Ze zullen bij Jong PSV ook wel getest zijn lijkt me, al zitten daar natuurlijk ook weer restricties aan wie er mee mogenquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
Nee, je begrijpt het niet Ronald. De testen moeten eerst binnen zijn.
Ik hoop het niet, maar zo'n slecht elftal staat er nu ook niet op de mat bij PSV.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, maar ik geloof er geen reet van.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze zullen bij Jong PSV ook wel getest zijn lijkt me, al zitten daar natuurlijk ook weer restricties aan wie er mee mogen
En Vitesse is op de een of andere manier nooit in staat om te winnen van PSV, dus dat zal ook nu wel niet gebeurenquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar zo'n slecht elftal staat er nu ook niet op de mat bij PSV.
Thomasquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie is de PSV speler met vlassnorretje?
Deze man is meer fanboy dan journalist denk ik altijd maarquote:
Ongeveer net zo veel als dat er energiemaatschappijen zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Succesparken
Tering hoeveel parkorganisaties zijn er wel niet in Nederland.
Thomasquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie is de PSV speler met vlassnorretje?
Eens. Is helemaal niet zo’n bijzonder elftal.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee. Ik moet alleen nogal lachen om de hele hype rond PSV inmiddels. Van een counterelftal een aanvallende ploeg maken is volgens demense blijkbaar in no-time gebeurd. Zo goed is die verdediging van PSV ook niet. Alleen is PSV een topclub dus geduld hebben met wat ze precies doen komend seizoen is er niet bij. Weinig verbazingwekkend dat ze zeer terecht verloren van een zeer degelijk team als Granada. Alleen schijn je dat niet te mogen zeggen.
louche bedrijven. Vooral dat droomparken van Feyenoord.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Succesparken
Geen idee. De bank is karig maar de basis toch best prima?quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Deze man is meer fanboy dan journalist denk ik altijd maar
Het valt in ieder geval minder op hahaquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:33 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb wel het idee dat de stoeltjes nu beter zijn bezet met die doeken
Europarcs bedoel jequote:Op zondag 25 oktober 2020 14:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
louche bedrijven. Vooral dat droomparken van Feyenoord.
Die site ziet er ook niet heel betrouwbaar uit.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar het is nogal een open deur om zoiets te benoemen gezien het feit wat er geïnvesteerd is dit seizoenquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. De bank is karig maar de basis toch best prima?
Zit de grote baas van de Vriendenloterij achter meen ik. Of was dat Qurrent? Ook al zo'n vaag bedrijf.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Uhhh ja dus?quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar het is nogal een open deur om zoiets te benoemen gezien het feit wat er geïnvesteerd is dit seizoen
Ik vind het een nikszeggende tweetquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. De bank is karig maar de basis toch best prima?
[..]
Uhhh ja dus?
Oh de kwaliteit van Rik (wat een god) daargelaten vind ik het juist wel verfrissend om niet te blijven hameren op het negatieve inclusief indekken.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het een nikszeggende tweet
Lee Towers ON TOURquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde net het mijn Feyenoord bij Vitesse - PSV
Daar gaat iets mis dus
Ze kunnen toch moeilijk de hele pot heeeeeeeeeeeeee hooooooooooooo peesjevee eindhovuh op een bandje spelenquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde net het mijn Feyenoord bij Vitesse - PSV
Daar gaat iets mis dus
En op yats die gaat zeggen dat Vitesse dit nog (overigens onterecht) gaat verliezenquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
We wachten op Shreyas die gaat zeggen dat PSV dit met gemak gaat goedmaken
Uh-huhquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En Vitesse is op de een of andere manier nooit in staat om te winnen van PSV, dus dat zal ook nu wel niet gebeuren
Wat zijn bekende liedjes van Vitesse eigenlijk?quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze kunnen toch moeilijk de hele pot heeeeeeeeeeeeee hooooooooooooo peesjevee eindhovuh op een bandje spelen
Dat ze dat bij normale thuiswedstrijden van PSV wel doen is natuurlijk een heel ander verhaal
Kom op Vitess.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zijn bekende liedjes van Vitesse eigenlijk?
Toch maar eens die Voetbalfans-aflevering met Ben van Kammen terugkijken.
Ik kom niet verder dan wat getrommelquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jalalalalalaquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse mist net zoveel basisspelers als PSV. Bruns zit nog in quarantaine, Bero is in dezelfde wedstrijd als die Feyenoorder kapot getrapt en Tannane is geschorst. Dus dan een jeugdspeler maar de kans geven he?quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:29 schreef Tagliano het volgende:
Wat is dat voor middenveld bij Vitesse joh
Weer trekken wij ten strijde is het clublied van Vitesse toch?quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik bij Rikkert reuze meevallen, zeker als je meeweegt dat hij journalist is van een regionaal dagblad.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Deze man is meer fanboy dan journalist denk ik altijd maar
Die Hogerhuis ofzo kan er echt niks van, dat heb ik nu al gezien.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:41 schreef yats het volgende:
[..]
Vitesse mist net zoveel basisspelers als PSV. Bruns zit nog in quarantaine, Bero is in dezelfde wedstrijd als die Feyenoorder kapot getrapt en Tannane is geschorst. Dus dan een jeugdspeler maar de kans geven he?
Erg overbodig idd. Unnerstall was goed genoeg geweest voor dit team.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:41 schreef TheVulture het volgende:
Die Mvogo blijf ik ook maar een vreemde aankoop/jhuur vinden, zoveel onrust in de goal en op dat zogenaamd geweldige meevoetballen valt ook genoeg aan te merken
Arnhem ligt in een gebied waar veel mensen op vakantie gaan he?quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Succesparken
Ze zijn Vitesse nog tonnen schuldig. Maar ja, Feyenoord sponsoren ze ook niet met hun eigen geld he?quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Feyenoorders hokken ook altijd samen in het Feyenoord-topic, zeker als het kritisch wordt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:43 schreef De_Kraam het volgende:
Weinig PSV'ers in dit topic trouwens. Moeten we weer wachten tot ze een keer scoren voordat we die hier gaan zien.
postcodeloterij mannetje is fan van Feyenoord dus sponsort ie ze op deze manierquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:43 schreef yats het volgende:
[..]
Ze zijn Vitesse nog tonnen schuldig. Maar ja, Feyenoord sponsoren ze ook niet met hun eigen geld he?
Bij Feyenoord maken ze wel netjes overquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:43 schreef yats het volgende:
[..]
Ze zijn Vitesse nog tonnen schuldig. Maar ja, Feyenoord sponsoren ze ook niet met hun eigen geld he?
Malen was een hype.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:43 schreef TheVulture het volgende:
Maar Schmidt vond het een goed moment om Malen rust te gunnen of is er een andere reden dat ie niet speelt?
Kut trommelsquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan wat getrommel
Ga jij eens heel snel je mond spoelen! Ik kan veel van je hebben, maar dit gaat te ver.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer trekken wij ten strijde is het clublied van Vitesse toch?
Je moet toch eens wat beter naar de tekst luisteren. Is geen Feyenoord lied maar een lied over de Russen van Vitesse.quote:
Ja maar toch wel een van de betere spelers van PSV, zeker als je een sloot spelers mistquote:
Wát een beestquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:45 schreef Boussaadia het volgende:
Knappe pass van het ONGELOOFLIJKE MONSTER.
Huisman bedoel je. Vind je het gek? 2e wedstrijd in de basis voor een net 18 jarige van 1.74. En dan Sangare tegenover je hebben...Hij liever dan ik.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Hogerhuis ofzo kan er echt niks van, dat heb ik nu al gezien.
Misschien ook rekening houden met het drukke programma.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar toch wel een van de betere spelers van PSV, zeker als je een sloot spelers mist
Die ja.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:48 schreef yats het volgende:
[..]
Huisman bedoel je. Vind je het gek? 2e wedstrijd in de basis voor een net 18 jarige van 1.74. En dan Sangare tegenover je hebben...Hij liever dan ik.
Nog wel, dat deden ze in Arnhem eerst ook. Dat bedrijf is alleen al langere tijd technisch failliet. Het is dat het loterijmannetje ze helpt...quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Feyenoord maken ze wel netjes over
De Rijn, de fles, de hoeren en Vites zongen ze vroeger nog wel eens.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:50 schreef De_Kraam het volgende:
Geel en zwart zijn onze kleuren,
Daar kan echt niets mee gebeuren,
In onze stad al aan de Rijn,
Daar moet je echt Vitessenaar zijn ,
Want dat is toch zo fijn.
Vitesseliedjes. Ze bestaan wel.
Piet is grote miet.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:50 schreef De_Kraam het volgende:
Ikquote:
Als sinterklaas mij een dusdanig rijmpje zou geven dan gooide ik het cadeau nog voor het uitpakken weg.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:50 schreef De_Kraam het volgende:
Europarcs heeft ze overgenomen en de sponsordeal met een jaartje verlengdquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:50 schreef yats het volgende:
[..]
Nog wel, dat deden ze in Arnhem eerst ook. Dat bedrijf is alleen al langere tijd technisch failliet. Het is dat het loterijmannetje ze helpt...
Uiteraard, als Vitesse in de 89e minuut had gescoord, was er nog hoop, maar dit is een ander verhaal.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
We wachten op Shreyas die gaat zeggen dat PSV dit met gemak gaat goedmaken
Is dat niet dezelfde eigenaar?quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Europarcs heeft ze overgenomen en de sponsordeal met een jaartje verlengd
Neequote:Op zondag 25 oktober 2020 14:54 schreef 7Eleven het volgende:
Die sangare is toch gewoon een Enoh van 9 mio
Eyong TARKANG Enoh driesterrenreporterquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:54 schreef 7Eleven het volgende:
Die sangare is toch gewoon een Enoh van 9 mio
Alleen al daarvoor verdiend Dasa een standbeeld. Naar mannetjes die Hendrix.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:52 schreef TheVulture het volgende:
Jorrit z'n kapsel wordt eraf geschoten
Arsenal wou ‘m hebben hequote:Op zondag 25 oktober 2020 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
Dit is echt een ongelooflijk monster
Prima vriendquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Uiteraard, als Vitesse in de 89e minuut had gescoord, was er nog hoop, maar dit is een ander verhaal.
Op de rechtsback na had dit basiselftal er ook kunnen staan als iedereen fit wasquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:00 schreef TheVulture het volgende:
Wat speelt PSV hemeltergend slecht, er zit totaal geen idee achter... en ja ik snap dat ze een karrenvracht spelers missen, maar dit lijkt qua spelidee nog steeds helemaal nergens op
Ach dat was bij Ajax tegen Groningen ook zo.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:00 schreef TheVulture het volgende:
Wat speelt PSV hemeltergend slecht, er zit totaal geen idee achter... en ja ik snap dat ze een karrenvracht spelers missen, maar dit lijkt qua spelidee nog steeds helemaal nergens op
VVV was beter dan dit.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:00 schreef TheVulture het volgende:
Eens, maar ik heb PSV nog helemaal niet zien overtuigen dit seizoen, dit is geen uitzonderingquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat was bij Ajax tegen Groningen ook zo.
Ze missen net zoveel basisspelers als Vitesse. Dat excuus gaat dus niet op.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:00 schreef TheVulture het volgende:
Gotze mist psv wel geloof ik. Er gebeurt aanvallend niets.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op de rechtsback na had dit basiselftal er ook kunnen staan als iedereen fit was
Oke en Thomas
quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:01 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ben erg blij dat het sympathieke coronavirus het lelijke PSV aanpakt.
Natuurlijk welquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ze missen net zoveel basisspelers als Vitesse. Dat excuus gaat dus niet op.
Systeem erin krijgen kost tijd natuurlijk.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, maar ik heb PSV nog helemaal niet zien overtuigen dit seizoen, dit is geen uitzondering
Dat klopt, maar van vooral Zahavi en Ihattaren mag je dan wel iets verwachtenquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:02 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Gotze mist psv wel geloof ik. Er gebeurt aanvallend niets.
Nouquote:
Schmidt is overratedquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:03 schreef RipCity het volgende:
Vooral grappig dat elke tegenstander van PSV juist zo speelt zoals Schmidt PSV wou laten spelen. Vroeg en hard opjagen en bal snel overspelen.
En bij PSV is geen enkel systeem te ontdekken sinds
Dat mag je niet zeggen. PSV speelt fantastisch! @PSVCLquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:03 schreef RipCity het volgende:
Vooral grappig dat elke tegenstander van PSV juist zo speelt zoals Schmidt PSV wou laten spelen. Vroeg en hard opjagen en bal snel overspelen.
En bij PSV is geen enkel systeem te ontdekken sinds
Maar Gio..quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:04 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Schmidt is overrated
Goede coaches gaan niet naar China
Lippi is toch wel een aardige trainerquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:04 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Schmidt is overrated
Goede coaches gaan niet naar China
Lippi was allang op zn retour, lekker cashen. Net als een Del Piero die nog even in India ging ballen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lippi is toch wel een aardige trainer
Die twee keer dat ik ze gezien heb dit seizoen (incl vandaag) spelen ze ook wel leuk voetbal.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
Vitesse heeft de zaakjes prima op orde.
Volgens mij zijn we het eens. Dit PSV doet maar wat.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
Maakt toch geen zak uit hoeveel spelers je tegenstander mist, spelidee kan je altijd hebben
Dat is Utrecht uit toch, na volgende weekquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh ik zie dat Ajax volgende week tegen Fortuna moet haha
Zet telraam maar alvast klaar denk ik? Week daarop noteer ik maar een V.
In Brabant heeft iedereen een spraakgebrek en sommige dorpen omarmen dat feit.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom spreken mensen Waalwijk uit als Wolluk?
Zekers.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is Utrecht uit toch, na volgende week
Die hebben dan net Hofland ontslagen, dus dan willen die spelers wel weerquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zet telraam maar alvast klaar denk ik?
Nou, dan is Ajax toch mooi twee weken koploper geweestquote:
En juist dan word het dadelijk waarschijnlijk i eens 1-1. Zo gaat het altijd met PSV.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
Vitesse heeft de zaakjes prima op orde.
Week erna krijgen we weer de act van @Paulquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zet telraam maar alvast klaar denk ik? Week daarop noteer ik maar een V.
Wat doet Bin Laden daar?quote:
Wat lul je.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hebben dan net Hofland ontslagen, dus dan willen die spelers wel weer
Laat die man ook gewoon een voetbalwedstrijdje bezoeken zegquote:
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:
Indekkenquote:
Voorlopig nog geen kans gehad.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:13 schreef yats het volgende:
[..]
En juist dan word het dadelijk waarschijnlijk i eens 1-1. Zo gaat het altijd met PSV.
Ach ja, boeren met spraakgebrek.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom spreken mensen Waalwijk uit als Wolluk?
Mocht dat niet lukken; announce een schaar.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:19 schreef Caland het volgende:
Martin Meiland mag van mij best stoppen met ademhalen.
quote:Meiland is sinds zijn kindertijd blind aan zijn rechteroog, na een ongeluk met een schaar
Het licht uit zijn ogen schoppen zouden ze in Venlo zeggenquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:19 schreef Caland het volgende:
Martin Meiland mag van mij best stoppen met ademhalen.
Bizar...hebben jullie zo weinig spelers?quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:35 schreef yats het volgende:
[..]
Bizar...hebben jullie zo weinig spelers?
Dan mag Meiland wel eens die trap nemen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziet eruit als een nekbrekertje dit.
Zo best was het toch niet tegen Zagreb?quote:
Dit zou zo in COR kunnen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:37 schreef Shreyas het volgende:
Je gelijk halen is niet altijd leuk, maar dit was te verwachten natuurlijk.
Mwah, het is dat je geen spits hebt anders had je die vrij eenvoudig gewonnen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:38 schreef yats het volgende:
[..]
Zo best was het toch niet tegen Zagreb?
quote:
Je kan ook gewoon toegeven dat ik gelijk had, maar goed, misschien doe je dat als PSV straks op voorsprong komt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Shreyas in COR zou echt fantastisch zijn
Of je wel of geen gelijk hebt interesseert me geen reet ouwe reusquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon toegeven dat ik gelijk had, maar goed, misschien doe je dat als PSV straks op voorsprong komt.
Je leven wordt niet makkelijk gemaakt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:37 schreef Shreyas het volgende:
Je gelijk halen is niet altijd leuk, maar dit was te verwachten natuurlijk.
Als je denkt dat je ze kunt pakken scoort PSV ineensquote:
Typisch PSV idd een gelijkmaker makenquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:41 schreef yats het volgende:
[..]
Als je denkt dat je ze kunt pakken scoort PSV ineens
Geen dank jongensquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:42 schreef Tagliano het volgende:
Hmm het gaat echt om de voorste voet van Mauro en een scheve hoek he
Deze is minder makkelijk dan hij lijkt
De fout die hier steeds wordt gemaakt is dat mensen veel te vroeg juichen. PSV heeft pas verloren als het achterstaat en de bus wegrijdt. Tot die tijd is de kans groot dat ze als nog gelijk maken of zelfs de winnende in de 97e minuut.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of je wel of geen gelijk hebt interesseert me geen reet ouwe reus
Desalniettemin vind ik je een bijzonder interessant fenomeen
Oh goal
Wil je op het bovenstaande nog terugkomen
Tyf gewoon op met je kutact.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De fout die hier steeds wordt gemaakt is dat mensen veel te vroeg juichen. PSV heeft pas verloren als het achterstaat en de bus wegrijdt. Tot die tijd is de kans groot dat ze als nog gelijk maken of zelfs de winnende in de 97e minuut.
Maar ik juich helemaal nietquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De fout die hier steeds wordt gemaakt is dat mensen veel te vroeg juichen. PSV heeft pas verloren als het achterstaat en de bus wegrijdt. Tot die tijd is de kans groot dat ze als nog gelijk maken of zelfs de winnende in de 97e minuut.
Dat is wel vaak zo jaquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ziedendquote:
De fout die door jou wordt gemaakt is dat je PSV een beetje overschat.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je zijn posts dan blijft lezen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:43 schreef Caland het volgende:
Ik vind Shreyas echt een heel vermoeiende act
Jammer genoeg heeft hij wel gelijk als het Vitesse-PSV betreft.quote:
Dat PSV net scoorde lag vooral aan Vitesse.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:44 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer genoeg heeft hij wel gelijk als het Vitesse-PSV betreft.
Dit PSV gaat er tegen Feyenoord en Ajax hard af.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:44 schreef fetX het volgende:
[..]
De fout die door jou wordt gemaakt is dat je PSV een beetje overschat.
Dat snap ik, maar als ik drie minuten niet post krijg je dit:quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:43 schreef Caland het volgende:
Ik vind Shreyas echt een heel vermoeiende act
quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:42 schreef Tagliano het volgende:
Jongens, waar is Shreyas opeens gebleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |