Mevrouw ten Napel heeft Evert al moeten troosten.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Ja.
Dat doen ze wel.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:20 schreef _UserName_ het volgende:
Weet iemand waarom hier wel stadiongeluid is en in de KKD niet? Een beetje stadiongeluid toevoegen is niet zo moeilijk toch? (als het juiste bandje is gevonden waar geen jodengezang op staat).
Heb vrijdag geen stadiongeluid gehoord. Heb het er zelf maar bij opgezet.quote:
Volgens mij was het bij Telstar welquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb vrijdag geen stadiongeluid gehoord. Heb het er zelf maar bij opgezet.
Wellicht niet elke club dan maar bij Telstar was het er in ieder geval wel.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb vrijdag geen stadiongeluid gehoord. Heb het er zelf maar bij opgezet.
Ik heb schakel gekeken om 21u, wellicht doen ze dat daar niet. Was Telstar live op Fox?quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij was het bij Telstar wel
Ik kan me daar zelfs een post op dit forum van heugen
quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:22 schreef Tagliano het volgende:
Nou zou het bij thuiswedstrijden van die Jong teams trouwens ook wel apart zijn om daar nu allerlei publiek onder te zetten
Mijn Telstar hart klopt niet hard genoeg om puur en alleen Telstar op te zetten.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik heb schakel gekeken om 21u, wellicht doen ze dat daar niet. Was Telstar live op Fox?
Ik heb gelezen dat Hofland riep dat Groningen achterin kwetsbaar was? Opsluiten en martelen.quote:
Hoezo eigenwijs? Ik heb geen stadiongeluid gehoord vrijdag. De week ervoor ook niet. Telstar heb ik niet gezien maar als anderen zeggen dat het daar wel was, zal het wel zo zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn Telstar hart klopt niet hard genoeg om puur en alleen Telstar op te zetten.
Jeetje wat ben je eigenwijs
De Marcel van Roosmalen behandeling.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Hofland riep dat Groningen achterin kwetsbaar was? Opsluiten en martelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |