SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dat waren 2 bijzondere weken in ieder geval.quote:
Mooi nummer is het.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:43 schreef MadMaster het volgende:
Wake
From your sleep
The drying of
Your tears
Today
We escape
We escape
Pack
And get dressed
Before your father hears us
Before
All hell
Breaks loose
Breathe
Keep breathing
Don't loose
Your nerve
Breathe
Keep breathing
I can't do this
Alone
Sing
Us a song
A song to keep
Us warm
There's
Such a chill
Such a chill
You can laugh
A spineless laugh
We hope your
Rules and wisdom choke you
Now
We are one
In everlasting peace
We hope that you choke
That you choke
We hope that you choke
That you choke
We hope
That you choke
That you choke
Dit is zo godsgruwelijk mooi dat ik het 20 keer achter elkaar kan horen...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:45 schreef livelink het volgende:
Dit is zo'n nummer dat ik niet 's nachts in mijn eentje moet luisteren.
En toch is het niet hun mooiste.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is zo godsgruwelijk mooi dat ik het 20 keer achter elkaar kan horen...![]()
![]()
Maar jij gaat als stoere chick bij 40 hangjongeren 's avonds laat om een lichtje vragen...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:45 schreef livelink het volgende:
Dit is zo'n nummer dat ik niet 's nachts in mijn eentje moet luisteren.
voor mij danquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat soort stellingen zijn zinloos...
wel de mooiste van OKCquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:49 schreef MadMaster het volgende:
Hoor ik Fish, aangevraagd door Livelink?
Ik vertelde het aan mijn dochter en die zei heel trots: "Zo zijn wij jongeren gewoon".quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar jij gaat als stoere chick bij 40 hangjongeren 's avonds laat om een lichtje vragen...
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vertelde het aan mijn dochter en die zei heel trots: "Zo zijn wij jongeren gewoon".
Dat is helaas waar. Ik loop soms ook wel een blokje om bij sommige groepen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Helaas, dat geldt niet overal...
nee deze is van mijquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:56 schreef MadMaster het volgende:
En deze is ook van Livelink...
Waardig einde zo!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Dit heb ik dus gemist:
34. 2:44:04 Radiohead - Kid A
35. 2:48:49 Tame Impala - The Less I Know The Better
36. 2:52:26 Depeche Mode - The Darkest Star
37. 2:58:56 Agar Agar - Shivers
38. 3:05:13 Teddy Swims - Broke
39. 3:07:54 Tunng - Flatland
40. 3:11:24 The Travelling Wilburys - Handle With Care
41. 3:14:43 Motors - Airport
42. 3:19:14 RY X - YaYaYa
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Dank Peace.
Had eerst geen zin om te luisteren, maar het is prima uitgevallen zo...
In mijn parallele universum mogen geen anderen komen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:59 schreef peaceman het volgende:
eigenlijk zat je dus net als Lange Frans even in een parallel universum Mad.
Mijn naam in dezelfde zin als die van Lange Lul is geen goede binnenkomer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:59 schreef peaceman het volgende:
eigenlijk zat je dus net als Lange Frans even in een parallel universum Mad.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een heel concert van Het Goede Doel uitzenden via de stream...
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn naam in dezelfde zin als die van Lange Lul is geen goede binnenkomer.
Gelukkig sluit je zo af...
Huh?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:02 schreef peaceman het volgende:
zo zie je maar weer.... kwantiteit geeft lang niet altijd kwaliteit.
was gezellig mensen
Ik bedoel qua aanwezige mensen.quote:
quote:
Goedemorgen heren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 07:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik bedoel qua aanwezige mensen.
Morguh
Goedemorgen Diaan. Verveel je je nog niet, nou je niet naar het voetballen hoeft in de morgen?quote:
Nee hoor. Ik lig as we speak nog lekker even in bed. Het zijn drukke weken op/met het werk, dit komt wel goed uit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 08:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan. Verveel je je nog niet, nou je niet naar het voetballen hoeft in de morgen?
en wat gaan jullie daar doen ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:01 schreef MadMaster het volgende:
Oterleek, het bestaat.
En we moeten er zo naar toe.
Spannend!
Wat spullen ophalen.quote:
Oh dat scheelt wel een stukje rijdenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat spullen ophalen.
Ik dacht dat ik naar Limburg moest, maar het blijkt onder Heerhugowaard te liggen...
Gemeente Alkmaar? Weet je het zeker? Is dat niet inmiddels Gemeente 'Onder de groene zoden' of zo?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:43 schreef Rafeiro het volgende:
Gemeente alkmaar![]()
Moest toch even huckguckgo'en
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Gemeente Alkmaar? Weet je het zeker? Is dat niet inmiddels Gemeente 'Onder de groene zoden' of zo?
quote:Oterleek is een dorp in de gemeente Alkmaar, in de provincie Noord-Holland. Het dorp ligt binnen de Westfriese Omringdijk en het dorp kan daarom tot West-Friesland gerekend worden.Wikipedia (NL)
Dat doet me dan weer danken aan Steve Urkel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Het ligt naast Ursem, ook zo’n aparte plaatsnaam
Het is er een dooie boelquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Gemeente Alkmaar? Weet je het zeker? Is dat niet inmiddels Gemeente 'Onder de groene zoden' of zo?
Ik kan echt niet meer zonder een papieren lijstje en dat moet dan bij voorkeur op winkelvolgorde staanquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:55 schreef Rafeiro het volgende:
Godmiljaar.....
Ga je boodschappen doen en heb je in gedachten 2 producten in je hoofd....
Kom je thuis me veel meer dan gepland, maar zonder 1 van die 2 dingen....
Nog maar een keer naar de super dus...
Nu lijstje van 1 product, moet goedkomen.
Gehakt en soepgroenten waren het lijstje, kom je 2x met een tas vol thuis.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kan echt niet meer zonder een papieren lijstje en dat moet dan bij voorkeur op winkelvolgorde staan
Nou de houten snijplanken die ik heb gezien in mijn leven waren niet erg hygienisch, maar misschien verschilt het per houtquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Hout is juist heel hygienisch, maar de vaatwasser sloopt die dingen uiteindelijk. Het juiste dure kunststof snijdt best aardig, maar neem niet die hele goedkope plastic plankjes, da’s bijna net zo erg als glas. Mijn messen glijden altijd weg op glas, ik haat glazen snijplanken
Zo'n snijplank uit één stuk hout van de toko is echt ideaal en die zijn ook absoluut niet duur.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:54 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nou de houten snijplanken die ik heb gezien in mijn leven waren niet erg hygienisch, maar misschien verschilt het per houtWel de reden waarom ik alleen plastic gebruik.
quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:09 schreef just me het volgende:
[..]ToT, hoe is het leven ?
Ik heb alleen maar plastic snijplanken
En scherpe messen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:09 schreef just me het volgende:
[..]ToT, hoe is het leven ?
Ik heb alleen maar plastic snijplanken
Wel spannend dan, ondanks de goede verwachtingquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]Heej!
Ja in het algemeen prima he!
De kleine groeit als kool, maar the terrible two's zijn ook aangebroken!
Is vooralsnog alleen als hij uit zijn middagdutje ontwaakt; buiten dat is-ie super lief en vrolijk!![]()
Komende week horen we of m'n vrouw een vast contract op het werk zal krijgen of dat er toch nog een allerlaatste tijdelijke verlenging komt, of dat ze er helemaal uit vliegt (wat absoluut onwaarschijnlijk lijkt, gelukkig).
En hoestie daar?
Wees blij dat hij nog een slaapje doetquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]Heej!
Ja in het algemeen prima he!
De kleine groeit als kool, maar the terrible two's zijn ook aangebroken!
Is vooralsnog alleen als hij uit zijn middagdutje ontwaakt; buiten dat is-ie super lief en vrolijk!![]()
Komende week horen we of m'n vrouw een vast contract op het werk zal krijgen of dat er toch nog een allerlaatste tijdelijke verlenging komt, of dat ze er helemaal uit vliegt (wat absoluut onwaarschijnlijk lijkt, gelukkig).
En hoestie daar?
hele, hele scherpe messenquote:
Och ja die paardenhoofden moeten ook afgesneden worden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:16 schreef just me het volgende:
[..]
Wees blij dat hij nog een slaapje doetSucces met Mw ToT's werk dan, spannend !!
[..]
hele, hele scherpe messen
Hoe denk je anders dat ze aan de paardenhoofden komt?quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Och ja die paardenhoofden moeten ook afgesneden worden.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat ze aan de paardenhoofden komt?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel spannend dan, ondanks de goede verwachting
Fingers crossed enzo dan maar.
Thanks!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:16 schreef just me het volgende:
[..]
Wees blij dat hij nog een slaapje doetSucces met Mw ToT's werk dan, spannend !!
En stiekem halloween pompoenen voor de kabouterbende?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:18 schreef just me het volgende:
Hele scherpe messen om pompoenen te lijf te gaan, ik ben weer pompoensoep aan het maken
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:18 schreef just me het volgende:
Hele scherpe messen om pompoenen te lijf te gaan, ik ben weer pompoensoep aan het maken
Hier wordt niet aan halloween gedaanquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En stiekem halloween pompoenen voor de kabouterbende?
geeft niet hoor, je kunt niet alles lustenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:19 schreef Melting het volgende:
[..]
En maak jij dan ook Halloween monsters van de pompoenen?
Ik vind pompoenen niet lekker.
Ik denk niet dat er nog meer kabouters komen hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:21 schreef Rafeiro het volgende:
Just me hoeft er nu maar 4 te maken, maar als haar kinderen zo doorgaan dan worden het er straks wel heel veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |