Ik heb nog een voorraad van maart.quote:Op maandag 14 december 2020 15:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haha jij zit straks zonder toiletpapier.
Is dat nu?quote:Op maandag 14 december 2020 16:05 schreef Declan-Harp het volgende:
In de rij voor de fucking Primark!![]()
Dit soort mensen hebben voor die lockdown gezorgd.
[ afbeelding ]
Jaquote:
Die mensen gaan het zwaar krijgen...heerlijk.quote:Op maandag 14 december 2020 16:05 schreef Declan-Harp het volgende:
[ afbeelding ]
Wat hebben we toch een berg aan totaalidioten in dit land.quote:Op maandag 14 december 2020 16:05 schreef Declan-Harp het volgende:
[ afbeelding ]
De helft van de Nederlanders is dommer dan gemiddeld..quote:Op maandag 14 december 2020 16:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat hebben we toch een berg aan totaalidioten in dit land.
Moest lachen. Like gegeven.quote:Op maandag 14 december 2020 16:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
De helft van de Nederlanders is dommer dan gemiddeld..
Teringjantje nog an toe zeg..... waarom?quote:Op maandag 14 december 2020 16:05 schreef Declan-Harp het volgende:
[ afbeelding ]
Het is maar goed dat WIJ het niet snappenquote:Op maandag 14 december 2020 16:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Teringjantje nog an toe zeg..... waarom?![]()
Ik snap het echt niet.
Wat verkoopt die gast in gele jas?quote:Op maandag 14 december 2020 16:05 schreef Declan-Harp het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even zo'n leuke opblaaskerstman voor in de voortuin regelen.quote:Op maandag 14 december 2020 16:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Teringjantje nog an toe zeg..... waarom?![]()
Ik snap het echt niet.
Niks ''essentieels'' anders hadden ze wel bij hem in de rij gestaanquote:
Toch een mooie traditie geworden bij zo'n lockdown.quote:
Je moet wel kunnen shinen met nieuwe kleertjes op al die illegale kerst- en nieuwjaarsfeestjes.quote:Op maandag 14 december 2020 16:05 schreef Declan-Harp het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat me zo te verheugen op een **Very Happy Merry Joggingbroek Christmas**quote:Op maandag 14 december 2020 17:06 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Je moet wel kunnen shinen met nieuwe kleertjes op al die illegale kerst- en nieuwjaarsfeestjes.
Ik heb net een nieuwe joggingbroek gehad van Sinterklaas dus ik ben nu zwaar teleurgesteld.quote:Op maandag 14 december 2020 17:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat me zo te verheugen op een very happy merry joggingbroek Christmas
Niet gewoon een foute polyester kersttrui bij de Aldi halenquote:Op maandag 14 december 2020 17:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat me zo te verheugen op een **Very Happy Merry Joggingbroek Christmas**
Mogen ze die nog verkopen dan?quote:Op maandag 14 december 2020 17:43 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Niet gewoon een foute polyester kersttrui bij de Aldi halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |