SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
@SuperwormJim hop hop werk aan de winkel!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Als (! als) hij posts van jou heeft verwijderd, dan moet murp of zo die weer terug zetten. Maar eerst even kijken of hij dat ook echt gedaan heeft.quote:![]()
@SuperwormJim uitslapen doe je maar een andere keer, even fixenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
elke mod kan ze toch verwijderd hebben @Nattekat @Justin_Case @Paul @Deisyy @Fogel @Amarantha
JULLIE ZIJN VERDACHTTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ja plots een eenmalige post plaatsen met 100 hahaha? En dan verdwijnen en mijn punten weg? Is gewoon bezopen die gastquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Als (! als) hij posts van jou heeft verwijderd, dan moet murp of zo die weer terug zetten. Maar eerst even kijken of hij dat ook echt gedaan heeft.![]()
@SuperwormJim actie!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Laat hem eerst zijn zegje eens doen. We kunnen alleen maar gokken nuquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja plots een eenmalige post plaatsen met 100 hahaha? En dan verdwijnen en mijn punten weg? Is gewoon bezopen die gast![]()
Trusten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker slapenquote:
DRAMAQUEEN WEGGAAN ALS JE PUNTENBOLKTquote:![]()
![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
chome blokkeert die automatisch bij mij wegens teveel resourcesquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:29 schreef devzero het volgende:
en maar eens snel greasemonkey installeren in deze browser om eens van die fp banner af te komenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Heb je die nog steeds?quote:Op zondag 25 oktober 2020 04:29 schreef devzero het volgende:
en maar eens snel greasemonkey installeren in deze browser om eens van die fp banner af te komen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was dat maar zoquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
chome blokkeert die automatisch bij mij wegens teveel resourcesMeestal niet, maar deze laptop gebruik ik normaal niet voor fokquote:![]()
Lazer jij ff naar je zootje mongoolquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
DRAMAQUEEN WEGGAAN ALS JE PUNTENBOLKT![]()
![]()
![]()
Zie mijn UI manquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:32 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Lazer jij ff naar je zootje mongool
maar moeten wij je puntenbolk nou maar oplossenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Goed, dan kunnen we nu gaan focussen op de splinter in mijn vingerquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Flikker op naar ventje met je gezuig naar iedereen. Toetsenbord heldquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zie mijn UI man
maar moeten wij je puntenbolk nou maar oplossen![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2020 04:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Was dat maar zo
[..]
Meestal niet, maar deze laptop gebruik ik normaal niet voor fok
Kan je hier toch uitzetten?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laat hem maar, ga rustig slapen en morgen komt SwJ die punten aan je terug gevenquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:34 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Flikker op naar ventje met je gezuig naar iedereen. Toetsenbord held![]()
gast ik zeg dramaqueen tegen iedereen die gaat slapenquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:34 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Flikker op naar ventje met je gezuig naar iedereen. Toetsenbord held.
en ik wilde alleen weten of wij overdag als de mods komen je shit nog moeten oplossen
maar vooral gelijk onaardig reageren
Een gedicht over Maanvis
Ja, maar op een of andere manier reset die telkens en krijg de balk terug als ik de browser op nieuw startquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je hier toch uitzetten?![]()
Ben ik ook niet bang voor, maar die Maanvis is een eng vervelend naar ventje. Vast veel gepest op school vroeger, loopt iedereen te zuigen hier. Geen echte vent ook. Is er zo een als je voor hem staat gaat huilen om zijn moeder. Enge kwalquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Laat hem maar, ga rustig slapen en morgen komt SwJ die punten aan je terug geven![]()
alstublieftquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar op een of andere manier reset die telkens en krijg de balk terug als ik de browser op nieuw startTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Moeten wij nou overdag nog de mods mentnionen voor je of niet? Dat vroeg ikquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:38 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ben ik ook niet bang voor, maar die Maanvis is een eng vervelend naar ventje. Vast veel gepest op school vroeger, loopt iedereen te zuigen hier. Geen echte vent ook. Is er zo een als je voor hem staat gaat huilen om zijn moeder. Enge kwalTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hij past wel een beetje bij sommige anderen die hier overdag postenquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:38 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ben ik ook niet bang voor, maar die Maanvis is een eng vervelend naar ventje. Vast veel gepest op school vroeger, loopt iedereen te zuigen hier. Geen echte vent ook. Is er zo een als je voor hem staat gaat huilen om zijn moeder. Enge kwal![]()
![]()
Ja weet wie en wat je bedoelt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 04:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij past wel een beetje bij sommige anderen die hier overdag posten![]()
echt jekyll en hyde jij straks was je nog aardigquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
GA weg slijmbalquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
echt jekyll en hyde jij straks was je nog aardig![]()
maar er kunnen bijna geen posts verwijderd zijn. die van mij bleven ook staan in de DTTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Rot op ventquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:41 schreef Maanvis het volgende:
maar er kunnen bijna geen posts verwijderd zijn. die van mij bleven ook staan in de DT![]()
@Paulquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij past wel een beetje bij sommige anderen die hier overdag postenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nou, dan ga ik wel samen met engine en fresh een biertje drinken en kunnen jullie op de bank gaan knuffelen![]()
Knuffelen 🤗En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
je hebt toch straks die plaatjes gezien die zo lang waren? Waarom zouden ze dan precies jouw post verwijderenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Mag ik met jullie mee? Tenminste gezelkigquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:41 schreef devzero het volgende:
Nou, dan ga ik wel samen met engine en fresh een biertje drinken en kunnen jullie op de bank gaan knuffelen![]()
Proostquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:41 schreef devzero het volgende:
Nou, dan ga ik wel samen met engine en fresh een biertje drinken en kunnen jullie op de bank gaan knuffelen
Jammer dat ik dat gemist hebquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je hebt toch straks die plaatjes gezien die zo lang waren? Waarom zouden ze dan precies jouw post verwijderen![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
Oh wij moeten een cursus doen omdat jij een psychopaat bent?quote:Op zondag 25 oktober 2020 04:43 schreef Maanvis het volgende:
ONZ / 😈 Cursus omgaan met (FOK!) Trolls ? 😈![]()
![]()
![]()
Fijn dat je het pesten aanhaalt trouwensMijn posts daarover gisterennacht gelezen?
Een gedicht over Maanvis
Niet gelezenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Had ik al eerder gezegd, maar ironisch dat de grootste trol de FIPO heeft daarquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:43 schreef Maanvis het volgende:
ONZ / 😈 Cursus omgaan met (FOK!) Trolls ? 😈![]()
Lekker belangrijk wat jij zegt en schrijftquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:45 schreef Maanvis het volgende:
Fijn dat je het pesten aanhaalt trouwensMijn posts daarover gisterennacht gelezen?
![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2020 04:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Had ik al eerder gezegd, maar ironisch dat de grootste drol de FIPO heeft daarEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ja ga lekker iemands jeugdtrauma belachelijk maken omdat je wat punten te kort komt, stoer hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2020 04:47 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat jij zegt en schrijftTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Zoek hulp kerel, beter voor jou als narcistquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ga lekker iemands jeugdtrauma belachelijk maken omdat je wat punten te kort komt, stoer hoor.![]()
oke dan heb je dus niet gelezen wat ik gisteren hier heb geschrevenquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:50 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zoek hulp kerel, beter voor jou als narcistTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Whisky?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Interreseert mij nou wat jij schrijft? Is toch onzinnig. Ga lekker met je pik spelen ofzo?quote:Op zondag 25 oktober 2020 04:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke dan heb je dus niet gelezen wat ik gisteren hier heb geschreven![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe mij er ook eens één?quote:Op zondag 25 oktober 2020 04:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Is goed. * devzero schenkt in bij engine![]()
Heb je ook gin?quote:Op zondag 25 oktober 2020 04:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Is goed. * devzero schenkt in bij engine
Ik denk het niet eigenlijk, ik zag daarnet fresh met mijn laatste fles in een hoekje gaan zittenquote:![]()
Sssssst.quote:Op zondag 25 oktober 2020 04:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijk, ik zag daarnet fresh met mijn laatste fles in een hoekje gaan zitten
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@FreshFruitquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijk, ik zag daarnet fresh met mijn laatste fles in een hoekje gaan zitten
Waar is dat hoekje?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dank je en tot straksquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:58 schreef Ferrous het volgende:
Welterusten en nog veel plezier bolkers![]()
Onder de bar.quote:
Doegquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:58 schreef Ferrous het volgende:
Welterusten en nog veel plezier bolkers
Onderweg!quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Muren hebbenik heb alleen bar
Een bar is ook een soort muurquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
iik voel me net spidermanquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Okay nu genoeg lol gehad. Even puntjes nu.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
puntenklaas met zijn 3-en?quote:Op zondag 25 oktober 2020 05:09 schreef engine het volgende:
Okay nu genoeg lol gehad. Even puntjes nu.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Gequote:
Rob.quote:
Die liigt nu lekker te zwijmelen over @DeBraadquote:Op zondag 25 oktober 2020 05:12 schreef devzero het volgende:
Zou @:DJMO nu liggen dromen over wandelen?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik hoop dat de nachtmerrie niet te erg isquote:Op zondag 25 oktober 2020 05:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die liigt nu lekker te zwijmelen over @:debraad![]()
Alleen op d'r lippenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Tsja, misschien doet maanvis dat vakerquote:Op zondag 25 oktober 2020 05:16 schreef Rob het volgende:
[..]
Sigaret verkeerd om in d'r mond gestopt![]()
allequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit gedaan heb. Maar ik ben dan ook alweer een tijdje gestop met rokenquote:![]()
![]()
ik heb wel heel vaak gehad dat ik de filter aanstakquote:Op zondag 25 oktober 2020 05:18 schreef Rob het volgende:
HEt is mij vroeger wel eens overkomen
peuk verkeerd om
Een gedicht over Maanvis
Gewoon rollenquote:Op zondag 25 oktober 2020 05:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb wel heel vaak gehad dat ik de filter aanstak![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2020 05:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb wel heel vaak gehad dat ik de filter aanstakdat stinkt als de hel
![]()
ja is net plastiekquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ben je dan zo verward? Je stopt hem toch eerst in je mond voor je hem aansteekt? Dan merk je dat toch![]()
![]()
Niet als je aan het kletsen bent of ergens mee bezig en achteloos een sigaretje pakt..quote:Op zondag 25 oktober 2020 05:21 schreef devzero het volgende:
Ben je dan zo verward? Je stopt hem toch eerst in je mond voor je hem aansteekt? Dan merk je dat toch![]()
in het donker vaakquote:Op zondag 25 oktober 2020 05:21 schreef devzero het volgende:
Ben je dan zo verward? Je stopt hem toch eerst in je mond voor je hem aansteekt? Dan merk je dat tochTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nooit gedaan, en ik rookte toch meer dan een pakje van nelle op een dag. Heb wel dat de peuk totaal mislukte omdat ik niet op zat te lettenquote:Op zondag 25 oktober 2020 05:21 schreef Rob het volgende:
[..]
Niet als je aan het kletsen bent of ergens mee bezig en achteloos een sigaretje pakt..![]()
![]()
of iets andersquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ik rook bijna nooit (sigaretten) dus ik maak veel fouten
Een gedicht over Maanvis
Ja hoor, daar heb ik me ook schuldig aan gemaakt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 05:24 schreef Rob het volgende:
Ik rook ook shag. dus geen filter, maar er mislukt er wel eens een hoor. nog steeds.![]()
![]()
Toen ik in Frankrijk woonde, rookte ik wel filter omdat shag daar zo goed als niet te krijgen is. Of gitanes zonder filter![]()
![]()
Ja, kreeg last van mijn keel soms als ik dat te lang achter elkaar rookte.quote:
#watje
Terwijl ik van nelle en brandaris gewend was![]()
![]()
ik las: daarom rook ik wel voor @kree ..quote:Op zondag 25 oktober 2020 05:32 schreef Rob het volgende:
daarom rook ik wel voor twee..
Iemand moet de economie toch op gang houdenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Als je een doos vindt die je sinds je vorige verhuizing niet hebt opengemaakt, dan is het toch wel veilig om die gewoon maar in de vuilnis te dumpen![]()
![]()
Als het er een uit de keuken is misschien.. Maar geen foto's in dozen gedaan of sieradenquote:Op zondag 25 oktober 2020 05:37 schreef devzero het volgende:
Als je een doos vindt die je sinds je vorige verhuizing niet hebt opengemaakt, dan is het toch wel veilig om die gewoon maar in de vuilnis te dumpen![]()
![]()
dat las ik hier gisteren ook alquote:Op zondag 25 oktober 2020 05:37 schreef devzero het volgende:
Als je een doos vindt die je sinds je vorige verhuizing niet hebt opengemaakt, dan is het toch wel veilig om die gewoon maar in de vuilnis te dumpenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Geen idee, hoop handleidingen, computer spullen. Geen foto'squote:Op zondag 25 oktober 2020 05:37 schreef Rob het volgende:
[..]
Als het er een uit de keuken is misschien.. Maar geen foto's in dozen gedaan of sieraden![]()
oude programma's waar je nog een licentie van hebt uit de tijd dat ze nog onbeperkt geldig waren..quote:Op zondag 25 oktober 2020 05:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee, hoop handleidingen, computer spullen. Geen foto's![]()
We zullen het nooit weten, de doos staat naast de vuilnis nuquote:Op zondag 25 oktober 2020 05:40 schreef Rob het volgende:
[..]
oude programma's waar je nog een licentie van hebt uit de tijd dat ze nog onbeperkt geldig waren..![]()
ik zou het eerst nagekeken hebben desnoods van volle doos naar lege doos overpakkenquote:Op zondag 25 oktober 2020 05:40 schreef devzero het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten, de doos staat naast de vuilnis nu![]()
Een gedicht over Maanvis
Niet geklikt natuurlijk. Zie wel iets met dodelijke schimmel staan in de urlquote:Op zondag 25 oktober 2020 05:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
geen idee meer wie het schreef
https://www.bd.nl/buitenl(...)0Gi92vgUcBR-FskC0_0A![]()
![]()
Als het belangrijk was geweest, dan had ik het wel uitgepakt. Ik maak meestal een inventory lijst van alle dozen bij verhuizen en belangrijke dingen worden wel direct uitgepakt. Dat zal waarschijnlijk als kantoor troep zijn gelabeld.quote:Op zondag 25 oktober 2020 05:42 schreef Rob het volgende:
[..]
ik zou het eerst nagekeken hebben desnoods van volle doos naar lege doos overpakken![]()
de volgende coronaquote:Op zondag 25 oktober 2020 05:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet geklikt natuurlijk. Zie wel iets met dodelijke schimmel staan in de urlTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
oude microsoft aandelen e.d.quote:Op zondag 25 oktober 2020 05:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het belangrijk was geweest, dan had ik het wel uitgepakt. Ik maak meestal een inventory lijst van alle dozen bij verhuizen en belangrijke dingen worden wel direct uitgepakt. Dat zal waarschijnlijk als kantoor troep zijn gelabeld.![]()
![]()
daar zit zoveel antibiotica in dat die schimmel het niet overleeftquote:Op zondag 25 oktober 2020 05:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je iets over jouw sokken wilde zeggen
Een gedicht over Maanvis
alstublieftquote:Op zondag 25 oktober 2020 05:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Hele oude dan. Tegenwoordig is dat allemaal digitaal, net als foto'sTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
in dronken romantische buiquote:Op zondag 25 oktober 2020 05:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Was die niet eens meeverhuisd. Hoe kwam ik uberhaupt aan die sokken![]()
https://www.tubantia.nl/b(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Zeldzame maanvis van bijna twee meter spoelt aan op Australisch strand![]()
![]()
hoe laat was de DT is die meeverhuist in tijdquote:Op zondag 25 oktober 2020 06:05 schreef devzero het volgende:
Waar is onze fresh? Die had speciaal voor de DT zijn wekker nog gezet. Weer in slaap gevallen?![]()
![]()
Gewoon laten staan, dan hoef je over een half jaar ook niet vooruit te zettenquote:Op zondag 25 oktober 2020 06:05 schreef Rob het volgende:
wel het led klokje bij mijn bed even op tijd zetten.![]()
Die is gewoon om 3:40quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:05 schreef Rob het volgende:
[..]
hoe laat was de DT is die meeverhuist in tijd![]()
![]()
Morguh skattie 🥰quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:07 schreef Rob het volgende:
[..]
Als hij nou normaal om 2:40 was zou je er vanacht twee hebben gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Of nooit als de zomertijd weer ingaatquote:Op zondag 25 oktober 2020 06:07 schreef Rob het volgende:
[..]
Als hij nou normaal om 2:40 was zou je er vanacht twee hebben gehad![]()
![]()
Morguh nachtbrakersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het is gewoon een ouwehoerquote:Op zondag 25 oktober 2020 06:06 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van 25-10-2020
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (1823)
01 214 Ferrous 11.74%
02 160 devzero 8.78%
03 100 Maanvis 5.49%
04 070 m1st1g 3.84%
05 062 D. 3.4%
Die ferro heeft wel forst gepost zeg![]()
Nog niet geslapen Rob. Of vroeg er uit?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GoedemorgenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
was rond 6 uur wakker volgens mijn bed klokje..quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:09 schreef Dotteke het volgende:
Nog niet geslapen Rob. Of vroeg er uit?![]()
Zal djmo zere voeten hebben vandaag 80 km is wel heel verWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had je hem al een uur terug gezet?quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:10 schreef Rob het volgende:
[..]
was rond 6 uur wakker volgens mijn bed klokje..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
die heeft wel meer last. Benen bekken en rug ..quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:10 schreef Dotteke het volgende:
Zal djmo zere voeten hebben vandaag 80 km is wel heel ver![]()
Elf over achtFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hoi devzero kanjerFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
O kudt. Moet ze maar even rustig aan doenquote:Op zondag 25 oktober 2020 06:11 schreef Rob het volgende:
[..]
die heeft wel meer last. Benen bekken en rug ..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahahaquote:Op zondag 25 oktober 2020 06:11 schreef Rob het volgende:
het is er een die je 23 uur vooruit moet zettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gewoon een dag of twee - drie bijkomen denk ik.quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kudt. Moet ze maar even rustig aan doen![]()
Normale tijd hier devzeroFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Gewoon even een paar dagen rust. En niet morgen aan een volgende wandeltrip beginnenquote:Op zondag 25 oktober 2020 06:11 schreef Rob het volgende:
[..]
die heeft wel meer last. Benen bekken en rug ..![]()
Ja ze moet wel even haar lijf rust geven.quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:12 schreef Rob het volgende:
[..]
gewoon een dag of twee - drie bijkomen denk ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar is hier wel.koffie tijdFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik heb ook nog geen winterijtd. Volgende week pasquote:Op zondag 25 oktober 2020 06:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Normale tijd hier devzero![]()
Is hier ook nog steeds rond 32 gradenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
jij loopt dus voor op de rest.quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen winterijtd. Volgende week pas
Weet je dan ook de uitslag van voetbalwedstrijden en paardenraces eerder![]()
![]()
Heb jij het nog een week langer licht in de ochtend.quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen winterijtd. Volgende week pasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. Hoe denk je dat ik anders aan al die bitcoinbiljetjes komquote:Op zondag 25 oktober 2020 06:15 schreef Rob het volgende:
[..]
jij loopt dus voor op de rest.
Weet je dan ook de uitslag van voetbalwedstrijden en paardenraces eerder![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Hoe denk je dat ik anders aan al die bitcoinbiljetjes kom![]()
![]()
Omgekeerd. Als de klok wordt terug gezet heb je langer licht in de ochtend, ik moet dus nog een weekje wachten.quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij het nog een week langer licht in de ochtend.![]()
Lekker hoor warme koffieFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
O ja ben nog niet goed wakker. Het is eerde donker in de avondquote:Op zondag 25 oktober 2020 06:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Omgekeerd. Als de klok wordt terug gezet heb je langer licht in de ochtend, ik moet dus nog een weekje wachten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom was jou thee niet warm dan devje?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Maak je er ijsthee vanquote:Op zondag 25 oktober 2020 06:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Drink net laatste slok van mijn niet zo warme theeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat ik het vergeten wasquote:Op zondag 25 oktober 2020 06:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Waarom was jou thee niet warm dan devje?![]()
![]()
Maar wij gaan wel weer 2 weken eerder dan nederland terug naar zomertijd. Dus gooi het allemaal maar in mijn petquote:Op zondag 25 oktober 2020 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja ben nog niet goed wakker. Het is eerde donker in de avond![]()
Leeftijd?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar is mijn conjo toch?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Van mij mogen ze er mee stoppen. Kan mij echt niet voorstellen dat het enige zin heeftquote:Op zondag 25 oktober 2020 06:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar wij gaan wel weer 2 weken eerder dan nederland terug naar zomertijd. Dus gooi het allemaal maar in mijn petWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik.gooi nu wel.meer in mijn pet. Snap geen kut meer vanFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hier maakt het sowiezo niet zo veel uit. Maar die discussie over afschaffen is hier al zo lang aan de gang. Aan de andere kant zijn er voorstellen om bij zomertijd de klok 2 uur (!) vooruit te zettenquote:Op zondag 25 oktober 2020 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mogen ze er mee stoppen. Kan mij echt niet voorstellen dat het enige zin heeft![]()
Dan kan je het je zelf ook niet kwalijk nemen 🤭quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had ook een glas water gepakt omdat ik dorst hadMisschien wel de leeftijd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet je kut in een pet gooien hoorquote:Op zondag 25 oktober 2020 06:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik.gooi nu wel.meer in mijn pet. Snap geen kut meer van![]()
😇😇😇😅Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
2 uur nog wel.quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier maakt het sowiezo niet zo veel uit. Maar die discussie over afschaffen is hier al zo lang aan de gang. Aan de andere kant zijn er voorstellen om bij zomertijd de klok 2 uur (!) vooruit te zetten
Hier zijn er ook discussies om het te stoppen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Past niet in pet mopFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Rob weer in slaap gevallen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie het echte nut er ook niet van in.quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 uur nog wel.
Hier zijn er ook discussies om het te stoppen.![]()
Slaap lekker 🖐🏻quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:24 schreef devzero het volgende:
Maar goed, ondertussen 1:25 en morgen weer vroeg op. Dus
Nee, de oorsponkelijke reden van energie besparen is ondertussen ook al bewezen dat het niets uitmaakt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:24 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik zie het echte nut er ook niet van in.![]()
Vroeg op is zondag hoor mopFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee heb ik ook nooit gesnapt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:24 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik zie het echte nut er ook niet van in.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom.quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, de oorsponkelijke reden van energie besparen is ondertussen ook al bewezen dat het niets uitmaakt.![]()
Ja.quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Vroeg op is zondag hoor mop![]()
Trusten devzerootjeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Lekker, wou dat ik dat kon. Hier is wakker ook altijd ook wakker.quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:25 schreef Rob het volgende:
[..]
nee maar ik ga het nog wel een keer proberen zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker. Thnx lieffiequote:Op zondag 25 oktober 2020 06:27 schreef Rob het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkast Koelkast koelkast koelkast koelkastDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Zo ff bakkie gepaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo crackertje met kaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank uquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doet u maar. Heb ik al 10 jaar niet meer gedaan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doet u maar. Heb ik al 10 jaar niet meer gedaan.![]()
![]()
Ferrous goedemorgenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Heel soms best nog wel zin in. Is maar een sec en dan is het weer wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zomaar of als je er een ruiktquote:Op zondag 25 oktober 2020 06:37 schreef Dotteke het volgende:
Heel soms best nog wel zin in. Is maar een sec en dan is het weer weg![]()
Nee als ik er een ruik vind ik goor. Nee zo maar uit het niets.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
😄😁Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
hehehequote:Op zondag 25 oktober 2020 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee als ik er een ruik vind ik goor. Nee zo maar uit het niets.![]()
Naar wat ik gelezen heb om de discussie te stoppen is half uur vooruit om beide kampen tevreden te stellen (een deel wilt heel graag zomertijd en een deel wilt juist in de wintertijd blijven).quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 uur nog wel.
Hier zijn er ook discussies om het te stoppen.![]()
De zon breekt al heerlijk doorFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Goedemorgen.blackmirrorFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Daar waar je nu bent? Griekenland toch?quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
De zon breekt al heerlijk door![]()
quote:
het heeft gewoon weinig tot geen effectquote:Op zondag 25 oktober 2020 06:39 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Naar wat ik gelezen heb om de discussie te stoppen is half uur vooruit om beide kampen tevreden te stellen (een deel wilt heel graag zomertijd en een deel wilt juist in de wintertijd blijven).![]()
Morguh BM 🖐🏻quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:40 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Daar waar je nu bent? Griekenland toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
T heeft weinig nut allemaal. En tijd is tijd😜😛Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ah ik vind het een prima compromis. Beide kampen hebben zo hun redenen om in ofwel zomer ofwel winter tijd te blijven en op deze manier krijg je beide kampen tevreden.quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:40 schreef Rob het volgende:
[..]
het heeft gewoon weinig tot geen effect![]()
Nog geen tijd voor gehad.quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:41 schreef Rob het volgende:
Straks maar eens mijn nieuwe pc uitpakken.
Staat al paar dagen zielig te wachtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Turkije tegen over griekenland blackmirrorFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Lekker bakkie dank je ☕️quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niet helemaal maar voornamelijk weinig zin er inquote:![]()
Terwijl ik het wel graag wil.![]()
ik snap het zelf niet meer
![]()
![]()
![]()
We moeten toch wat om knoop door te hakken. Wat mij betreft blijven we klokken verzetten, is voor mij niet zo een issue maar blijkbaar wil men er van af.quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
T heeft weinig nut allemaal. En tijd is tijd😜😛![]()
Ik snap je wel. Is best een tijdrovend karweitjequote:Op zondag 25 oktober 2020 06:43 schreef Rob het volgende:
[..]
niet helemaal maar voornamelijk weinig zin er in![]()
Terwijl ik het wel graag wil.![]()
ik snap het zelf niet meer
![]()
Ooooh ja sorriequote:Op zondag 25 oktober 2020 06:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Turkije tegen over griekenland blackmirror![]()
![]()
Ja snap ik. Heb ik ook altijd zo de pest aan.quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:44 schreef Rob het volgende:
Ik zie een beetje er tegenop alle accounts weer opnieuw in te moeten stellen en zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Indien W10 en je dit ooit al hebt ingesteld op een andere pc gebeurd er veel automatisch en wordt ook veel automatisch teruggezet vanuit onedrive cloud.quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:44 schreef Rob het volgende:
Ik zie een beetje er tegenop alle accounts weer opnieuw in te moeten stellen en zo.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: