abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_195860308
quote:
2s.gif Op maandag 26 oktober 2020 04:42 schreef dellipder het volgende:
En blijkbaar is het weer tijd om vrij te nemen.

[ twitter ]
Niet dat het mij bijster veel uit zou maken, maar welk "breaking report" heeft deze willekeurige Republikeinse activist het over?
pi_195860327
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 08:04 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Niet dat het mij bijster veel uit zou maken, maar welk "breaking report" heeft deze willekeurige Republikeinse activist het over?
Geen idee, maar gezien de hoofdletters moet het heul belangrijk zijn.
pi_195860341
quote:
2s.gif Op maandag 26 oktober 2020 04:42 schreef dellipder het volgende:
En blijkbaar is het weer tijd om vrij te nemen.

[ twitter ]
Gelukkig kan Kamela het overnemen.

twitter
pi_195860458
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 08:07 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Geen idee, maar gezien de hoofdletters moet het heul belangrijk zijn.
Gevolgd door een call to action om geld in te zamelen om Pelosi te vervangen. Sounds ook heul legit.

[ Bericht 2% gewijzigd door SnertMetChoco op 26-10-2020 08:33:00 ]
pi_195861061
Maar klopt dat Twitter bericht? Voert Biden geen campagne meer tot aan de verkiezingen? Men moet heel overtuigd zijn van de overwinning dan...
pi_195861069
https://www.thegatewaypun(...)en-sex-tape-release/

Er zijn toch wel wat mensen die spijt hebben gekregen van hun stem op Biden. Persoonlijk zou het mij niets uitmaken dat de zoon van Biden een junk en een hoerenloper is. De mogelijke corruptie van vader is in mijn ogen toch een stuk erger. Amerikanen blijven wat dat betreft toch een preuts volk en een junk en hoerenloper als zoon van een president is ze blijkbaar toch een brug te ver.
pi_195861086
Zouden ze bij de GOP al doorhebben dat je niet op Hunter Biden kan stemmen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195861093
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 09:11 schreef L_auteur het volgende:
Maar klopt dat Twitter bericht? Voert Biden geen campagne meer tot aan de verkiezingen? Men moet heel overtuigd zijn van de overwinning dan...
Er valt niets meer te winnen voor Biden, de kans dat hij fouten maakt is groot en elke zichzelf respecterende journalist gaat hem natuurlijk wat vragen stellen over de laptop en de e-mails. Dat risico willen ze gewoon niet lopen, ze hopen dat deze ellende overwaait en de media werkt daar gretig aan mee helaas.
pi_195861102
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 09:11 schreef L_auteur het volgende:
Maar klopt dat Twitter bericht? Voert Biden geen campagne meer tot aan de verkiezingen? Men moet heel overtuigd zijn van de overwinning dan...
Lijkt me een broodje aap, maar wie het weet mag het zeggen. Laat dellipder maar met een legitieme bron komen.
pi_195861104
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 09:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Er valt niets meer te winnen voor Biden, de kans dat hij fouten maakt is groot en elke zichzelf respecterende journalist gaat hem natuurlijk wat vragen stellen over de laptop en de e-mails. Dat risico willen ze gewoon niet lopen, ze hopen dat deze ellende overwaait en de media werkt daar gretig aan mee helaas.
Ja hoor! Daar is 'ie weer, die duivelse media! _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195861198
twitter
pi_195861222
twitter


Hij denkt dat z’n tegenstander George W. Bush is.
Geen wonder dat ze hem tot de verkiezingen binnenhouden.
  maandag 26 oktober 2020 @ 09:24:38 #63
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195861245
Niveautje hoor.
Huilen dan.
pi_195861272
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 09:21 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
Die vind ik dan wel weer creatief :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Incelfrikandel
pi_195861301
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 09:23 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]

Hij denkt dat z’n tegenstander George W. Bush is.
Geen wonder dat ze hem tot de verkiezingen binnenhouden.
Blijkbaar denken mensen hier dat zijn zoon kandidaat is dat ze meer met hem bezig zijn dan met joe. :D
pi_195861321
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 09:11 schreef Chivaz het volgende:
https://www.thegatewaypun(...)en-sex-tape-release/

Er zijn toch wel wat mensen die spijt hebben gekregen van hun stem op Biden. Persoonlijk zou het mij niets uitmaken dat de zoon van Biden een junk en een hoerenloper is. De mogelijke corruptie van vader is in mijn ogen toch een stuk erger. Amerikanen blijven wat dat betreft toch een preuts volk en een junk en hoerenloper als zoon van een president is ze blijkbaar toch een brug te ver.
Als Gateway pundit ermee komt, mag je ervan uitgaan dat het niet waar is.
pi_195861526

die enge neplach 8)7 doet ze als ze niet direct antwoord weet, zag je ook bij pence, defensiemechaniek
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195862169
quote:
15s.gif Op maandag 26 oktober 2020 09:44 schreef epicbeardman het volgende:

die enge neplach 8)7 doet ze als ze niet direct antwoord weet, zag je ook bij pence, defensiemechaniek
Het is wel een obsessietje h?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195862180
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 10:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is wel een obsessietje h?
Het is ook een weerzinwekkende vrouw. Ach ja ieder zijn ding natuurlijk.
pi_195862191
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 10:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het is ook een weerzinwekkende vrouw. Ach ja ieder zijn ding natuurlijk.
Ach ja, zo is Trump weer een weerzinwekkende man. Boeit verder ook weinig. Het zijn politici, je hoeft ze niet te neuken natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195862209
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 10:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach ja, zo is Trump weer een weerzinwekkende man. Boeit verder ook weinig. Het zijn politici, je hoeft ze niet te neuken natuurlijk.
Als ik moest kiezen tussen Trump en Harris dan neukte ik liever haar. Dat is geen lastige keuze.
pi_195862330
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 10:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Als ik moest kiezen tussen Trump en Harris dan neukte ik liever haar. Dat is geen lastige keuze.
Wat ik natuurlijk meer bedoel is dat het allemaal zulke doorzichtige schoolplein walgingsretoriek is. Dat is ook het een beetje het niveau van de Trumpcampagne. Altijd maar weer gebaseerd op walging / afkeer van de ander.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 26 oktober 2020 @ 10:40:19 #73
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195862347
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 10:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat ik natuurlijk meer bedoel is dat het allemaal zulke doorzichtige schoolplein walgingsretoriek is. Dat is ook het een beetje het niveau van de Trumpcampagne. Altijd maar weer gebaseerd op walging / afkeer van de ander.
En het hele platform van Biden is dat hij Trump niet is :')

Oh ja, en de olie-industrie slopen, dat ook. En lockdowns :')
pi_195862370
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 10:40 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

En het hele platform van Biden is dat hij Trump niet is :')

Oh ja, en de olie-industrie slopen, dat ook. En lockdowns :')
Ja die reactie was te verwachten, maar dan begrijp je niet wat ik zeg. "Niet de ander zijn" op basis van beleid, kennis en kunde of ervaring is een prima contrast in een politiek debat. Dat is van een andere orde dan hoofdzakelijk de ander uitmaken voor 'nasty', 'creepy' of wat dan ook.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 26 oktober 2020 @ 10:42:57 #75
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195862379
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 10:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja die reactie was te verwachten, maar dan begrijp je niet wat ik zeg. "Niet de ander zijn" op basis van beleid, kennis en kunde of ervaring is een prima contrast in een politiek debat. Dat is van een andere orde dan hoofdzakelijk de ander uitmaken voor 'nasty', 'creepy' of wat dan ook.
Of "Chump"?
pi_195862390
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 10:42 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Of "Chump"?
Is dat een centraal thema in de retoriek van Biden of Harris?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 26 oktober 2020 @ 10:45:57 #77
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195862428
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 10:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Is dat een centraal thema in de retoriek van Biden of Harris?
Geen idee, misschien komen we het te weten als ze eens tevoorschijn komen :D
pi_195862440
quote:
14s.gif Op maandag 26 oktober 2020 10:45 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Geen idee, misschien komen we het te weten als ze eens tevoorschijn komen :D
Oh ja, ik zit in het zwakzinnigenniveausubforum.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 26 oktober 2020 @ 10:48:23 #79
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195862476
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 10:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

Oh ja, ik zit in het zwakzinnigenniveausubforum.
En je bent er vrijwillig :*
pi_195862532
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 10:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat ik natuurlijk meer bedoel is dat het allemaal zulke doorzichtige schoolplein walgingsretoriek is. Dat is ook het een beetje het niveau van de Trumpcampagne. Altijd maar weer gebaseerd op walging / afkeer van de ander.
Pot ketel zwart
pi_195863087
Joe Biden lijkt even vergeten te zijn wie zijn tegenstander is

https://www.telegraaf.nl/(...)zijn-tegenstander-is

Hij denkt dat hij tegen George Bush strijdt _O- stop hem aub toch in een verzorgingshuis.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  maandag 26 oktober 2020 @ 11:29:07 #82
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195863137
quote:
10s.gif Op maandag 26 oktober 2020 11:26 schreef epicbeardman het volgende:
Joe Biden lijkt even vergeten te zijn wie zijn tegenstander is

https://www.telegraaf.nl/(...)zijn-tegenstander-is

Hij denkt dat hij tegen George Bush strijdt _O- stop hem aub toch in een verzorgingshuis.
Geen nood, dat is ook slechts zijn gestotter.
pi_195863225
quote:
10s.gif Op maandag 26 oktober 2020 11:26 schreef epicbeardman het volgende:
Joe Biden lijkt even vergeten te zijn wie zijn tegenstander is

https://www.telegraaf.nl/(...)zijn-tegenstander-is

Hij denkt dat hij tegen George Bush strijdt _O- stop hem aub toch in een verzorgingshuis.
Kan ik al ergens wedden dat Harris het stokje gaat overnemen mocht Biden het winnen?
Een jaartje president zijn met alle stress die daar bij komt kijken zal zijn toestand alleen maar verslechteren.
pi_195863285
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 11:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Kan ik al ergens wedden dat Harris het stokje gaat overnemen mocht Biden het winnen?
Een jaartje president zijn met alle stress die daar bij komt kijken zal zijn toestand alleen maar verslechteren.
We hebben een dokter in huis, beste mensen!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195863315
Het blijft allemaal ook niet echt plakken h? Ik snap de frustratie wel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195863355
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 11:37 schreef Monolith het volgende:
Het blijft allemaal ook niet echt plakken h? Ik snap de frustratie wel.
Bij de true believers is het allemaal wat lastiger ja.
pi_195863381
De opkomst is al bizar hoog, 2 weken voor de verkiezingen.

Al zo'n 20% van alle ballots ingestuurd, in Texas al 45% van wat er in 2016 in totaal werd gestemd.

Je zou verwachten dat die hoge opkomst vooral uit protest is en dus "pro Biden"?

Je kan zoveel polls houden maar als de opkomst voor 1 partij veel groter is, dan kan dat zomaar 20% afwijken.
pi_195863482
quote:
10s.gif Op maandag 26 oktober 2020 11:26 schreef epicbeardman het volgende:
Joe Biden lijkt even vergeten te zijn wie zijn tegenstander is

https://www.telegraaf.nl/(...)zijn-tegenstander-is

Hij denkt dat hij tegen George Bush strijdt _O- stop hem aub toch in een verzorgingshuis.
Als je z'n oude interviews terug kijkt (van 2015 / 2016) dan zie je dat hij dat soort versprekingen ook al heeft.
Het lijkt niet erger geworden, just a part of the stutter.

Maar als het Trump kamp dit als enige argument heeft om Biden aan te vallen, dan wordt het wel heel mager.
pi_195863656
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 11:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Bij de true believers is het allemaal wat lastiger ja.
Vooral bij de kiezer natuurlijk. In tegenstelling tot Trump kent Biden niet echt een fanboycultuur.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195863689
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 11:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Vooral bij de kiezer natuurlijk. In tegenstelling tot Trump kent Biden niet echt een fanboycultuur.
Klopt.

Als Biden wint zie ik dat ook niet zozeer als een kracht van Biden maar meer de afkeer tegen Trump.

Biden is een vrij saaien kandidaat en dat is net waar nu behoefte aan is, niet iedere 24 uur een nieuw relletje op Twitter maar gewoon iemand die naar z'n adviseurs luistert en op basis daarvan beslissingen neemt.
pi_195864471
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 11:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Bij de true believers is het allemaal wat lastiger ja.
Het is voor de meeste kiezers simpelweg niet duidelijk wat er precies zou moeten spelen. Hunter Biden heeft zaken gedaan in Oekrane en China en z'n vader wordt daaraan gelinkt. Daar worden alleen geen harde bewijzen voor geleverd noch is het helemaal duidelijk wat Biden sr nou precies verkeerd heeft gedaan.

En nu schijnt Hunter plots z'n nichtje te hebben misbruikt, terwijl hij de vrouw van z'n overleden broer liep aan te drukken.

Ik snap wel dat kiezers dan afhaken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195864475
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 09:11 schreef Chivaz het volgende:
https://www.thegatewaypun(...)en-sex-tape-release/

Er zijn toch wel wat mensen die spijt hebben gekregen van hun stem op Biden. Persoonlijk zou het mij niets uitmaken dat de zoon van Biden een junk en een hoerenloper is. De mogelijke corruptie van vader is in mijn ogen toch een stuk erger. Amerikanen blijven wat dat betreft toch een preuts volk en een junk en hoerenloper als zoon van een president is ze blijkbaar toch een brug te ver.
Als normen en waarden een rol zouden spelen bij de keuze voor een president dan had Trump nooit in het Witte Huis gezeten, het is erg selectieve verontwaardiging van de republikeinen, nota bene niet eens over de kandidaat, maar over diens zoon.
pi_195864701
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 11:55 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Klopt.

Als Biden wint zie ik dat ook niet zozeer als een kracht van Biden maar meer de afkeer tegen Trump.

Biden is een vrij saaien kandidaat en dat is net waar nu behoefte aan is, niet iedere 24 uur een nieuw relletje op Twitter maar gewoon iemand die naar z'n adviseurs luistert en op basis daarvan beslissingen neemt.
Dat is ook gewoon het grote verschil met 4 jaar geleden. Toen kon Trump het nog leuk op z'n outsiderstatus gooien en de bewering dat hij zich heel 'presidentieel' ging gedragen als hij eenmaal verkozen was. Er waren genoeg kiezers die hem wel het voordeel van de twijfel willen geven.
Bovendien was Clinton natuurlijk ook historisch impopulair, dus de afkeer van Clinton was ook een moverende factor om dan toch maar op Trump te stemmen.

Nu heb je gewoon letterlijk en figuurlijk een vrij grijze kandidaat. Daar tegenover staat een enorm polariserende kandidaat die zelf al heel veel tegenstemmen oplevert, al zet je er een dooie cavia tegenover.

Dat is ook waarom ik denk dat een keuze voor Biden voor de Democraten redelijk goed uit lijkt te pakken tot dusver. Ongebruikelijk veel steun onder oudere Amerikanen, jonge, diverse kiezers kunnen het bloed van Trump wel drinken dus die zullen ook niet snel afknappen op een wat kleurloze centrist en weinig gevoelig voor alle stront die de GOP probeert te gooien. Dit tot grote frustraties van alle Trump fanboys.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 maandag 26 oktober 2020 @ 13:06:00 #94
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195864854
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 12:53 schreef Monolith het volgende:


Bovendien was Clinton natuurlijk ook historisch impopulair,
Waarom kreeg ze dan veel meer stemmen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195864921
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 13:06 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waarom kreeg ze dan veel meer stemmen?
Omdat Trump ook historisch impopulair was, maar goed, ik mag hopen dat je dat zelf ook wel wist.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195865304
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  maandag 26 oktober 2020 @ 13:40:18 #97
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195865403
quote:
Ah, Hunter was niet effectief genoeg. We gaan gewoon nog meer onzin bedenken over een ander familielid!

Dit keer gaat het echt lukken, jongens, echt waar!
pi_195865470
Die Lauren Witzke is zelfs een flat earther (om niet te gezeggen totale complotgekkie) _O- _O-

Dus ja, het is niet heel verwonderlijk dat juist zo iemand met zo'n verhaal komt. Voor zulke types is een stoplicht dat op rood staat al een groot links zionistisch complot. :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195865499
quote:
10s.gif Op maandag 26 oktober 2020 13:43 schreef xpompompomx het volgende:
Die Lauren Witzke is zelfs een flat earther (om niet te gezeggen totale complotgekkie) _O- _O-

Dus ja, het is niet heel verwonderlijk dat juist zo iemand met zo'n verhaal komt. Voor zulke types is een stoplicht dat op rood staat al een groot links zionistisch complot. :D
Oh, dat wist ik niet, maar wat klopt er niet aan wat er op National File staat?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_195865549
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 13:45 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik niet, maar wat klopt er niet aan wat er op National File staat?
Het is allemaal erg "toevallig" dat er enkele weken voor de verkiezingen ineens "beerputten" geopend worden.
Een hoop verzinsels, vermengd met wat echte informatie om het geloofwaardig te maken.
Grote kans dat je er n 3 november ineens niets meer over leest of hoort, aangezien het dan niet meer interessant is voor de Trump campagne.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')