Hoe kom je aan 112?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
112 opnames is toch helemaal niet zo slecht?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:57 schreef Scrummie het volgende:
Deze users maken kans op een FOK! 6 maand Basic abonnement:Ik heb al een abbo, was ik daarom uitgesloten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mochten er dubbelen in staan, dat geeft niet, elke user telt maar 1 keer mee! Ik ben zo bij jullie terug met de uitslag.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Hier ook even een YT linkje voor de mensen zonder Facebookquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/st(...)6&id=129383287089484
Yep, alleen users zonder abo maakten kans.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:15 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik heb al een abbo, was ik daarom uitgesloten?
Uit de cijfers. Staan ook nog ergens in dit topic.quote:
Of gewoon op de NOS site zelfquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hier ook even een YT linkje voor de mensen zonder Facebook
Als je zit en 1,5 meter afstand houdt, hoeft dat toch ook niet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
scherp!
Weer zo'n goed voorbeeld voor het opvolgen van adviezen.
Het probleem met veel van die wetenschappers is de tunnel waar ze in zitten. Van Ranst heeft alleen maar oog om de verspreiding een halt toe te roepen, koste wat kost.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit is dezelfde Van Ranst die bijna dagelijks in de Nederlandse berichtgeving te vinden is en die 2 weken terug nog zei dat Nederland een achterstand had in het coronabeleid ten opzichte van België.
Overigens ging niet vorige week maar deze week de horeca pas dicht in België.
Op redacties werken ook echt alleen maar slaapkoppen.
als dit een publieke ruimte is wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je zit en 1,5 meter afstand houdt, hoeft dat toch ook niet?
FakeNews. Hij had 'm op.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rutte ook nooit met mondkapje toch
Zo kansloos
Volgens mij bij het lopen wel, maar niet bij het zitten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
als dit een publieke ruimte is wel.
Toch? shit ik ga alweer twijfelen.
Ik zet dat ding gewoon op als ik ergens naar toe ga, omdat ik het iedere keer weer niet weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |