Ik ga hier speciaal een stream voor aanslingeren.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:53 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]Is this the real life?
Is this just fantasy?
Caught in a landslide
No escape from reality
Open your eyes
Look up to the skies and see
I'm just a poor boy
I need no sympathy
Because I'm easy come, easy go
Little high, little low
Any way the wind blows doesn't really matter to me, to me
Misschien dat het even duurt voor het vervelende Huesca op de knieën is, maar ach. Ik verwacht geen stuntjes tegen de top-3. Misschien hep Lucas Perez het op zijn heupen vanavond.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ga hier speciaal een stream voor aan slingeren.
Zit even de selectie te bekijken, zie ik opeens de altijd sympathieke en nu geblesseerde Okazaki staan. Uit het oog, maar niet uit het hart. Gewoon een PL titel op zak.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien dat het even duurt voor het vervelende Huesca op de knieën is, maar ach. Ik verwacht geen stuntjes tegen de top-3. Misschien hep Lucas Perez het op zijn heupen vanavond.
Wel een doodsaai team om naar te kijken. Zijn tactisch prima, maar aanvallend gevangen in hun eigen systeem. Creëren dan nada waardoor het steeds doodsaai wordt. Tenzij je zoals La Real een penalty meekrijgt of als Cádiz vroeg scoort met mazzel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zit even de selectie te bekijken, zie ik opeens de altijd sympathieke en nu geblesseerde Okazaki staan. Uit het oog, maar niet uit het hart. Gewoon een PL titel op zak.
+ Sierdquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:40 schreef Bolasie het volgende:
Messi, Koeman, iedereen is woedend bij Barcelona.
Cadiz kampioenenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zou het werkelijk prachtig vinden als Atlético hier vanavond een gat van zeven punten slaat terwijl je bij de Barça-mediahype haast zou vergeten dat er ook nog andere clubs meedoen in de competitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |