abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 november 2020 @ 12:34:42 #201
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_196202104
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 10:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Rare keuze, ik had Perr Schuurs toch wel verwacht.
Die kan er alleen niet zoveel van.
  donderdag 12 november 2020 @ 12:35:12 #202
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196202114
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:34 schreef fetX het volgende:

[..]

Die kan er alleen niet zoveel van.
is geen lcv
pi_196202280
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:34 schreef fetX het volgende:

[..]

Die kan er alleen niet zoveel van.
Maar voetbalt wel bij Ajax, dat lijkt me het belangrijkst.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 12 november 2020 @ 13:04:59 #204
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196202660
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar voetbalt wel bij Ajax, dat lijkt me het belangrijkst.
je ziet wel hoe snel het gaat, 2 van de 3 top cv's zijn er niet en het is al enorm schipperen op een positie die probleemvrij leek
pi_196202897
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 13:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

je ziet wel hoe snel het gaat, 2 van de 3 top cv's zijn er niet en het is al enorm schipperen op een positie die probleemvrij leek
Mwah, qua voltallige selectie dan. Ik denk dat als je Blind en de Vrij centraal zet dat het tegen Bosnië wel goed moet komen.
What Would Goku Do
  donderdag 12 november 2020 @ 13:21:40 #206
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196202907
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 13:20 schreef viagraap het volgende:

[..]

Mwah, qua voltallige selectie dan. Ik denk dat als je Blind en de Vrij centraal zet dat het tegen Bosnië wel goed moet komen.
zou je denken maar Bosnië is dan ook minder dan Spanje B
pi_196203007
Ik denk dat er weinig landen zijn die de CV posities zo luxe hebben. Nu zijn er gewoon uitzonderlijk veel blessures daar. Normaal gesproken denk je bij blessure 1: ach we hebben de Vrij, bij 2: Aké is geen superster maar echt wel goed, 3: Blind kan met zijn ervaring die plek prima invullen.
Dan wordt het bij blessure nr 4 pas een beetje zorgelijk, en dan alleen nog maar tegen goede tegenstanders.
What Would Goku Do
pi_196203265
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 13:27 schreef viagraap het volgende:
Ik denk dat er weinig landen zijn die de CV posities zo luxe hebben. Nu zijn er gewoon uitzonderlijk veel blessures daar. Normaal gesproken denk je bij blessure 1: ach we hebben de Vrij, bij 2: Aké is geen superster maar echt wel goed, 3: Blind kan met zijn ervaring die plek prima invullen.
Dan wordt het bij blessure nr 4 pas een beetje zorgelijk, en dan alleen nog maar tegen goede tegenstanders.
Zelfs Botman is lang niet slecht.
pi_196203282
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 13:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zelfs Botman is lang niet slecht.
En dan heb je ook Baco Scharie nog.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196203338
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 13:42 schreef Caland het volgende:

[..]

En dan heb je ook Baco Scharie nog.
_O-
  donderdag 12 november 2020 @ 14:24:35 #211
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_196204007
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 13:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zelfs Botman is lang niet slecht.
En Hoedt.
Martins Indi is ook goed begonnen bij AZ, daardoor wellicht weer een beetje in beeld.

Nee, qua centrale verdedigers hebben we niet zoveel te klagen, fatsoenlijke aanvallers echter... Ongelofelijk. :D Het is precies de omgekeerde versie van 2010.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kriegel op 12-11-2020 14:33:37 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_196204075
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:24 schreef Kriegel het volgende:

[..]

En Hoedt.
Martins Indi is ook goed begonnen bij AZ, en weer een beetje in beeld.

Nee, qua centrale verdedigers hebben we niet zoveel te klagen, fatsoenlijke aanvallers echter... Ongelofelijk. :D Het is precies de omgekeerde versie van 2010.
Wel doodzonde, ik denk dat vrijwel iedereen liever keek naar het elftal van 2010 dan het huidige creatiefloze Oranje. Ik heb liever leuke aanvallers en mooie doelpunten dan dit.

(Overigens kreeg het Oranje van 2010 ook helemaal niet zoveel goals tegen.)
  donderdag 12 november 2020 @ 14:29:12 #213
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_196204095
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:28 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wel doodzonde, ik denk dat vrijwel iedereen liever keek naar het elftal van 2010 dan het huidige creatiefloze Oranje. Ik heb liever leuke aanvallers en mooie doelpunten dan dit.

(Overigens kreeg het Oranje van 2010 ook helemaal niet zoveel goals tegen.)
Oranje speelde in 2010 veel verdedigender, omdat het centrale duo niet vertrouwd werd.
pi_196204126
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Oranje speelde in 2010 veel verdedigender, omdat het centrale duo niet vertrouwd werd.
Dan nog was het veel leuker om naar te kijken. (2010 zou ik ook meer als de periode 2006-2014 zien, de bloeiperiode van Robben-Sneijder-Van Persie etc.) In de kwalificaties werd enorm veel gescoord en erg aanvallend gespeeld.

Als je het alleen over die paar potjes op het WK hebt, dan heb je gelijk ja.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2020 14:30:50 ]
  donderdag 12 november 2020 @ 14:30:41 #215
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_196204131
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:28 schreef Generationalpha het volgende:
(Overigens kreeg het Oranje van 2010 ook helemaal niet zoveel goals tegen.)
Mwah, met name vanwege dat hakblok Van Bommel - Nigel de Jong ervoor, wat ook niet echt bijdroeg aan leuk voetbal.

2006/2008 was dan nog kwetsbaarder achterin, al had je toen wel Van der Sar nog als reddingsboei. Wel een veel aanvallender ingestelde ploeg.

quote:
In de kwalificaties werd enorm veel gescoord en erg aanvallend gespeeld.
Dat dan weer wel.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kriegel op 12-11-2020 14:48:35 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 12 november 2020 @ 14:33:48 #216
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196204193
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:28 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wel doodzonde, ik denk dat vrijwel iedereen liever keek naar het elftal van 2010 dan het huidige creatiefloze Oranje. Ik heb liever leuke aanvallers en mooie doelpunten dan dit.

(Overigens kreeg het Oranje van 2010 ook helemaal niet zoveel goals tegen.)
2010 was toch ook oogaids, ik heb me kapot zitten ergeren toen
  donderdag 12 november 2020 @ 14:37:25 #217
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_196204259
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

2010 was toch ook oogaids, ik heb me kapot zitten ergeren toen
Dat hele toernooi man, van al die defensief opgestelde counterteams (Mourinhobal was helemaal de shit na die Champions League winst van Inter) tot en met die godvergeten aids-vuvuzela's. Van begin tot eind geen publiek gehoord. _O-
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_196204373
2010 nuchter meegemaakt hebben :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 12 november 2020 @ 15:18:09 #219
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196205043
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:43 schreef Caland het volgende:
2010 nuchter meegemaakt hebben :')
een paar dagen nuchter was je toch wel?
  donderdag 12 november 2020 @ 15:26:22 #220
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_196205255
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

2010 was toch ook oogaids, ik heb me kapot zitten ergeren toen
Eens. Dat was echt betonvoetbal.
  donderdag 12 november 2020 @ 15:30:15 #221
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196205353
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 15:26 schreef fetX het volgende:

[..]

Eens. Dat was echt betonvoetbal.
Brazilië was wel leuk maar dat kwam ook omdat het een kroegmiddag was, dus net als @Caland heb ik die wedstrijd niet geheel nuchter gezien
pi_196205572
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

2010 was toch ook oogaids, ik heb me kapot zitten ergeren toen
Je focust veel te veel op het toernooi zelf. Als ik 2010 zeg bedoel ik altijd die complete lichting spelers die van ongeveer 2006 tot 2014 actief was. In die periode hebben we 100 wedstrijden gespeeld ofzo?

Iedereen denkt dan altijd alleen aan dat kutvoetbal op het WK maar het gaat me gewoon om het elftal.
  donderdag 12 november 2020 @ 15:43:42 #223
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196205598
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 15:42 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Je focust veel te veel op het toernooi zelf. Als ik 2010 zeg bedoel ik altijd die complete lichting spelers die van ongeveer 2006 tot 2014 actief was. In die periode hebben we 100 wedstrijden gespeeld ofzo?

Iedereen denkt dan altijd alleen aan dat kutvoetbal op het WK maar het gaat me gewoon om het elftal.
onder Bertje geen leuke wedstrijd gespeeld ondanks die spelers
pi_196205669



ANNOUNCE.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  donderdag 12 november 2020 @ 15:50:33 #225
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_196205735
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 15:42 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Je focust veel te veel op het toernooi zelf. Als ik 2010 zeg bedoel ik altijd die complete lichting spelers die van ongeveer 2006 tot 2014 actief was. In die periode hebben we 100 wedstrijden gespeeld ofzo?

Iedereen denkt dan altijd alleen aan dat kutvoetbal op het WK maar het gaat me gewoon om het elftal.
Maar die "complete" lichting die van 2006 tot 2014 actief was bestaat bijna alleen uit aanvallers, dus dan snap ik dat jij dan aan leuk aanvallend voetbal denkt. Maar ieder toernooi werd er weer een andere verzameling matige verdedigers bijgehaald waar de hele tactiek op moest worden aangepast. En als je zegt "het Nederland van 2010" denk ik vooral daar aan.

Alleen in 2008 gebeurde dat niet echt en was het leuk, maar toen stonden we gewoon met lege handen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')