Klopt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:03 schreef RipCity het volgende:
Je kan ze bekritiseren maar ze hebben wel veel goede bronnen overal.
Ze hebben een besmettingspercentage van meer dan 20%, dan kan je er vanuit gaan dat maar een klein deel van het werkelijke aantal besmettingen in beeld is.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:54 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ja, maar daarom vind ik het fascinerend. Ze hebben 4x zoveel inwoners, en maar 2x zoveel besmettingen, maar dus wel 6x zoveel mensen in het ziekenhuis. Dus in principe 3x zoveel gemeten naar het aantal inwoners en besmettingen.
En zelfs als die afvlakking gaat plaatsvinden, wat ik van harte hoop, ben ik benieuwd wat de strategie daarna gaat zijn. Want als ze vasthouden aan het huidige maatregelenpakket moet je dat waarschijnlijk maanden volhouden om de afvlakking/daling door te laten zetten. Bij versoepeling heb je anders weer snel een omslag naar weer een toename. Om bijvoorbeeld de restaurants weer te openen zullen ze in een andere sector nieuwe maatregelen moeten treffen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:02 schreef nostra het volgende:
De T. heeft "bronnen" voor wat chocoladeletters.
[..]
Ik mag toch hopen dat politic verder kijken dan de besmettingscijfers op NOS teletekst om kwart over 2. Die cijfers zijn volstrekt onbetrouwbaar door allerlei vertragingen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:02 schreef nostra het volgende:
De T. heeft "bronnen" voor wat chocoladeletters.
[..]
Dan is het met ons testbeleid blijkbaar nog niet zo slecht gesteld ... en hadden wij ook niet een percentage van 15 tot 20% op sommige plekken?quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:12 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Ze hebben een besmettingspercentage van meer dan 20%, dan kan je er vanuit gaan dat maar een klein deel van het werkelijke aantal besmettingen in beeld is.
Alle winkels enzo ook weer dicht.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:19 schreef halfway het volgende:
Ik lees net iets van een volledige lockdown als de cijfers niet zakken, en wat houd dat in?
Bron Telegraaf.
en kappersquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:20 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Alle winkels enzo ook weer dicht.
Ik ga dinsdag nog even snelquote:
Zie de onderste PDF in de OP.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:19 schreef halfway het volgende:
Ik lees net iets van een volledige lockdown als de cijfers niet zakken, en wat houd dat in?
Bron Telegraaf.
Wachten we speciaal voor jou even 4 uurtjes tot het in het NRC staat.quote:
Kut, ik moet dinsdag nog in quarantaine blijven (is de 10e dag na mijn contact met mijn besmette zoon).quote:
Zolang niet duidelijk is of dat wel noodzakelijk is, dus in ieder geval nog een week (is iig de berichtgeving nu).quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:24 schreef byah het volgende:
Dinsdag nog geen persco/maatregelen, hoe lang gaan ze wachten voordat ze de volgende fase in willen gaan?
Wanneer zijn alle herfstvakanties voorbijquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:24 schreef byah het volgende:
Dinsdag nog geen persco/maatregelen, hoe lang gaan ze wachten voordat ze de volgende fase in willen gaan?
Morgenquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:25 schreef quirina het volgende:
[..]
Wanneer zijn alle herfstvakanties voorbij
Even deze week afwachten, resultaten zouden nu zichtbaar moeten en worden en het lijkt wat af te vlakkenquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:24 schreef byah het volgende:
Nu zijn alle herfstvakanties voorbij, morgen beginnen de scholen weer in midden en in het zuiden.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:25 schreef quirina het volgende:
[..]
Wanneer zijn alle herfstvakanties voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |