Wie weet is er (soms) ook sprake van een soort sociale druk: broers en zussen met kinderen, dus word er half/half verwacht dat jij ze ook wel zal willen. Toen mijn man en ik een paar jaar getrouwd waren, had een buurvrouw uit 't appartementencomplex waar we destijds woonden, het lef om te vragen of ik zwanger was.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:11 schreef Markesh het volgende:
[..]
Oh ja absoluut. Maar het gebeurd vaak genoeg dat koppels bewust voor meerdere kinderen kiezen terwijl ze van te voren weten dat ze om dat te kunnen bekostigen allebei fulltime moeten blijven werken.
Kies dan gewoon voor maximaal 1 kind denk ik dan altijd. (Geen kinderen vind ik nog altijd de beste optie overigens)
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:36 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Jammer dat je in je eerste reactie op mij zo heftig reageerde. Want met wat je hier zegt ben ik het volledig eens.
Deze ontwikkeling van de laatste jaren heb ik altijd zeer verontrustend gevonden.
Ik heb 2 meiden, wonen beiden zelfstandig.
1 daarvan spreek ik door deze pandemie nauwelijks, zij studeert, dus zijn onze contacten ook niet meer zoals voorheen. Ik mis haar enorm. Dat doet deze pandemie ook met je als je kinderen hebt.
Ik steek geen dikke middelvinger op, ik hoop dat je me begrijpt.
Gisteren zaten er iets van 500 van dinsdag bij!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ha zelfs als het stagneerde was het beter dan een stijging.
Geeft wel aan dat ze geen idee hebben.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:22 schreef _serial_ het volgende:
Ondertussen publiceert het parool de cijfers van gisteren
+12.500quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:23 schreef Breekfast het volgende:
ICT systeem van het RIVM kan misschien de aantallen niet aan
quote:
Ze pakken letterlijk die 10004, 'drie minder dan vrijdag'.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:22 schreef _serial_ het volgende:
Ondertussen publiceert het parool de cijfers van gisteren
Invoerbalkje te kort!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:23 schreef Breekfast het volgende:
Die zitten nu in paniek te telefoneren voor meer capaciteitquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:23 schreef Breekfast het volgende:
Zou de excelsheet over de max aantal kolommen heen zijn, net zoals in UK paar weken terug?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:23 schreef Breekfast het volgende:
Dan hebben we direct de groepsimmuniteit te pakkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:24 schreef dick_laurent het volgende:
Honderdmiljoenmiljard besmettingen vandaag!
De Jonge had te weinig besteld en nu hebben ze een tekort?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die zitten nu in paniek te telefoneren voor meer capaciteit
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:24 schreef dick_laurent het volgende:
Iedereen dood. Einde.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:24 schreef dick_laurent het volgende:
Haha het zou mij niet verbazen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:24 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zou de excelsheet over de max aantal kolommen heen zijn, net zoals in UK paar weken terug?
Voor de komende 6 millenniaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dan hebben we direct de groepsimmuniteit te pakken
In Amsterdam ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:24 schreef dick_laurent het volgende:
Blijkbaar kijken zij op medischinfo.nl want zo kwam ik ook aan 10004 😉quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
Ze pakken letterlijk die 10004, 'drie minder dan vrijdag'.
Hoi Parool-redacteur.
Mehquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:26 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Blijkbaar kijken zij op medischinfo.nl want zo kwam ik ook aan 10004 😉
Excel is op.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:23 schreef Breekfast het volgende:
Een geforceerde update van Windows 8quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:27 schreef hollandia02 het volgende:
Rivm heeft EXCEL (office) niet verlengt
Dacht ook al zoiets ja hahaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er wordt nu spoedoverleg gevoerd of het RIVM de dramatische cijfers van vandaag wel naar buiten mag brengen van het kabinet.
Excel crasht door de vele rijen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Een geforceerde update van Windows 8
Interessant!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er wordt nu spoedoverleg gevoerd of het RIVM de dramatische cijfers van vandaag wel naar buiten mag brengen van het kabinet.
Stagiaire had een (illegaal) feestje en ligt nog in coma.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:26 schreef Momo het volgende:
Hallo stagiaire, het is al 14:20 geweest.
Ik blijf optimistisch, ze vieren eerst een feestje omdat de cijfers zo gedaald zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De Hamer van Ruttequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:29 schreef Confetti het volgende:
Er zijn mysterieuze krachten bezig op de achtergrond.
Oke Fransquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:29 schreef Confetti het volgende:
Dat zou betekenen dat we ruim één miljoen besmettingen hadden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Excel crasht door de vele rijen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:29 schreef Confetti het volgende:
Ze doen een Ab Osterhausje. Poppin' bottles!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:29 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik blijf optimistisch, ze vieren eerst een feestje omdat de cijfers zo gedaald zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |