zo nodig een diploma voor nodig ) Ook lijkt het mij leuk gemotiveerde mensen op te leiden tot succesvolle (day) traders.