abonnement Unibet Coolblue
pi_195831620
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Trieste OP. Als je toch zķ in het leven staat. :N
Ik ben zo gemaakt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:41 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nou, dan ga je werken. En tegen de tijd dat je je carričre gemaakt hebt dan ga je nog even terug om ze uit te lachen.
Een baas rijk maken heb ik ook geen zin in, ik wil mijn eigen ding doen. Maar je mag in dit land niks, als je zelf koekjes wil bakken moet je dure certificaten aanvragen of de koekjes wel veilig zijn en zo. Wat een walgelijk kutland.

quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:41 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Bizar, dat er echt zulke luie mensen met 0,0 ambitie bestaan.
Ga met mijn oudleraren praten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:41 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Wat ga je de rest van je leven doen dan? Alleen maar thuis zitten?

Van dat bijstandsuitkeringkje ga je echt geen eigen huis krijgen.
Ik wil even een tussen jaar of 2 jaar niks. Op adem komen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:42 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Wat hebben die leraren met werk zoeken te maken? Als je werk vindt hoef je juist niet naar school.
Door die leraren wil ik geen opleiding meer doen en een baas zal wel ook zo'n klootzak zijn. Die leraren waren echt slecht op bassischool en op vmbo niet veel beter. Op bassisschool werd ik geschorst en eraf gegooid. Ik vind het jammer dat ik toen nog maar 13 was in groep 8, als ik toen 19 was had ik die vent laten vliegen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:46 schreef Catkiller het volgende:
Mbo2 kan jij mentaal niet eens aan
Voor of nadat die leraren mij verder kapot maken?
pi_195831640
quote:
82s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:48 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

TS heeft ook helemaal geen eerlijke kans gekregen in het leven.
Jij klinkt als zo'n klote leraar. Bah sommige mensen moet gewoon eens een pak rammel krijgen in plaats van hun macht uitoefenen op weerloze kinderen.
pi_195831666
Is er dan niks dat ik kan doen om even jaartje thuis te mogen zitten of 2 om bij te komen?
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:56:05 #29
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_195831677
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:53 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

Jij klinkt als zo'n klote leraar. Bah sommige mensen moet gewoon eens een pak rammel krijgen in plaats van hun macht uitoefenen op weerloze kinderen.
Kom maar hoor knul. Kunnen we kijken of je opknapt van een pak rammel.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:56:23 #30
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_195831682
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:55 schreef Boze_Eend het volgende:
Is er dan niks dat ik kan doen om even jaartje thuis te mogen zitten of 2 om bij te komen?
Ja, thuis zitten en niets doen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:56:32 #31
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_195831684
Waarvan moet je bijkomen trouwens?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_195831688
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:56 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Kom maar hoor knul. Kunnen we kijken of je opknapt van een pak rammel.
Ik laat niet meer met me sukkelen. Je mag me slaan maar ik kom terug met een breekijzer. Ben er klaar mee met die spelletjes, ik laat niet sukkelen met me, niet meer.
pi_195831690
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:56 schreef kanovinnie het volgende:
Waarvan moet je bijkomen trouwens?
Van die klote kut scholen waar ik vandaan kom.
pi_195831692
Als dit geen troll is, is het zeer triest eigenlijk.

Je ouders zien de bijstand wel als een goede inkomstenbron en stoppen dan met zeuren?
Dan snap ik waar het mis gaat.

[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2020 19:58:27 ]
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:57:55 #35
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_195831705
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:56 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

Ik laat niet meer met me sukkelen. Je mag me slaan maar ik kom terug met een breekijzer. Ben er klaar mee met die spelletjes, ik laat niet sukkelen met me, niet meer.
Ik ben onder de indruk hoor.

Van welk geld ga je dat breekijzer kopen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_195831707
Gewoon zeggen dat je autisme hebt en wajong aanvragen.
pi_195831747
quote:
80s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:57 schreef F.Sinatra het volgende:
Als dit geen troll is, is het zeer triest eigenlijk.

Je ouders zien de bijstand wel als een goede inkomstenbron en stoppen dan met zeuren?
Dan snap ik waar het mis gaat.
Nee mijn moeder zeurt al jaren. Al vanaf ik van de basisschool geschorst werd. Maar ik werd altijd geschorst omdat die leraren mij niet respecteren. Als ze mij onjuist behandelen wat moet ik dan. Maar ze zijn volwassen en hebben altijd gelijk. Er was een leraar die kinderen sloeg.... :')

Mijn ouders willen het liefst dat ik ga werken of een opleiding ga doen, maar we hebben er zo vaak ruzie over gehad dat ze niet meer erover beginnen. Mijn vader heeft me wel gezegd dat ik voor het eind van het jaar wat moet gaan doen anders gaan ze me uit huis zetten maar dat doen ze toch niet.
pi_195831780
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon zeggen dat je autisme hebt en wajong aanvragen.
Moet je volgens mij ook opleiding doen of zo. Ik wil gewoon even geen opleiding maar om voor 5 euro hamburgers te gaan braden bij de mac donalds wil ik ook niet.
pi_195831801
Als je niks wilt, hoor je ook niks te krijgen. Prima dus.
pi_195831829
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:55 schreef Boze_Eend het volgende:
Is er dan niks dat ik kan doen om even jaartje thuis te mogen zitten of 2 om bij te komen?
Ja thuiszitten.
Zonder geld weliswaar, maar dat is aan jou.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:11:51 #41
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195831917
Misschien kan stichting Voltooid Leven iets voor je betekenen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:13:48 #42
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_195831948
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:52 schreef Boze_Eend het volgende:
Wat een walgelijk kutland.
Nou, ga emigreren. Ik heb van horen zeggen dat de VS het land van de onbegrensde mogelijkheden is.

PS: als je in WGR wil trollen, dan moet je het iets minder opzichtig doen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_195831969
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 20:13 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nou, ga emigreren. Ik heb van horen zeggen dat de VS het land van de onbegrensde mogelijkheden is.

PS: als je in WGR wil trollen, dan moet je het iets minder opzichtig doen.
Leuke aanname. Wat weet jij van mijn leven?

Ik heb geen zin meer. Op basisschool had ik al problemen met leraren, nooit zin. Wat weet jij van mij? Als jij het als trollen ziet leuk en zo, maar laat de mensen die serieus willen reageren en wel willen nadenken in oplossingen zich melden.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:16:52 #44
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_195831999
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 20:14 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

Leuke aanname. Wat weet jij van mijn leven?

Ik heb geen zin meer. Op basisschool had ik al problemen met leraren, nooit zin. Wat weet jij van mij? Als jij het als trollen ziet leuk en zo, maar laat de mensen die serieus willen reageren en wel willen nadenken in oplossingen zich melden.
Ik heb je een aantal oplossingen aangereikt. Dat ze je niet bevallen daar kan ik ook niks aan doen.

Maar als je niet voor een baas wil werken, dan moet je een eigen bedrijf beginnen. En je kunt heel veel eigen bedrijfjes beginnen zonder allerlei 'certificaten en diploma's', wat dan weer niet wil zeggen dat je er niets voor hoeft te kunnen. Informeer eens bij de Kamer van Koophandel.

Je kunt ook je groot rijbewijs gaan halen. Kun je vrachtwagenchauffeur worden. Zeker als je internationaal rijdt heb je ook een hoop vrijheid, en als je baas aan je kop zeurt zet je gewoon je telefoon uit.

PS: Respect komt voort uit een wisselwerking. Als leraren nooit respect voor jou hadden, dan kan het geen kwaad om eens goed in de spiegel te kijken.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_195832023
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 20:16 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik heb je een aantal oplossingen aangereikt. Dat ze je niet bevallen daar kan ik ook niks aan doen.

Maar als je niet voor een baas wil werken, dan moet je een eigen bedrijf beginnen. En je kunt heel veel eigen bedrijfjes beginnen zonder allerlei 'certificaten en diploma's', wat dan weer niet wil zeggen dat je er niets voor hoeft te kunnen.

Je kunt ook je groot rijbewijs gaan halen. Kun je vrachtwagenchauffeur worden. Zeker als je internationaal rijdt heb je ook een hoop vrijheid, en als je baas aan je kop zeurt zet je gewoon je telefoon uit.
Ik zou graag iets met koken willen doen, maar eten is volgens mij wel lastig. Heb ik ook een lening nodig voor gedoe en zo. En voor een baas werken in de keuken lijkt me niks.

Maar dat grote rijbewijs zou wel leuk zijn. Weet alleen niet of je zomaar een lange afstandstrucker kan worden. Ik ging vroeger wel eens mee met een vriend en zijn vader die zette ons dan af in Spanje of zo. Maar die vriend is helemaal gek geworden later.
pi_195832034
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 20:16 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik heb je een aantal oplossingen aangereikt. Dat ze je niet bevallen daar kan ik ook niks aan doen.

Maar als je niet voor een baas wil werken, dan moet je een eigen bedrijf beginnen. En je kunt heel veel eigen bedrijfjes beginnen zonder allerlei 'certificaten en diploma's', wat dan weer niet wil zeggen dat je er niets voor hoeft te kunnen. Informeer eens bij de Kamer van Koophandel.

Je kunt ook je groot rijbewijs gaan halen. Kun je vrachtwagenchauffeur worden. Zeker als je internationaal rijdt heb je ook een hoop vrijheid, en als je baas aan je kop zeurt zet je gewoon je telefoon uit.

PS: Respect komt voort uit een wisselwerking. Als leraren nooit respect voor jou hadden, dan kan het geen kwaad om eens goed in de spiegel te kijken.
Nee die leraren hoe die me behandeld hebben lusten de honden geen brood van, praat niet steeds alsof je mijn stiuatie kent. Je ging de goeie kant op totdat je de PS ging toevoegen.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:20:32 #47
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_195832047
Bedankt voor het maken van mijn punt. Succes verder, jij komt er wel.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:20:48 #48
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195832051
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 20:19 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

Nee die leraren hoe die me behandeld hebben lusten de honden geen brood van, praat niet steeds alsof je mijn stiuatie kent. Je ging de goeie kant op totdat je de PS ging toevoegen.
Eend, heb jij soms moeite met autoriteit?
pi_195832107
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 20:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Eend, heb jij soms moeite met autoriteit?
Op school kwam ik altijd in de problemen omdat ik slecht luisterde. Maar kwam ook omdat zij belachelijke dingen van me wilde. Ik hekel het wanneer iemand denkt dat ze boven me staan en ik een soort dweil ben. Kan ik niet tegen. Ik heb toen ik 16 was ook problemen gehad ik deed toen vakkenvullen zei die afdelingsmanager tegen de filiaal manager van dat hij het netjes op orde had gebracht. Toen zei ik hoe wij het netjes op orde hebben gebracht. Toen kreeg die de pik op me en ben toen ook gewoon ermee gestopt kut gedoe. Is niet leuk meer als ze misbruik gaan maken en ze jou het werk van 3 man laten doen en dan zeuren dat je het niet afkrijgt.

Ik vind mensen maar vieze spelletjes spelen.
pi_195832161
Is dit een serieus topic?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')