abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196173883
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 12:47 schreef YT123 het volgende:

[..]

Ik zie dat ook niet snel gebeuren hoor.. Een vast contract hebben als acteur is heel zeldzaam tegenwoordig. Dat geven ze echt niet snel op denk ik, aangezien ze volgens mij allebei niet heel veel rollen aangeboden krijgen buiten GTST.
Nina wel hoor. Die komt regelmatig langs in Nederlandse films
pi_196174427
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 18:29 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

Nina wel hoor. Die komt regelmatig langs in Nederlandse films
Nouuuu... Verliefd op Ibiza(2013) en Sneekweek(2016).. zo regelmatig vind ik dat niet.
pi_196176346
Die Judith :X :X
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_196186877
Het is trouwens ook wel apart dat Richard erbij is gelapt bij Al-Fahd en nog steeds rustig in Meerdijk rondloopt. Als de belangen écht zo groot waren had hij toch allang in een schuilkelder gezeten? (Of naast Ludo op de bodem van de zee gelegen?)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
pi_196195361
Peter van der Vorst gaf in Boulevard aan dat er wat betreft GTST in het voorjaar nog enkele verrassingen gaan komen, en dat ze bezig zijn om de look and feel aan te passen.

...Maar dat laatste hebben ze toch al gedaan? :?
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 12 november 2020 @ 00:06:05 #81
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_196196371
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 22:34 schreef PeterKelder het volgende:
Peter van der Vorst gaf in Boulevard aan dat er wat betreft GTST in het voorjaar nog enkele verrassingen gaan komen, en dat ze bezig zijn om de look and feel aan te passen.

...Maar dat laatste hebben ze toch al gedaan? :?
Hopelijk weer terug op vrijdag of straks nog maar drie dagen in de week
misschien wat nieuwe decors of een nieuwe leader,
pi_196196698
Ik ben benieuwd wat voor rol Amelie nog gaat krijgen nu Amir weg is. Ze is blijkbaar nog steeds verwikkeld in de verhaallijn met Richard. Iets zegt mij dat er iets met haar gaat gebeuren en Amir daarom besluit niet meer terug te keren.
  donderdag 12 november 2020 @ 01:53:16 #83
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_196196853
Ze noemde Amy vandaag op videoland
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_196200082
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 00:06 schreef gilmore2000 het volgende:

[..]

Hopelijk weer terug op vrijdag of straks nog maar drie dagen in de week
misschien wat nieuwe decors of een nieuwe leader,
Nóg meer nieuwe decors? Als iemand nu een jaar niet heeft gekeken is het al voor 60-70 procent onherkenbaar qua locaties :D

Ik hoop vooral dat ze voor een meer filmische look willen gaan, met mooier licht en betere cameravoering. Vooral bij dat laatste lopen ze echt mijlenver achter op bijna alle andere soaps.
  donderdag 12 november 2020 @ 11:05:06 #85
491149 gilmore2000
pi_196200469
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 10:39 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nóg meer nieuwe decors? Als iemand nu een jaar niet heeft gekeken is het al voor 60-70 procent onherkenbaar qua locaties :D

Ik hoop vooral dat ze voor een meer filmische look willen gaan, met mooier licht en betere cameravoering. Vooral bij dat laatste lopen ze echt mijlenver achter op bijna alle andere soaps.
Het huis van Laura is erg welkom
  donderdag 12 november 2020 @ 20:50:39 #86
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_196211877
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Die Judith :X :X
Ik heb het idee dat er nu eindelijk wat interessant met de Judith verhaallijn gaat gebeuren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196212327
quote:
99s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:50 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat er nu eindelijk wat interessant met de Judith verhaallijn gaat gebeuren
SPOILER
Toch snap ik nog steeds niet wat haar motief nou eigenlijk is. Mist ze een gezin en wil ze daarom bij Linda & Anton blijven? Lijkt Linda op haar verloren zuster en wil ze haar nu voor zichzelf hebben? Amir werkte ze weg omdat hij vond dat ze niet in dat huis kon wonen, maar waarom dit nu weer?

Ik weet ook eigenlijk ook niet meer of dat gedoe van haar huis nou echt was of niet? Ze is daar met Linda toch ook een keer geweest?
't Echte en 't ware!
pi_196213855
Judith haar motief zal nog wel even onduidelijk blijven.
pi_196218666
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:38 schreef Thatsmelv het volgende:
Judith haar motief zal nog wel even onduidelijk blijven.
Mhew, ze ziet Linda als BFF. Hiervoor wil ze iedereen en alles aan de kant schuiven die hier een stukje voor durft te steken (Amir, ruzie met Janine in de rozenboom). Alleen Anton is een stuk lastiger omdat hij met Linda getrouwd is
pi_196235545
Van mij hoeft heel het Judith verhaal niet
  zondag 15 november 2020 @ 22:48:29 #91
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_196264110
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 10:51 schreef Mazikeen het volgende:
Van mij hoeft heel het Judith verhaal niet
HINDERRRRRLIJK WIJF
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_196265210
Aan de vooruitzichten te zien blijft Judith nog wel even :-p
  maandag 16 november 2020 @ 02:54:01 #93
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_196265498
Judith is hatelijk inderdaad jammer de actrice was in dunya en desi juist leuk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_196286714
Ik ben toch benieuwd hoe dit alles zich gaat ontwikkelen. De verschillende verhalen zijn nu leuk om te volgen, maar van echte hoogtepunten is nog geen sprake geweest moet ik zeggen.

Richard blijft maar door de familie Sanders heen buitelen zonder écht de genadeklap uit te delen. Die hele Al-Fahd heeft ook geen rol van betekenis gespeeld. Sterker nog, L'Absence is alweer buiten beeld en Richard heeft geen schrammetje. Van horen zeggen is zijn boot gejat en hij is uit een of ander genootschap gezet wat we nooit hebben gezien. Verder paradeert hij nog gewoon rond, flaneert in de Rozenboom en blijft hij Janine pesten.

Op zich heeft dit verhaal al genoeg opgelevert, het spel is goed en de cliffhanger in mei kon me prima bekoren, maar de sleutelmomenten worden zo minimaal uitgebuit. Valentijn, een van de opkomende karakters van de serie, verdwijnt nogal abrupt uit beeld. De vermissing van Ludo is ook niet echt hartverscheurend zoals het nu lijkt en zijn zogenaamde afscheid volgende week is ook maar matigjes. Stefano heeft in die aflevering niet één regel tekst. Waarom is die 'dienst' niet wat groter? Of op zijn minst buiten. Die speeches in de woonkamer zijn redelijk tenenkrommend. Bovendien mis. Ik. De. Emotie.! In seizoen 16 wist de hele familie Sanders nota bene dat Ludo nog leefde, en toen was het allemaal veel dramatischer. Waar is het verdriet van Janine? De radeloosheid van Nina? Totáál ongeloofwaardig hoe zakelijk zij de verdwijning van haar pappie opvat. Ze laten nu in niets blijken dat Ludo voorgoed verdwenen is en dat is jammer. Terugblikken, herinneringen ophalen, Stefano de legacy van zijn vader tegenover Richard laten verdedigen. Ze kunnen hier zoveel meer mee. Nu spannen Richard en Billy samen en zullen die gezamenlijk snel afdruipen zodra Ludo opduikt.

Begrijp me niet verkeerd. De lijn weet aardig de spanning erin te houden, met name door de goede acteurs die erbij betrokken zijn. Maar voor een dergelijk verhaal kabbelt het wel een beetje teveel voort, waardoor de oneffenheden op gaan vallen. Waarom heeft Al-Fahd niet met Richard afgerekend? En waarom kent Billy Richard niet. De kunstwereld is al niet groot en ze zijn/waren beiden grote spelers.

En dan het pestverhaal. Met Milou werd er een climax bereikt en kwam er een opening voor een vervolg; ze blijkt een verhaal te hebben en de banden worden aangehaald, maar achter Saskia's rug om blijft ze een bitch tegen haar dochter. Vervolgens verdwijnt ze uit beeld en verschijnt er een maand later een ander. Het riedeltje begint weer van voor af aan. Dan vraag ik me af hoe dit weer af moet gaan lopen.

Dit euvel zien we sinds de nieuwe koers vaker terug. Lord Kingsley was een prima verhaal en was ook zo'n abrupt los eind. Om over de spontane bruiloft van Rik & Shanti, waar alle grote gebeurtenissen ineens aan worden opgehangen, maar te zwijgen.
't Echte en 't ware!
  dinsdag 17 november 2020 @ 17:46:15 #95
491149 gilmore2000
pi_196289515
Ik heb eerder het idee dat blijkt dat Billy al die tijd heeft geweten waar Ludo heeft gezeten en straks definitief samen met hem afrekent met Richard
pi_196289809
Ik denk dat die Judith omdat ze haar huis verloor bij Linda wilt wonen.

Maar Anton wilt haar weg hebben. Dus gaat ze stoken tussen hun.
pi_196289979
Ik heb ergens het gevoel dat ze weer redelijk terug bij af zijn inmiddels, vóór de grote veranderingen van afgelopen jaar, want inhoudelijk blijft het magertjes. Dat verhaal van Judith wat nergens op slaat en nog minder ergens naartoe gaat, de abrupte exit van Amir, de 'dood' van Ludo en het gedoe met Richard daaromheen, de kalverliefde van JoJo en Ilyas... Het zijn allemaal van die "leuk, maar net-niet"-lijntjes. Het moddert allemaal maar wat aan, zonder duidelijk doel, zonder echt gevoel ook. We hebben als kijker niet kunnen investeren in het vertrek van Amir omdat het zo rap-rap was. Als kijker kunnen we niet meevoelen met JoJo en Ilyas omdat hun 'grote verliefdheid' nogal aan de oppervlakte blijft. Als kijker kunnen we niet rouwen om de 'dood' van Ludo, omdat het meer een wending in het L'Absence verhaal was dan echt een ijkpunt in de serie.

Het moest meer invoelbaar worden, meer "met een boterhammetje pindakaas aan de keukentafel in plaats van een champagneontbijt in de Rozenboom" zijn. En oké, niet iedereen banjert nog te pas en te onpas dat restaurant binnen, maar dat is het dan ook wel. Het "familiegevoel" wat er moest komen met de familie Verduyn is inmiddels ook weer verdampt, want daar is het ook alleen nog maar gedoe en ellende en de helft van de familieleden is niet eens goed uitgewerkt qua karakter. Er moest meer humor en luchtigheid in komen, maar dat is ook weer verleden tijd lijkt het - want met pesterijen, beenamputaties, psychopaten en wraakacties is er weinig om nog te lachen. Of het moet 'bridezilla' Shanti zijn, maar dat is eerder irritant dan grappig - hetzelfde verhaal voor Opa Henk, die een fout maakt, sorry zegt en dat vervolgens ergens anders opnieuw doet.

En daarmee is het een zoveelste ietwat mislukte poging geweest om de serie écht van koers te veranderen. Want ja, er zijn dingen veranderd en verbeterd, maar niet zo dat het zich inhoudelijk weer kan meten met de gouden jaren. Want daarvoor moeten ze niet alleen van koers veranderen, maar ook schoon schip maken. Zonder Ludo van boord te gooien, uiteraard.
pi_196298256
Ik ben sinds dit seizoen weer gaan kijken na er zeker 4 jaar uit te zijn geweest. Toch wel veel veranderd en in 't begin vond ik het echt leuk, maar het begint me langzaam aan toch weer te vervelen. Vooral die Judith, jeetje wat een klote verhaallijn ;(
  woensdag 18 november 2020 @ 13:13:37 #99
491149 gilmore2000
pi_196301709
Misschien kunnen ze nu eindelijk Laura een eigen decor geven. Ik zelf dacht aan het huis van kees uit Kees & Co
nu de serie niet meer terugkomt zitten ze toch nog met dat decor. en met aanpassingen zou dit best Huize Selmhorst kunnen worden

pi_196302446
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:16 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb ergens het gevoel dat ze weer redelijk terug bij af zijn inmiddels, vóór de grote veranderingen van afgelopen jaar, want inhoudelijk blijft het magertjes. Dat verhaal van Judith wat nergens op slaat en nog minder ergens naartoe gaat, de abrupte exit van Amir, de 'dood' van Ludo en het gedoe met Richard daaromheen, de kalverliefde van JoJo en Ilyas...
Helemaal mee eens! Ik vond dat het vorige seizoen echt wel de goede kant op ging (borstkanker van Janine, Shanti die de koning overnam en de huisartsenpraktijk van Anton en Amir o.a. vond ik allemaal wel boeiende verhaallijnen), maar ondertussen is het vrij saai weer. Ik merk ook weinig meer van die 360 graden-sets of van die beloofde toename in buitenopnames.

Maar goed, ik snap ook wel dat het door corona nu waarschijnlijk flink stressen is achter de schermen en dat het doorvoeren van grote veranderingen ook misschien op een laag pitje staat. Hoop wel dat we later in het seizoen weer een stijgende lijn zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')