De volgende toch niet?quote:
Zeker niet.quote:
De stilte op zich niet maar de interactie met het publiek wel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
Toch ook best een goede staging van Pannecoucke, die stilte was alleen wat awkward
Minder awkward dan bij die optreden van paar jaar later. Volgens mij Cyprus?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
Toch ook best een goede staging van Pannecoucke, die stilte was alleen wat awkward
Ja, dat een paar mee gingen zingen, een paar gingen juichen, en anderen weer dachten dat ze ook stil moesten zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De stilte op zich niet maar de interactie met het publiek wel.
quote:
Precies, en daarom kon het ook echt nooit winnen. Meer dan die 11e plek zat er echt niet in. Jammer, Douwe heeft wel meer uitgesproken nummersquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:52 schreef Meridiaan het volgende:
Toch is dit eigenlijk een liedje zonder sjeu. Luistert lekker weg, maar zo geen uitschieter.
Deed ze hiervoor ook I Stand?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke is ook slow down aan het doen.
MIJN FAVORIETquote:
Het was zeker in de halve finale dat hij I love you riep. Maar precies wat je zegt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat een paar mee gingen zingen, een paar gingen juichen, en anderen weer dachten dat ze ook stil moesten zijn
Ze ligt sinds de uitzending van wie is de mol op mijn schoot.quote:
Die ging toch niet door naar de finale, met al die special effects en de wolf?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:55 schreef Meridiaan het volgende:
Generieke bagger dit.
Ik kijk uit naar Wit-Rusland, vond ik stiekem erg goed
Douwe ging haar ook ten huwelijk vragen op de rode loperquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:56 schreef koffieleuk het volgende:
Opdat we niet vergeten
[ afbeelding ]
Bleef inderdaad in de semi stekenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Die ging toch niet door naar de finale, met al die special effects en de wolf?
Ooh dat kan nog wel eens ja. Was dat ie naakt begon en met wolven ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Die ging toch niet door naar de finale, met al die special effects en de wolf?
Wel echt veel minder dan het anders was geweestquote:
Jaquote:
Hongarijequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
Oeh dit is Freddie van Noorwegen toch?![]()
Leuk nummer ook wel
Loop ik achter?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
Oeh dit is Freddie van Noorwegen toch?![]()
Leuk nummer ook wel
Oh fuck, hoe kon ik die fout nou maken, ik weet dat het Hongarije wasquote:
Zekerquote:
Die zijn wel wat awkward jaquote:
straks ook nog drama queen Hoviquote:
Daar was Douwe ook mee aan het flirtenquote:
Hahahaha, nou die wil niet de chick van Douwe zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:03 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
straks ook nog drama queen Hovi
Oh wauw, welke?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:04 schreef Momo het volgende:
Amy Lee (Evanescence) heeft ooit een ander nummer van haar vertaald naar het Engels en opgenomen
Wauw, das wel een leuk feitjequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:04 schreef Momo het volgende:
Amy Lee (Evanescence) heeft ooit een ander nummer van haar vertaald naar het Engels en opgenomen
Ah. Van Armenië wist ik. En Amir kan ik me ook voorstellen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar was Douwe ook mee aan het flirten
Oeh, nu je het zegt, volgens mij heb ik die wel eens gehoordquote:
Jaaaa Amir daar zat hij ook mee te sjansenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ah. Van Armenië wist ik. En Amir kan ik me ook voorstellen.
Was me totaal ontgaan dat het van Francesca was! Zal hem zeker even luisteren hiernaquote:
Wat mij betreft ook één van de mindere Italiaanse inzendingen van de laaste jaren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Haha, dat post je net bij dit nummerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Douwe had een crush met elke deelnemer van het ESF 2016
En een crash met Hoviquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Douwe had een crush met elke deelnemer van het ESF 2016
Ik kijk via YouTube en loop iets achter.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, dat post je net bij dit nummer
De eerste Made of Stars versie? Dat was echt niks inderdaad. Een van de betere revamps dezequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:07 schreef koffieleuk het volgende:
De eerste hiervan was zo slecht
Made of Stars > Home trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |