SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thnxs Rob(ik vroeg hem een nieuwe deel te openen)
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2020 06:47:51 ]![]()
Koning is zelf terug gegasnFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Griekenland was zelfs geel. Maar dan nog is het oerstomquote:Op zondag 25 oktober 2020 06:45 schreef Rob het volgende:
de koning is teruggehaald uit oranje GriekenlandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
nou .. denk het niet.quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Koning is zelf terug gegasn![]()
Ieder zijn meningFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Heb je hem dat voorgekauwde toneel,stukje op zien voeren van de weekquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gruß gottIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Het is gewoon een marionet. Rutte trekt aan het touwtjequote:Op zondag 25 oktober 2020 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je hem dat voorgekauwde toneel,stukje op zien voeren van de week![]()
![]()
Even nog koffie pakkenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hey kanjer. Allesmgoed ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maaruuuh Rob, als je al ooit een W10 pc had, bepaalde instellingen worden meegenomen via onedrive naar je nieuwe W10 installatie, dat scheelt wel. Ik vind W10 minder tijdrovend dan de voorafgaande windowsversies iig.![]()
Hey djmoFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ook bij home naAr pro ?quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:49 schreef blackmirror het volgende:
Maaruuuh Rob, als je al ooit een W10 pc had, bepaalde instellingen worden meegenomen via onedrive naar je nieuwe W10 installatie, dat scheelt wel. Ik vind W10 minder tijdrovend dan de voorafgaande windowsversies iig.![]()
Mogguh schatjequote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik heb verrassend weinig last of pijn vooralsnog. Zal nog wel komenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb verrassend weinig last of pijn vooralsnog. Zal nog wel komenIk heb er één en ik ben er trots op
Of even een wandeling maken dan blijft de stijfheid weg..quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb verrassend weinig last of pijn vooralsnog. Zal nog wel komen
Eventjes Alkmaar Leeuwarden lopen![]()
![]()
Omgelukkig maar. Hopen dat het niet komt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb verrassend weinig last of pijn vooralsnog. Zal nog wel komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zal straks een googlen om te kijken hoe het werkt..quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:51 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Volgens mij wel, weet dat voor 99% zeker. Maar toch nog 1 % om mezelf in te dekken![]()
niets van meegekregenquote:Op zondag 25 oktober 2020 06:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Samenvatting van de mention-spam van Ferrous?![]()
Morguh SwJ. Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Samenvatting van de mention-spam van Ferrous?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben er net, ik heb geen idee.quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Samenvatting van de mention-spam van Ferrous?![]()
Ferrous ff dm dan maar. Ik heb ferrous nog niet gezien vanmorgen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
13 mentions gekregen hier in dts. Iets met punten-stress.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen als jij meelooptquote:Op zondag 25 oktober 2020 06:51 schreef Rob het volgende:
[..]
Of even een wandeling maken dan blijft de stijfheid weg..
Eventjes Alkmaar Leeuwarden lopenIk heb er één en ik ben er trots op
Moet jij zijn nieuwe pc instaleren 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet jij zijn nieuwe pc instaleren 😛![]()
![]()
![]()
En nu ga ik iets doen wat gisteren de hele dag niet ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:57 schreef DJMO het volgende:
En nu ga ik iets doen wat gisteren de hele dag niet ging.heheheheheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:57 schreef DJMO het volgende:
En nu ga ik iets doen wat gisteren de hele dag niet ging.Succes 😉SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DuudjeeeeeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:59 schreef Rob het volgende:
@:djmo..
Voor alle zekerheid..
Wij hoeven er geen live update van en foto's.
🤪quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:59 schreef Rob het volgende:
@:djmo ..
Voor alle zekerheid..
Wij hoeven er geen live update van en foto's.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
1-1quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:57 schreef Rob het volgende:
[..]
nee er moet iemand de voorzieningen regelen
Je hebt het maar getroffen met Robquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ikhoef er ook zeker geen pics vanFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zondag 25 oktober 2020 04:12 schreef Ferrous het volgende:
@:superwormjim zet mijn punten ff terug. Heb jij gefliktquote:quote:Op zondag 25 oktober 2020 04:17 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nogmaals ik verdenk @:superwormjim ervan, ronduit!quote:Op zondag 25 oktober 2020 04:21 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Denk het niet, zal wel bezopen op zijn nest liggenquote:quote:quote:quote:quote:Op zondag 25 oktober 2020 04:25 schreef engine het volgende:
@:SuperwormJim hop hop werk aan de winkel!quote:quote:quote:Op zondag 25 oktober 2020 04:26 schreef engine het volgende:
@:SuperwormJim uitslapen doe je maar een andere keer, even fixenquote:F.K.A. SuperwormJim
Forum Opties Forumhop: Hop naar: