Een nerd die wel seks heeft, dusquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dacht is gewoon een beetje nerdy type, sorry hoor
quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dacht is gewoon een beetje nerdy type, sorry hoor
Beter blijf je ook lekker vrijgezel, elitaire kwast.quote:Dat zijn de mensen met bullshit-jobs
ik ken Fugue al heel lang en dit klopt echt preciesquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:15 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze dus een minachting heeft voor mannen in het algemeen maar wel op een pik wil/doet sabbelen
Wat technisch gezien dan geen incel kan heten, maar qua gedachtegoed er wel op aansluit?
Trouwens genoeg mannen die dat ook op hun bio hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:43 schreef tstile het volgende:
[..]
Zijn er een hoop die erbij zeggen 'no ONS' etc etc etc
Maargoed die zullen dan wel de 2e date gaan seksen ipv de 1e
Denk dat ze er wel bijzitten die dat menen. Een ONS kan nogal tegenvallen en een FWB kan ook gezeik opleveren. Kan energie kosten enz enzquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:37 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Trouwens genoeg mannen die dat ook op hun bio hebben.
Misschien ben ik cynisch maar ik denk dan:
Said every man..... NEVER.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Beter blijf je ook lekker vrijgezel, elitaire kwast.
Zeker waar, maar het vlees is zwak denk ik dan.quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:42 schreef Womanly het volgende:
[..]
Denk dat ze er wel bijzitten die dat menen. Een ONS kan nogal tegenvallen en een FWB kan ook gezeik opleveren. Kan energie kosten enz enz
Dat je dus kunt zien wie jou naar rechts hebben geswipet en daaruit kiezen en daardoor dat hele eeuwige swipen niet hoeft.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:46 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja duur idd, maar ga sws niet betalen op Tinder. Zonder te betalen kom je ook al om in de piemels. Geen idee wat het voordeel van een abbo zou zijn.
Ja maar heb wel is een maandje op happen dat geprobeerd maar die lijsten van likes (als vrouw, ik voel mij niet speciaal ofzo voor iemand dat weer aanhaaltquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:13 schreef Azula het volgende:
[..]
Dat je dus kunt zien wie jou naar rechts hebben geswipet en daaruit kiezen en daardoor dat hele eeuwige swipen niet hoeft.
Is een stuk minder irritant.
Oh je bent zo’n boosmannetje dat helemaal gefrustreerd losgaat en dat dan ‘op hun plek zetten’ noemt. Je verdient dan gewoon het laagste van het laagste dat je überhaupt kunt krijgen. ☺quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:30 schreef Sander166 het volgende:
Voor heteromannen werkt het algoritme heel anders. Uit mijn ervaring werkt het zo:
In het begin zie je echt hele mooie vrouwen voorbijkomen. Volgens mij doen ze dat om je te binden aan Tinder. Stel je voor dat je meteen lelijke vrouwen te zien krijgt. Veel mannen haken dan af.![]()
Ik heb een keer een waarschuwing gekregen, omdat ik een paar van die vrouwen met issues op hun plek had gezet. Die sneaky bitches hebben mij toen gerapporteerdIk kreeg toen alleen maar lelijke vrouwen te zien. Tenminste, vrouwen die volgens het algoritme van Tinder niet populair zijn. Dus negerinnen, Aziaten en dikke blanke vrouwen met een kort pittig kapsel.
Waarschijnlijk doen ze dat om te voorkomen dat je de mooie vrouwen wegjaagt van Tinder
'Probeer' je het te vermijden, ja?quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:08 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Zeker waar, maar het vlees is zwak denk ik dan.
Of misschien alleen mijn vlees.
ONS probeer ik sws te vermijden.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:23 schreef DevFreak het volgende:
[..]
'Probeer' je het te vermijden, ja?![]()
Ja dat klopt wel en herkenbaar. Maargoed uit drieduizend likes iets vinden wat leuk is is alsnog beter dan daarvoor 20.000 mensen langs moeten gaan.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:17 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja maar heb wel is een maandje op happen dat geprobeerd maar die lijsten van likes (als vrouw, ik voel mij niet speciaal ofzo voor iemand dat weer aanhaalt) zijn dan alsnog zo ellenlang dat je nog door de bomen het bos niet ziet.
Ja, denk regelmatig was ik maar lesbo. Dan had ik nu een lang en gelukkig huwelijk gehad met mijn beste vriendin en goede seks, denk ik danquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:26 schreef damsco het volgende:
De fout die je maakt is dat je op mannen zoekt. Je moet ‘m op vrouwen zetten.
En hoeveel % begint een gesprek?quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:18 schreef Avianflu het volgende:
Bovendien is , wederom als vrouw zijnde, zeker 60% van wat je op rechts gooit een match.
Ja, dan zie je dus iedereen die je al naar links hebt geswyped omdat je geen interesse in ze had alsnog... jeuj. Nee dat gold, eens maar nooit weer. Die Boosts zijn dan wel weer leuk. zeker icm passport en dan in een leuke stad zetten. Zo ben ik er achter gekomen dat ik zeker eens naar Brazilie moetquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:13 schreef Azula het volgende:
[..]
Dat je dus kunt zien wie jou naar rechts hebben geswipet en daaruit kiezen en daardoor dat hele eeuwige swipen niet hoeft.
Is een stuk minder irritant.
Ff gecheckt maar ca. 30%.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |