SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik ga ff voor je zoeken!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord en het zou wel heel erg bekrompen zijn...
Heb je dan 70% van je huis verkocht?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Het gaat lekker met de verkoop.
Nog twee te gaan en dan zitten we op de 70%
Was ook wel een zekerheid in de huidige markt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Wat heb je in de aanbieding?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Je gaat toch zeker voor de 150%quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je dan 70% van je huis verkocht?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, meteen na de aankoop weer op Funda aanbieden...
Tijd voor een biertje/wijntje, just me.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:24 schreef just me het volgende:
[..]oh dom van mij.. het gaat natuurlijk om het nieuwbouwproject
Ja, je moet wel alle inside info hier bijhouden, anders heb je soms geen idee waar het over gaat...quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:24 schreef just me het volgende:
[..]oh dom van mij.. het gaat natuurlijk om het nieuwbouwproject
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie het ook is geweest, hij/zij kan de rambam krijgen...
Gevonden!quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
MM doet het ook altijd zo. Echt irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:27 schreef DJ11 het volgende:
Langdurige vakantie op een tropisch eiland - Shakin' Stevens - This Ol' HouseIk denk altijd aan mijn oude fiets bij dit nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:28 schreef MadMaster het volgende:
De volgende draai ik weer om, just for the fun...
When The Going Gets Tough, The Tough Gets Going - Billy Ocean
Dat durf ik niet meer, ben al eens op mn plek gezet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:28 schreef MadMaster het volgende:
De volgende draai ik weer om, just for the fun...
When The Going Gets Tough, The Tough Gets Going - Billy Ocean
Raf blaft wel, maar bijt niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:30 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Dat durf ik niet meer, ben al eens op mn plek gezet.
Rataplan blaft welquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Zonder Paul - Simone Kleinsma & Jou De Leeuw
Zo kan het ook nogquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:33 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik herken dat wel een beetje. Als ik dan Graafstad lees, denk ik: is er een stad in Nederland met die bijnaam?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:33 schreef Rafeiro het volgende:
En dat is de autist in mij die over zulke dingen moeilijk doet.
Ga er verder niet moeilijk over doen hoor.
Wrijf dat er nog maar weer een keer inquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik herken dat wel een beetje. Als ik dan Graafstad lees, denk ik: is er een stad in Nederland met die bijnaam?Ergens een vergeten, mij onbekend dorpje met die naam?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wrijf dat er nog maar weer een keer in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:42 schreef Fogel het volgende:
Hier staat "stjernekamp" aan op TV, dus geen radio voor mij helaas.
Wel even een dienstmededeling voor Mad... vandaag 7kg honing gehaald voor poging 2 met mede. Niet dat de eerste al klaar is, maar je moet toch wat als je je geld niet uit kan geven aan reizenIk las eerst 1500 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan valt 150 euro ineens weer heel erg mee.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik las eerst 1500 euro![]()
Dan valt 150 euro ineens weer heel erg mee.
Wel even een dienstmededeling voor Mad... vandaag 7kg honing gehaald voor poging 2 met mede. Niet dat de eerste al klaar is, maar je moet toch wat als je je geld niet uit kan geven aan reizenGelukkig zijn de prijzen in Noorwegen zodanig dat je voor een paar kilo khoning een godsvermogen kwijt bent, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: ik lees nu de spoiler pas...
Wel even een dienstmededeling voor Mad... vandaag 7kg honing gehaald voor poging 2 met mede. Niet dat de eerste al klaar is, maar je moet toch wat als je je geld niet uit kan geven aan reizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Onze koning is inderdaad best duur per kilo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de prijzen in Noorwegen zodanig dat je voor een paar kilo koning een godsvermogen kwijt bent, toch?
Sinds zijn reis naar Griekenland is zijn marktwaarde wel wat gedaaldquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de prijzen in Noorwegen zodanig dat je voor een paar kilo koning een godsvermogen kwijt bent, toch?
quote:
Pakje peuken ¤ 25 ofzo iirc. Drank ook niet te betalen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:46 schreef DJ11 het volgende:
Mijn chef was naar Noorwegen op vakantie geweest en vertelde over de prijzen daar. Je mag haast wel twee zomers overslaan of een extra hypotheek op je huis nemen...
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Onze koning is inderdaad best duur per kilo.
Biertje op een terras, iets van 11 euro.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Pakje peuken ¤ 25 ofzo iirc. Drank ook niet te betalen.
Wel even een dienstmededeling voor Mad... vandaag 7kg honing gehaald voor poging 2 met mede. Niet dat de eerste al klaar is, maar je moet toch wat als je je geld niet uit kan geven aan reizenDank voor de update.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg maandag ook wat mede drankjes van iemand:
SCHRAMM'S MEAD BLACK AGNES (zwarte bessen) score: 4.67/5
SCHRAMM'S MEAD MICHIGAN APPLE score: 4.37/5
SCHRAMM'S MEAD THE STATEMENT (zure kersen) score: 4.44/5
SCHRAMM'S MEAD HERITAGE score: 4.6/5
Maar je kan er wel zelf forel vangen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Biertje op een terras, iets van 11 euro.
Ik vond het wel een prachtige vertoning. Vooral die chagrijnige kop waarmee -ie in die dienstauto zat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sinds zijn reis naar Griekenland is zijn marktwaarde wel wat gedaald
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:45 schreef Rafeiro het volgende:
George Baker Selection - Nino del sol.
Ach, dat maakt nu toch niets uitquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Biertje op een terras, iets van 11 euro.
Mag wel hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:47 schreef Fogel het volgende:
[..]veel plezier met draaien
Wilde geen slowchat over honing starten
Hallo en dag allemaal
Always look on the bright side of lifequote:
Dat was 'm weer?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:47 schreef Fogel het volgende:
[..]veel plezier met draaien
Wilde geen slowchat over honing starten
Hallo en dag allemaal
Een show met verloren muziek dus binnenkort.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:51 schreef MadMaster het volgende:
En Livelink, ik heb me vandaag een ongeluk gezocht naar de live opname van Het Goede Doel en vond het uiteindelijk op een oude laptop, die ik kennelijk niet goed gebackupt had.
Vond er nog wel meer wat ik niet overgezet had...
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wil nog wel even mijn 0 punten incasseren, trouwens
quote:
Het concert van Het Goede Doel is alleen al bijna 2,5 uur lang...quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Een show met verloren muziek dus binnenkort.
Toen waren ze nog jong en hadden uithoudingsvermogen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het concert van Het Goede Doel is alleen al bijna 2,5 uur lang...
Een paar van die nummers waren inderdaad best leukquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:53 schreef Rafeiro het volgende:
Zusje die boyband meuk leuk vond "helpt"
quote:
Naja, ik vind het lomp om tijdens een show te slowchatten terwijl ik niet meeluister.quote:
Nee, dit is het eenmalige reünie concert in de HMH uit 2001 onder de titel '10 jaar gelukkig uit elkaar' dat op DVD is gezet onder de titel 'Alsof er niets gebeurd is'...quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen waren ze nog jong en hadden uithoudingsvermogen.
Oh, ik wist helemaal niet dat ze een reunieconcert hadden gehad.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dit is het eenmalige reünie concert in de HMH uit 2001 onder de titel '10 jaar gelukkig uit elkaar' dat op DVD is gezet onder de titel 'Alsof er niets gebeurd is'...
Ik ben benieuwd naar zowel jouw brouwsels als dat van Schramm's, dat ik ook niet ken...quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Naja, ik vind het lomp om tijdens een show te slowchatten terwijl ik niet meeluister.
Schramm's kende ik niet, maar ik ken eigenlijk weinig medeproducenten. Vind het gewoon leuk om mee te experimenteren omdat ik het spul van Mjøderiet erg lekker vind (0,25l fles kost al snel 15-20 euro...) en als ik zelf iets in die richting kan maken dan ga ik daar erg blij van worden
Gister ook 4kg frambozen gehaald en vandaag een "sapfilter" (theedoek had ik ook kunnen gebruiken op zich), dus ik ben klaar voor ronde 2 van batch 1, en daarna maak ik batch 2 maar met een andere gist.
Wel gaaf om daar mee te experimenterenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Naja, ik vind het lomp om tijdens een show te slowchatten terwijl ik niet meeluister.
Schramm's kende ik niet, maar ik ken eigenlijk weinig medeproducenten. Vind het gewoon leuk om mee te experimenteren omdat ik het spul van Mjøderiet erg lekker vind (0,25l fles kost al snel 15-20 euro...) en als ik zelf iets in die richting kan maken dan ga ik daar erg blij van worden
Gister ook 4kg frambozen gehaald en vandaag een "sapfilter" (theedoek had ik ook kunnen gebruiken op zich), dus ik ben klaar voor ronde 2 van batch 1, en daarna maak ik batch 2 maar met een andere gist.
4 kg. frambozen zullen ook niet goedkoop zijn geweestquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Ik kwam er last minute achter toen...quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik wist helemaal niet dat ze een reunieconcert hadden gehad.
Nee...quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat een feature op jouw device?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:01 schreef Melting het volgende:
Ze zingen: Sometimes it's all about just me!
Die paarden die vermist worden gaan opvallen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:03 schreef Melting het volgende:
Ze kennen just me toch ook overal hè?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee...
http://www.alshetgaatom.com/achterstevorener/
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Tears For Fears - Sowing The Seeds Of Love
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:04 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Die ga ik in mijn eerstvolgende teamchat gebruiken
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
4 kg. frambozen zullen ook niet goedkoop zijn geweest
berucht enzoquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:03 schreef Melting het volgende:
Ze kennen just me toch ook overal hè?
Welterusten!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
berucht enzo
Ik ga een partypooper zijn, ik ga slapenwelterusten en bedankt voor de muziekjes
![]()
Er is nieuwe voorraad onderweg: https://www.noordhollands(...)een-droge-stal-videoquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die paarden die vermist worden gaan opvallen.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
berucht enzo
Ik ga een partypooper zijn, ik ga slapenwelterusten en bedankt voor de muziekjes
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
berucht enzo
![]()
Trustenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
berucht enzo
![]()
Welterusten just mequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
berucht enzo
![]()
https://www.npostart.nl/c(...)8-2020/VPWON_1283958quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:08 schreef livelink het volgende:
Ik moet die documentaire over Tears for Fears nog zien. Ik hoop dat hij nog online staat.
Iedereen was zo enthousiast.
Dank je!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/c(...)8-2020/VPWON_1283958
Welterusten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook slapen.
Dank Melting, en fijne avond nog
En slaap lekker.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:13 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo denk ik ook maar plat.
Iets met pijntjes, haha.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Engelbert Humperdinck - Please Release Me...
Dat is niet om te lachenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:13 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo denk ik ook maar plat.
Iets met pijntjes, haha.
Pijntjes zijn niet zo erg hoor. Echte pijn is ronduit kut.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is niet om te lachen![]()
Maar hopelijk helpt een goede nachtrust.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:22 schreef DJ11 het volgende:
Texas (zonder Wu-Tang Clan) - Say What You Want
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Het Goede Doel - Alles Geprobeerd...
Heel toepasselijk, jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Het Goede Doel - Alles Geprobeerd...
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:38 schreef MadMaster het volgende:
Thanks Melting, ik ga hierna mijn bed opzoeken!
Tja, het is nu eenmaal zoquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:41 schreef Rafeiro het volgende:
Het zal ook eens niet met PSB te maken hebben
En dan laat hij jou los?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:43 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had even tijd, omdat Melting naar het toilet was.
quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:52 schreef Rataplan79 het volgende:
Hoor uit betrouwbare bron dat de dj er om 12 mee kapt... Eigenlijk is dat een half uur te vroeg!
Erg betrouwbaar inderdaad.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Ik draai nog tot middernacht, en dan ga ik ook mijn bed opzoeken.
Daar had ik overheen gelezen maar neemt niet weg dat het wel een erg abrupt einde gaat zijn zo!quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:55 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Daar had ik overheen gelezen maar neemt niet weg dat het wel een erg abrupt einde gaan zijn zo!
Uit mijn statistieken blijkt dat we erg blij mogen zijn dat de DJ tot middernacht doordraait en dat -ie vaak om 23:00 uur stopt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:52 schreef Rataplan79 het volgende:
Hoor uit betrouwbare bron dat de dj er om 12 mee kapt... Eigenlijk is dat een half uur te vroeg!
De laatste paar weken is het inderdaad vaker 0.30/1.00.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Uit mijn statistieken blijkt dat we erg blij mogen zijn dat de DJ tot middernacht doordraait en dat -ie vaak om 23:00 uur stopt.
Er is trouwens wel een stijgende trend qua eindtijd te zien.
Echt?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:58 schreef livelink het volgende:
Uit mijn statistieken blijkt dat we The Runner de laatste tijd vaak op R49 hebben gehoord.
We zullen je dus met lekkere biertjes moeten sponsoren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:58 schreef Melting het volgende:
[..]
De laatste paar weken is het inderdaad vaker 0.30/1.00.
Maar begin aardig moe te worden.
En mijn biertjes waren vanavond over het algemeen niet zo lekker.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
We zullen je dus met lekkere biertjes moeten sponsoren.
Dat klopt inderdaadquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:58 schreef livelink het volgende:
Uit mijn statistieken blijkt dat we The Runner de laatste tijd vaak op R49 hebben gehoord.
Ik kan het fout hebben, maar ik dacht dat Elf hem ook laatst gedraaid had.quote:
Dan moet je de matige biertjes toch wegdrinken met een lekkere?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:58 schreef Melting het volgende:
[..]
De laatste paar weken is het inderdaad vaker 0.30/1.00.
Maar begin aardig moe te worden.
En mijn biertjes waren vanavond over het algemeen niet zo lekker.
Twee keer, zelfs. In uitzending 265 en 267. Tweede keer was het een verzoekje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan het fout hebben, maar ik dacht dat Elf hem ook laatst gedraaid had.
Goedemorgen livelink.quote:
Toch wel een uur langer dan jij. Ging het slapen een beetje?quote:Op zondag 25 oktober 2020 07:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Jij kon ook niet uitslapen, zie ik.
Niet echt. Toch nog wel een paar keer wakker geworden.quote:Op zondag 25 oktober 2020 07:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch wel een uur langer dan jij. Ging het slapen een beetje?
Heeft het gestormd dan?quote:
Ja, heel erg, ik ben midden in de nacht ramen en deuren wezen controlerenquote:Op zondag 25 oktober 2020 09:06 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen allemaal.
[..]
Heeft het gestormd dan?
En daarna weer lekker onder de warme dekens gekropen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 09:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, heel erg, ik ben midden in de nacht ramen en deuren wezen controleren
Ik heb vorig jaar een nieuw dekbed gekocht maar ik kom erachter dat dit heerlijke dekbed eigenlijk te warm isquote:Op zondag 25 oktober 2020 09:16 schreef Melting het volgende:
[..]
En daarna weer lekker onder de warme dekens gekropen.
Ligt altijd wel lekker als het buiten wat waait.
Is het geen apart zomer/winter dekbed?quote:Op zondag 25 oktober 2020 09:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een nieuw dekbed gekocht maar ik kom erachter dat dit heerlijke dekbed eigenlijk te warm is
Het is een winterdekbed denk ik..quote:Op zondag 25 oktober 2020 09:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het geen apart zomer/winter dekbed?
Ondanks het ingaan van de wintertijd is het verschil met Japan slechts 8 uur.quote:
Overdreven attentquote:Op zondag 25 oktober 2020 10:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ondanks het ingaan van de wintertijd is het verschil met Japan slechts 8 uur.
Je bent dus te vroeg of te laat...
Das mooiquote:
Het heeft geen zin om je energie op die manier te besteden.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:08 schreef Rafeiro het volgende:
En stiekem ben ik blij dat ik niet weet wie dat gedaan heeft.
Want dan had ik heel boos kunnen worden. Ik loop me echt op te vreten, haha.
Tering mongool...
Waar, maar pislink kan je toch worden.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om je energie op die manier te besteden.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 07:51 schreef MadMaster het volgende:
Yo!![]()
Vandaag is de dag van mw. MM, straks op pad naar de bossen...
door alleen te kijken zal het niet minder wordenquote:Op maandag 26 oktober 2020 07:45 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Eens kijekn zo of de mailbox weer naar de 100 is getetterd.
Heel veel plezier. Geniet ervan!!!quote:Op maandag 26 oktober 2020 07:51 schreef MadMaster het volgende:
Yo!![]()
Vandaag is de dag van mw. MM, straks op pad naar de bossen...
Thanks, hopelijk blijft het een beetje droog...quote:Op maandag 26 oktober 2020 07:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heel veel plezier. Geniet ervan!!!
Merci!quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:00 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Van hartemw. MM
![]()
Veel plezier!
Het ligt aan jou.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:04 schreef MadMaster het volgende:
Ligt het aan mij of is het hier weer aardig aan de trage kant?
Hmmm, nergens anders last van traagheid, quotes worden hier langzaam geladen en posts met vertraging geplaatst...quote:
Misschien dat anderen er ook last van hebben, maar bij mij gaat het nu wel goed.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, nergens anders last van traagheid, quotes worden hier langzaam geladen en posts met vertraging geplaatst...
Vanaf mijn telefoon dan ook maar even testen...quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien dat anderen er ook last van hebben, maar bij mij gaat het nu wel goed.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf mijn telefoon dan ook maar even testen...
Edit: Dat gaat stukken sneller, tijd voor een reboot van de iPad...
Edit2: En weer vanaf de gereboote iPad...
Edit3: Fixed!![]()
Nope er mocht nog niet geknuffeld worden, alleen een aaitje over zijn bolletje.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Just me, mocht je de kabouter knuffelen, of alleen maar zien?
Slapen is goedquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:43 schreef just me het volgende:
[..]
Nope er mocht nog niet geknuffeld worden, alleen een aaitje over zijn bolletje.
Dat knuffelen gaan we vast nog inhalen, hij lag ook heel veel te slapen
dat is te merkenquote:Op maandag 26 oktober 2020 12:29 schreef Rafeiro het volgende:
Stomme oogdruppeld, kan het scherm van mijn telefoon nuet eens meer lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Geslaagde verjaardagmiddag van mw. MM op de Veluwe...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een wandeling door het bos met 2 volgende havikken was wel heel bijzonder...quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Geslaagde verjaardagsmiddag van mw. MM op de Veluwe...Prachtige foto’sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Oefening baart kunst.quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:32 schreef livelink het volgende:
Dat klinkt als een hele geslaagde dag MadMaster. Nog gefeliciteerd met Mw. MadMaster.
Na 36 uur printen was eindelijk mijn vaas klaar. Toen ik ging checken of het waterdicht was bleek ik een gieter te hebben geprint. Het water kwam er echt in straaltjes uit![]()
Maar ja, niks wat epoxy niet kan verhelpen.
Goedemorgen livelink.quote:
Nog geen idee. Het is een leuk hobbyproject wel. We hadden een tweedehands printer gekocht en kregen hem maar niet aan de praat. Degene die hem aan ons verkocht had is hier zelfs een hele avond geweest om te helpen. Uiteindeljik heeft mijn man allemaal onderdelen los besteld en zo feitelijk een nieuwe 3d-printer in elkaar gezet. Daar was hij al flink wat avonden mee bezig (en ik wil maar niet weten hoeveel geld dat heeft gekost).quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 06:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Wat is je volgende printproject?
Goedemorgen peaceman. Ik moest aan je denken. Ik heb net gestemd voor de top 1000 van deze eeuw van 3FM en Yann Tiersen stond er ook bij. Maar even op gestemd voor jouquote:
Zo kun je toch niet rustig werken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 07:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog geen idee. Het is een leuk hobbyproject wel. We hadden een tweedehands printer gekocht en kregen hem maar niet aan de praat. Degene die hem aan ons verkocht had is hier zelfs een hele avond geweest om te helpen. Uiteindeljik heeft mijn man allemaal onderdelen los besteld en zo feitelijk een nieuwe 3d-printer in elkaar gezet. Daar was hij al flink wat avonden mee bezig (en ik wil maar niet weten hoeveel geld dat heeft gekost).
Toen we hem aan de praat hadden hebben we het ding geprint waarvoor we hem gekocht hadden. Daarvoor hebben mijn man en zoon avonden lang geprogrammeerd. Ik weet niet hoeveel versies ze uiteindelijk geprint hebben voordat het goed was. En nu was het dan eindelijk tijd voor mijn vaas.
En die 3d-printer staat op de kamer waar ik ook werk, dus ik werk de hele dag in het zoemende geluid van de printer. Want even printen is er niet bij. Je bent gewoon dag en nacht aan het printen als je iets leuks wilt. Ik denk dat die nu voor het eerst sinds weken stil staat,
Ik was wel eens bang dat ik commentaar zou krijgen van klanten en bij teamvergaderingen, maar kennelijk viel het toch niet heel erg op of was iedereen te beleefd om er wat van te zeggen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 07:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo kun je toch niet rustig werken?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 07:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was wel eens bang dat ik commentaar zou krijgen van klanten en bij teamvergaderingen, maar kennelijk viel het toch niet heel erg op of was iedereen te beleefd om er wat van te zeggen.
Thuiswerken is niet ideaal wat dat betreft. Ik heb een collega die samen met haar vriend in een klein appartement woont en die werken dus allebei in dezelfde ruimte. Tijdens vergaderingen horen we hem dan op de achtergrond bellen. Laatst gaf zij een presentatie en zat hij kennelijk in een verhit gesprek. Dan is het echt lastig om niet stiekem mee te gaan luisteren met dat gesprek in plaats van naar de presentatie te luisteren
Zo werken wij ook wel een beetje... we zitten tegenover elkaar aan de eettafel. Maar als we allebei veel gesprekken hebben, dan ga ik boven zitten. Maar dat vind ik minder ideaal omdat ik daar geen groot scherm heb en moet werken met een Surface.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 07:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was wel eens bang dat ik commentaar zou krijgen van klanten en bij teamvergaderingen, maar kennelijk viel het toch niet heel erg op of was iedereen te beleefd om er wat van te zeggen.
Thuiswerken is niet ideaal wat dat betreft. Ik heb een collega die samen met haar vriend in een klein appartement woont en die werken dus allebei in dezelfde ruimte. Tijdens vergaderingen horen we hem dan op de achtergrond bellen. Laatst gaf zij een presentatie en zat hij kennelijk in een verhit gesprek. Dan is het echt lastig om niet stiekem mee te gaan luisteren met dat gesprek in plaats van naar de presentatie te luisteren
Ik werk thuis op alleen mijn laptop zonder extra scherm of iets dergelijks. We mochten wel schermen meenemen van ons werk, maar ik zag mezelf niet daarmee in de bus zitten. Net zoals een bureaustoel. Ook die mochten we meenemen van ons werk, maar ook dat lukt me niet met het ov.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 07:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo werken wij ook wel een beetje... we zitten tegenover elkaar aan de eettafel. Maar als we allebei veel gesprekken hebben, dan ga ik boven zitten. Maar dat vind ik minder ideaal omdat ik daar geen groot scherm heb en moet werken met een Surface.
Toffe foto's MadMaster. Waren jullie daar waar vorige de kandidaten van het Perfecte Plaatje waren?
Goedemorgen
En een keer met de auto op en neer rijden is geen optie?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik werk thuis op alleen mijn laptop zonder extra scherm of iets dergelijks. We mochten wel schermen meenemen van ons werk, maar ik zag mezelf niet daarmee in de bus zitten. Net zoals een bureaustoel. Ook die mochten we meenemen van ons werk, maar ook dat lukt me niet met het ov.
Er was vast wel van alles mogelijk geweest met kopen en declareren en zo, maar ik ben nu wel gewend aan de laptop en de stoel die ik nu heb. Ben alleen wel bang dat mijn ogen er niet zo blij mee zijn dat ik nu hele dagen naar zo'n laptop-scherm zit te staren.
Nee hoor, al heb ik mezelf wel een tijdje in quarantaine moeten zetten (gewoon een verkoudheid die maar niet over wilde gaan) en dat is niet zo goed voor me.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Brother!
Jij bent lang weggeweest. Toch niets ernstigs hoop ik?
Dank, hoewel vandaag pas echt dé dag is...quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:32 schreef livelink het volgende:
Dat klinkt als een hele geslaagde dag MadMaster. Nog gefeliciteerd met Mw. MadMaster.
quote:Na 36 uur printen was eindelijk mijn vaas klaar. Toen ik ging checken of het waterdicht was bleek ik een gieter te hebben geprint. Het water kwam er echt in straaltjes uit![]()
Maar ja, niks wat epoxy niet kan verhelpen.
Nee, dat hebben we vorige week overigens wel gezien en toen moest ik me inhouden, omdat ik wist dat we ook zoiets gingen doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 07:56 schreef Diaan73 het volgende:
Toffe foto's MadMaster. Waren jullie daar waar vorige de kandidaten van het Perfecte Plaatje waren?
Het was een complete verrassing, ze had geen idee waar we heen gingen en wat we gingen doen.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was een complete verrassing, ze had geen idee waar we heen gingen en wat we gingen doen.
Totdat ze in de tuin van de valkenier een havik zag zitten.
Vlak na aankomst daar gingen we met de valkenier de uitgestorven bossen in en toen begreep ze het weer even niet. Totdat hij de kofferbak open deed en er 2 haviken uit haalde...
Ze is er nog vol van, missie geslaagd...![]()
Zo naar Den Haag voor een bezoekje aan het Omniversum en Madurodam...
Sla ze van de baan!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:34 schreef just me het volgende:
[..]super gedaan
![]()
veel plezier vandaag
Ik ga golfen vanmorgen even lekker buiten zijn
Veel plezier, hopelijk blijft het een beetje droog.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:34 schreef just me het volgende:
[..]super gedaan
![]()
veel plezier vandaag
Ik ga golfen vanmorgen even lekker buiten zijn
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:54 schreef MadMaster het volgende:
We zijn in Den Haag, bekend van de Haagse reiger.
Onze auto weet dat nu ook, bij binnenkomst in de bebouwde kom is 'ie al rijdend met een welgemikt schot compleet ondergescheten. Voorruit was bijna ondoorzichtig, de betreffende reiger heeft kennelijk zwaar getafeld gisteren...![]()
Straks maar even door de wastunnel...
Was wellicht een optie geweest, maar ik vond/vind het wel goed zo. Het is werkbaar. En echt fan van thuiswerken zal ik nooit worden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:41 schreef Melting het volgende:
[..]
En een keer met de auto op en neer rijden is geen optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |