0-34. Voor Appie.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig gaan we straks los met Feyenoord. 0-14 zou leuk zijn
Dat snap ik, maar als ik drie minuten niet post krijg je dit:quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:43 schreef Caland het volgende:
Ik vind Shreyas echt een heel vermoeiende act
quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:42 schreef Tagliano het volgende:
Jongens, waar is Shreyas opeens gebleven
Ja dit had je al gepostquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als ik drie minuten niet post krijg je dit:
[..]
Ja, dat zei je net ook alquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Zei je dit niet net ook al?quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
In januari zullen ze een stuk beter zijn ingespeeld, die gaan er echt niet hard af tegen een matig Feyenoord. Zeker niet als ze zelf het spel moeten maken.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:45 schreef yats het volgende:
[..]
Dit PSV gaat er tegen Feyenoord en Ajax hard af.
Tegen Ajax wel. Tegen Feyenoord niet denk ik. Wij zijn ook niet zo goed hoor. Gelijkspelletje.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:45 schreef yats het volgende: [..] Dit PSV gaat er tegen Feyenoord en Ajax hard af.
Die zit er wel vaker.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:46 schreef Tagliano het volgende:
Vanavond bij SV zit ene Leonne Stentler
Zeg het maar jongens
PSV wint nooit in de Kuip allenquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In januari zullen ze een stuk beter zijn ingespeeld, die gaan er echt niet hard af tegen een matig Feyenoord. Zeker niet als ze zelf het spel moeten maken.
Ohquote:
Spelen ze dan pas tegen elkaar? Jammer...Ik had een 10-0 in diverse wel leuk gevonden.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In januari zullen ze een stuk beter zijn ingespeeld, die gaan er echt niet hard af tegen een matig Feyenoord. Zeker niet als ze zelf het spel moeten maken.
quote:
quote:
Ik kreeg een melding dat het topic al gesloten was, maar blijkbaar niet, dus in dit geval mijn oprechte excuses.quote:
De vrouw omdat het moet.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:46 schreef Tagliano het volgende:
Zeg het maar jongens
Feyenoord zal tzt ook wel wat beter zijn dan nu. Vrijwel iedereen is uit vorm. Maar die worden gewoon 3e. Geen illusies.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie nu gifje van Mvogoquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
Ik zie nu pas dat gifje met die AZ supporter
Gelachen
Alle toppers zijn na de winterstop ja.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:47 schreef yats het volgende:
[..]
Spelen ze dan pas tegen elkaar? Jammer...Ik had een 10-0 in diverse wel leuk gevonden.
As 2e? Of PSV?quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord zal tzt ook wel wat beter zijn dan nu. Vrijwel iedereen is uit vorm. Maar die worden gewoon 3e. Geen illusies.
Als daar een paar weg vallen vanwege bijvoorbeeld carona blijft er ook niet veel over.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord zal tzt ook wel wat beter zijn dan nu. Vrijwel iedereen is uit vorm. Maar die worden gewoon 3e. Geen illusies.
Tegen Ajax ook niet, Schmidt gaat dit vroeg of laat toch wel aan de gang krijgen en zijn spelopvatting is ideaal tegen een ploeg als Ajax helaas...quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Tegen Ajax wel. Tegen Feyenoord niet denk ik. Wij zijn ook niet zo goed hoor. Gelijkspelletje.
Ik kijk eigenlijk zelden meer naar Studio Filmpjes.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:46 schreef Tagliano het volgende:
Zeg het maar jongens
Zegquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hier kunnen de admins en de immer afwezige mods wat van leren!
sowquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:49 schreef Caland het volgende:
Straks lekker trechtervoetbal kijken met die teringdwerg in de spits op een klein veldje
SCHUIMBEKKED
Ja dat wordt weer hondslelijk voetbal.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:49 schreef Caland het volgende:
Straks lekker trechtervoetbal kijken met die teringdwerg in de spits op een klein veldje
SCHUIMBEKKED
Dat zou erg fijn zijnquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:49 schreef Tagliano het volgende:
Heracles zakt af naar plekje vijftien, die gaan ook in de problemen komen zo
Die stonden ooit tot in april laatste maar bleven er toch nog in.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:49 schreef Tagliano het volgende:
Wie word er 2e dan? Vitesse zal zoals gewoonlijk wel weer 5e worden en Utrecht 6e. Die wisselen immers elk seizoen van plek.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord, 3e. Meer zit er echt niet in. Te weinig scorend vermogen.
Geldt voor bijna elke ploeg.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als daar een paar weg vallen vanwege bijvoorbeeld carona blijft er ook niet veel over.
Prima! Niemand gaat dat gras missen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:49 schreef Tagliano het volgende:
Microsoft Word?quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:50 schreef yats het volgende:
[..]
Wie word er 2e dan? Vitesse zal zoals gewoonlijk wel weer 5e worden en Utrecht 6e. Die wisselen immers elk seizoen van plek.
Die zouden in de kk divisie nog niet bij de eerste 3 staan. Wat een wanbeleid hebben die sinds Fledderus weg is.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:49 schreef Tagliano het volgende:
PSV. Die gaan op een gegeven moment vast wat beter draaien. Maar ik vind geen enkele ploeg echt goed dit seizoen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:50 schreef yats het volgende:
[..]
Wie word er 2e dan? Vitesse zal zoals gewoonlijk wel weer 5e worden en Utrecht 6e. Die wisselen immers elk seizoen van plek.
Was dat dat jaar met die heerlijke degradatiepot tegen NACquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die stonden ooit tot in april laatste maar bleven er toch nog in.
Daar komen we nooit meer vanaf.
Kijk je nog vaak naar Heracles of heb je ze helemaal afgezworen?quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die zouden in de kk divisie nog niet bij de eerste 3 staan. Wat een wanbeleid hebben die sinds Fledderus weg is.
Het is de eredivisie. We mogen al blij zijn dat Ajax een goed elftal heeft.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:51 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV. Die gaan op een gegeven moment vast wat beter draaien. Maar ik vind geen enkele ploeg echt goed dit seizoen.
Ja.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was dat dat jaar met die heerlijke degradatiepot tegen NAC
Ik kijk nu, is echt hemeltergendquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk je nog vaak naar Heracles of heb je ze helemaal afgezworen?
Ja, maar normaal vind ik Ajax en PSV er wel wat verder bovenuit steken.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Het is de eredivisie. We mogen al blij zijn dat Ajax een goed elftal heeft.
Hoeveel verder dan dertien goals verschil moet Ajax erboven uit stekenquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar normaal vind ik Ajax en PSV er wel wat verder bovenuit steken.
PSV is toch ook al een paar jaar niet veel meer.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar normaal vind ik Ajax en PSV er wel wat verder bovenuit steken.
Klopt hoor, maar hiervoor was het toch ook gewoon matig? Een wedstrijd verandert dat niet ineens 180 graden.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoeveel verder dan dertien goals verschil moet Ajax erboven uit steken
Is ook maar relatief.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoeveel verder dan dertien goals verschil moet Ajax erboven uit steken
Mjuah Groningen zeker, tegen Heerenveen stond het al wat logischerquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt hoor, maar hiervoor was het toch ook gewoon matig? Een wedstrijd verandert dat niet ineens 180 graden.
Als de reet van Gordon kleiner is dan die van Mo moet je je zorgen gaan maken.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Ihattaren heeft wel een goede kont trouwens
quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als de reet van Gordon kleiner is dan die van Mo moet je je zorgen gaan maken.
Mja, selectie is niet zo bijzonder en Kudus gaan ze wel missen. Ben nog niet onder de indruk maar we gaan het zien. Helpt ook niet als je steeds van die kutpotjes hebt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mjuah Groningen zeker, tegen Heerenveen stond het al wat logischer
Duurt altijd wel effe voor het op gang komt
Mensen die het woord Ajacied niet kunnen spellen nemen wij bij voorbaat niet serieus.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ twitter ]
Maar Makkelie is toch voor Feyenoord? @:PSVCL
Vroeger wel ja.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ twitter ]
Maar Makkelie is toch voor Feyenoord? @:PSVCL
Alleen Utrecht-uit nog als pittig potje voor de winterstop.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja, selectie is niet zo bijzonder en Kudus gaan ze wel missen. Ben nog niet onder de indruk maar we gaan het zien. Helpt ook niet als je steeds van die kutpotjes hebt.
Wat heeft ie trouwens op zijn hoofd zitten?quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:57 schreef TheVulture het volgende:
Heeft PSV wel de goede Sangare gekocht
Wat een idioten zijn dat toch.quote:
Is ook een raar woord.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:58 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Mensen die het woord Ajacied niet kunnen spellen nemen wij bij voorbaat niet serieus.
Koffiequote:Op zondag 25 oktober 2020 15:59 schreef Caland het volgende:
Ik zet nog even een bak koffie
@:ggmm @:jojoortje
Ach ja. Jullie staan toch wel stijf bovenaan halverwege. PSV en Feyenoord gaan genoeg puntjes verspelen. Zie Feyenoord vanmiddag zo weer puntverlies leiden. Feyenoord heeft doorgaans meer moeite tegen het rechterrijtje dan tegen het linkerrijtje.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen Utrecht-uit nog als pittig potje voor de winterstop.
Ajax gaat ook niet alles winnen tot de winterstopquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach ja. Jullie staan toch wel stijf bovenaan halverwege. PSV en Feyenoord gaan genoeg puntjes verspelen. Zie Feyenoord vanmiddag zo weer puntverlies leiden. Feyenoord heeft doorgaans meer moeite tegen het rechterrijtje dan tegen het linkerrijtje.
Volgens een slaapexpert is dit een verkeerde keuze.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:59 schreef Caland het volgende:
Ik zet nog even een bak koffie
@:ggmm @:jojoortje
WERREKE VEUR JE CHELDquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:00 schreef RipCity het volgende:
Enige die beetje met pit en snelheid speelt is die Mauro.
Rest van PSV heeft niet door dat het 2-1 is en wacht tot 88'ste minuut voordat ze eens gaan werken.
Moet hij wetenquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:01 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Volgens een slaapexpert is dit een verkeerde keuze.
https://www.ad.nl/ad-werk(...)ie-meer-br~a6e6231c/
Spelen ze in Utrecht of in Amsterdam?quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ajax gaat ook niet alles winnen tot de winterstop
Utrechtquote:
Dat hoop ik niet voor PSV.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:07 schreef fetX het volgende:
Stelling: Hendrix is beter dan Sangaré.
@:psvcl
Anders hebben ze er nog maar 9quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was het punt ja.
Hoe is dat geen rood voor Duarte?
Geen Hoogendorp of Bob Peeters ?quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:08 schreef yats het volgende:
Nu mis je toch Manhoef. Dan maar Cornelisse erin.
Die heeft het weer goed verkloot.quote:
Die captain kijkt dwars door je heen.quote:
Uitlokking. Dat mag dus niet hè.quote:
Hebben die ook een zoon die goed kan voetballen?quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen Hoogendorp of Bob Peeters ?
Zou goed bij Grenada of getafe passen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:14 schreef Caland het volgende:
Ik ben fan van Bazoer aan het worden
Moet ik me nu op carona laten testen? @:elan
Een zoon van Peeters kan alleen koppen denk ikquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:14 schreef yats het volgende:
[..]
Hebben die ook een zoon die goed kan voetballen?
Nou nou nouquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV is echt niks he.
Niveau Feyenoord dit.
Elke PSV-fan gunt hem rood.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:15 schreef yats het volgende:
Hoe kan die Hendrix nog geen kaart hebben gehad?
En kansen missen tegen Liverpool natuurlijkquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een zoon van Peeters kan alleen koppen denk ik
Ik weet dat je nog wel eens wat negatief over PSV kan zijn maar nu sla je doorquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV is echt niks he.
Niveau Feyenoord dit.
Zware blessure. Na winterstop pas weer.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leeft die Gutierrez eigenlijk nog bij PSV?
Echt schandalig idd.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:16 schreef Caland het volgende:
PSV heeft geen enkele kans uit open spel gecreëerd
Niveautje VVV dan.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik weet dat je nog wel eens wat negatief over PSV kan zijn maar nu sla je door
Ah. Dacht dat hij gewoon was afgeschreven.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zware blessure. Na winterstop pas weer.
Ik had geel gegevenquote:
Lijkt me een raar moment, als er nog een penalty genomen moet worden.quote:
Dit inderdaad. Maar psv zal 'm wel krijgen.quote:
Ik verwacht nog steeds pics.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu gaan de kipnuggets extra smaken. @:JR-style-93
Dat zie ik al elke dag.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:22 schreef Coco het volgende:
[..]![]()
Jij had yats niet viesmad willen zien?
Duurt dat zolang joh.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zitten er net in. In de rust bij Fey een foto.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:23 schreef VEM2012 het volgende:
Het is gewoon een overtreding.
VAR mag alleen ingrijpen als het overduidelijk fout is.
COMPLEET WOESTquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:24 schreef Coco het volgende:
Lucky Vitesse, weer gered door de VAR.
@:yats
Voor PSV normaal wel ja. Twee jaar terug twee onterechte penalties waardoor PSV niet verloor. Dan kun je het een keer andersom hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er worden penalty's voor minder gegeven.
Kut dit.
Viesmadquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:24 schreef PSVCL het volgende:
Zo,Makkelie kan weer tevreden naar huis..
Maar 4 min extra tijd
Buitenspelgoal goed gekeurd
En een penal terug gedraaid
Makkelie
Pisvee maakt geen enkel aanspraak op winst of gelijkspel.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:24 schreef Coco het volgende:
Op die makke lammetjes op het veld ja. niet op de scheids.quote:
Dank je! Succes dadelijkquote:
Nee dat is mijn oprechte verwachting, tenminste dat Ajax daar punten verspeeltquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al proberen te jinxen?
hapquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pisvee maakt geen enkel aanspraak op winst of gelijkspel.
Slik, verliesquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee dat is mijn oprechte verwachting, tenminste dat Ajax daar punten verspeelt
Zou natuurlijk nog wel kunnen dat Vitesse/PSV ook nog punten verspelen
Utrecht is toch ook niet zo geweldig.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee dat is mijn oprechte verwachting, tenminste dat Ajax daar punten verspeelt
Zou natuurlijk nog wel kunnen dat Vitesse/PSV ook nog punten verspelen
Alles is een complot bij jou hè..quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:24 schreef PSVCL het volgende:
Maar 4 min extra tijd
Makkelie
Welneequote:
Weinig tegen en volgens een artikel in VI ver aan het onderpresteren qua goals tnt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Utrecht is toch ook niet zo geweldig.
Ik verwacht gewoon een 0-9 daar.
Ja het is ook niet echt een rationele gedachte hoorquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Utrecht is toch ook niet zo geweldig.
Ik verwacht gewoon een 0-9 daar.
Nou het was wat grimmig tijdje terug.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welnee
Ik vind dit topic al de hele dag érg gezellig
MADquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:24 schreef Coco het volgende:
MADquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die 2-1 was toch gewoon buitenspel ook
Perez niet. En Kwakman ook niet.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt.
Ook De Boer vindt het een penalty.
Was geen buitenspel slimmerik. Die lijnen waren duidelijk.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:24 schreef PSVCL het volgende:
Maar 4 min extra tijd
Makkelie
Dank je! Succes dadelijkquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:24 schreef fetX het volgende:
Ja, van harte @:yats
Vitesse kan best 4e worden als ze zo doorgaan. Misschien zelfs 3e als Feyenoord ook zo doorgaat (lol).
User @maxi-mus is één van mijn betere vrienden op dit forumquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
73 notes voor maxi-mus en zit in jouw vriedenlijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:24 schreef PSVCL het volgende:
Maar 4 min extra tijd
Makkelie
73 pas?quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
73 notes voor maxi-mus en zit in jouw vriedenlijst.
Ik heb er nog geen twintigquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:maxi-mus is één van mijn betere vrienden op dit forumEen "Feyenoorder" is liever vrienden met Ajacieden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha n00bquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen twintig
Waarvan ik mezelf er een aantal heb gegeven geloof ik
adolfhitlerquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dan moet ik nog even gas geven.
@:adolfhitler
quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:maxi-mus is één van mijn betere vrienden op dit forumDankzij deze opmerking gun ik Feyenoord een klinkende overwinning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Feyenoord TV kwam dit ook langs toen zat DirkGod er ook.quote:
De selectie is momenteel niet noemenswaardig beter. Hooguit dat er 2 spelers zijn met wat individuele klasse. (Berghuis/Senesi)quote:
User? Vriend toch?quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:35 schreef onlogisch het volgende:
User @:Zipportal toegevoegd aan je vriendenlijst!
Ik ben erg benieuwd of jij pantoffels bezit.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:35 schreef Tagliano het volgende:
Mijn voeten beginnen wat koud te worden
Einde bericht
Dit lieg je!quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankzij deze opmerking gun ik Feyenoord een klinkende overwinning.
Wat voor kleur hebben jouw pantoffels?quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd of jij pantoffels bezit.
Zo ja, pics graag.
Ik heb -as we speak- pantoffels aan.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo ja, pics graag.
Picsquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb -as we speak- pantoffels aan.
Ik heb ergens wel sloffen liggen ja, een soort slippers maar dan van stofquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo ja, pics graag.
Picsquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb -as we speak- pantoffels aan.
Dat klopt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee RKC mag er wel uit en Ajax gaat toch wel boven Feyenoord eindigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |