Huh?quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:29 schreef VoMy het volgende:
Opmerkelijk dat sommigen ongeremd het RIVM, het kabinet en Hugo de Jonge mogen aanvallen door hun woorden te verdraaien en de feiten continu te negeren, ze mogen beschuldigen van het bewust achter houden van informatie, het verdoezelen van gemaakte fouten, etcetera, als de insteek is dat ze niet streng genoeg optreden. Dat mag gewoon altijd hier. Zonder enige onderbouwing en zo vaak als je wil.
En dat het dan BNW is als je op even ongefundeerde wijze dezelfde mensen beschuldigt van het overdrijven van het coronagevaar. Dan moet en wordt er gemodereerd.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:29 schreef VoMy het volgende:
Opmerkelijk dat sommigen ongeremd het RIVM, het kabinet en Hugo de Jonge mogen aanvallen door hun woorden te verdraaien en de feiten continu te negeren, ze mogen beschuldigen van het bewust achter houden van informatie, het verdoezelen van gemaakte fouten, etcetera, als de insteek is dat ze niet streng genoeg optreden. Dat mag gewoon altijd hier. Zonder enige onderbouwing en zo vaak als je wil.
En dat het dan BNW is als je op even ongefundeerde wijze dezelfde mensen beschuldigt van het overdrijven van het coronagevaar. Dan moet en wordt er gemodereerd.
Niet doen.quote:
Mogen we het nu wel of niet over niet over medische mondkapjes hebben ?quote:Op zondag 13 december 2020 16:43 schreef Kyran het volgende:
Er zijn hier al meerdere malen wetenschappelijke, peer-reviewed artikelen geplaatst over het nut van niet-medische mondkapjes. Ik snap dat sommige users liever hun onderbuik geloven dan wetenschappelijke artikelen, maar dan moet je straks niet zeuren als je BNW posts verdwijnen. Ben een beetje klaar met vragen.
Onderbouwde discussies zijn altijd welkom, van welke kant dan ook.quote:Op zondag 13 december 2020 16:51 schreef Vallon het volgende:
[..]
Mogen we het nu wel of niet over niet over medische mondkapjes hebben ?
Ik snap de moderatie vermoeidheid maar ook moet worden begrepen zolang er nog users onder een steen blijven liggen die niet medische mondkapjes serieus wensen te nemen als maatregel, die kunnen rekenen op meewarigheid. Vooral ook omdat er GEEN enkel bewijs is aangaande werking, anders dan ja om onderbuikgevoelens tot leven te laten komen.
op grond van rapporten die specifiek één onderdeel verkrachten.
Kanhet trollen van deze user stoppen aub?quote:Op maandag 14 december 2020 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar voor php maak ik een uitzondering
Dit is inderdaad een groot probleem hier op het forum. Persoonlijke aanvallen worden ook oogluikend toegestaan zolang die worden vergezeld van dubieuze complottheorieën.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:29 schreef VoMy het volgende:
We doen ons best.quote:Op maandag 14 december 2020 11:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een groot probleem hier op het forum. Persoonlijke aanvallen worden ook oogluikend toegestaan zolang die worden vergezeld van dubieuze complottheorieën.
Sta je echter aan de kant van de wetenschap verdwijnt de ene na de andere post. Erg zorgelijk. Heb er gisteren ook weer een of twee zien verdwijnen waarin ik menen wees op hun denkfouten.
Ik heb het al vaker geconstateerd, de mod hier er ook al eens op aangesproken, maar dan krijg je een warrig verhaal wat erop neerkomt dat je teveel op de man speelt.
Érg zorgelijk. Vooral bet feit dat er met twee maten wordt gemeten en de mate van wappieheid doorslag lijkt te geven daarin. De verkeerde kant op, overigens.
Sorry, maar dat beeld herken ik totaal niet.quote:Op maandag 14 december 2020 11:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een groot probleem hier op het forum. Persoonlijke aanvallen worden ook oogluikend toegestaan zolang die worden vergezeld van dubieuze complottheorieën.
Sta je echter aan de kant van de wetenschap verdwijnt de ene na de andere post. Erg zorgelijk. Heb er gisteren ook weer een of twee zien verdwijnen waarin ik menen wees op hun denkfouten.
Ik heb het al vaker geconstateerd, de mod hier er ook al eens op aangesproken, maar dan krijg je een warrig verhaal wat erop neerkomt dat je teveel op de man speelt.
Érg zorgelijk. Vooral bet feit dat er met twee maten wordt gemeten en de mate van wappieheid doorslag lijkt te geven daarin. De verkeerde kant op, overigens.
Als ik bij de vrijwillige brandweer ga en ik ga een oliebrand gaan staan blussen met water dan gaat dat vlaggetje ook niet op.quote:Op maandag 14 december 2020 11:37 schreef capricia het volgende:
[..]
We doen ons best.
We zijn vrijwilligers.
Dat begrijp ik, maar dat was ook niet mijn punt. Ik heb dat ook wel eens gedaan, en soms wordt er dan wat mee gedaan.quote:Op maandag 14 december 2020 14:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sorry, maar dat beeld herken ik totaal niet.
Niet alles wat persoonlijk is wordt als een aanval beschouwd maar het blijft een persoonlijke beoordeling van individuele mods.
BNW materiaal gaat gewoon weg als ik het zie of vermoed dat het BNW materiaal is. Meningen mogen wij echter niet op modden dus er zal altijd een mate van wappieheid blijven, daar kunnen we nu eenmaal weinig aan doen.
Als jij een post ziet waarvan jij denkt "Dat gaat te ver de wappie kant op" zet dan een TR, de topics gaan soms heel erg hard en wij zijn niet 24/7 aanwezig en we zien niet alle posts, we zijn ook met een beperkt aantal mods dus help ons dan een beetje door TR's te zetten?
Dat is nogal unfair.quote:Op maandag 14 december 2020 14:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als ik bij de vrijwillige brandweer ga en ik ga een oliebrand gaan staan blussen met water dan gaat dat vlaggetje ook niet op.
[..]
Dat begrijp ik, maar dat was ook niet mijn punt. Ik heb dat ook wel eens gedaan, en soms wordt er dan wat mee gedaan.
Het punt is vooral dat jullie er altijd wel heel erg snel bij zijn als een post ook maar lichtjes tegen de huisregels des Foks aanschuurt, maar dan alleen als die post verder vol staat met gezond verstand.
Alsof een docent die alleen de jongens (ik noem maar wat) straf geeft bij het minste of geringste reageert met "ja ik kan niet alles zien he" als hij daarop wordt aangesproken.
Als je een post ziet van het type 2, gewoon een TR zetten, die horen sowieso weg te gaan.quote:Op maandag 14 december 2020 14:50 schreef BlackLining het volgende:
Ja, en dan draai je weer om het punt heen. Misschien is het zo duidelijker:
- 1 post waaruit irritatie blijkt richting een speficieke user, en die onderbouwd is met officieële of wetenschappelijke bronnen
- 1 post die Nederland als dictatuur afschildert, Rutte en de Jonge als vuile verraders en het halve forum als makke schapen
En dan verdwijnt dus post nummer 1, ook als die in hetzelfde topic staan.
Maar goed, dat punt heb je nu twe ekeer genegeerd, punt is duidelijk, op die manier heeft men natuurlijk ook gewoon geen zin meer om jullie te helpen met TR's.
Je gaf geen voorbeelden in je eerdere posts dus kan ik ook niet ingaan op specifieke voorbeelden als die niet echt gegeven worden, ik reageerde op een, in mijn beleving, algemene vraag van jou, ik negeerde je posts totaal niet maar ik probeerde uit te leggen waarom bepaalde zaken zijn zoals ze zijn in algemene zin.quote:Op maandag 14 december 2020 14:50 schreef BlackLining het volgende:
Ja, en dan draai je weer om het punt heen. Misschien is het zo duidelijker:
- 1 post waaruit irritatie blijkt richting een speficieke user, en die onderbouwd is met officieële of wetenschappelijke bronnen
- 1 post die Nederland als dictatuur afschildert, Rutte en de Jonge als vuile verraders en het halve forum als makke schapen
En dan verdwijnt dus post nummer 1, ook als die in hetzelfde topic staan.
Maar goed, dat punt heb je nu twe ekeer genegeerd, punt is duidelijk, op die manier heeft men natuurlijk ook gewoon geen zin meer om jullie te helpen met TR's.
Opnieuw posten van een al gemodereerde post levert hetzelfde resultaat op als de eerste keer dat je het postte.quote:Op maandag 14 december 2020 14:54 schreef Refragmental het volgende:
Waarom mag dit niet gezegd worden?
----
Ik ben overigens van mening dat blanke hetro mannen van 18-65 jaar oud als aller allerlaatste pas het vaccin mogen krijgen.
Ik vind niet dat ik als bevooroordeelde blanke hetro man een vaccin mag inpikken van bijvoorbeeld een vluchteling, of een zwakkere transgender die net uit een operatie komt.
Blanke mannen hebben altijd al het voordeel gehad in het leven. Nu is het tijd dat wij blanken mannen ons van onze beste kant laten zien en pas een vaccin accepteren wanneer alle andere groepen al gevaccineerd zijn.
Oh ik zie het al.quote:Op maandag 14 december 2020 15:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Opnieuw posten van een al gemodereerde post levert hetzelfde resultaat op als de eerste keer dat je het postte.
Het is een grote bait post die niets bijdraagt aan de discussie verder. Probeer het eens in ONZ of VBL, daar krijg je vast wel de reactie die je zoekt.quote:Op maandag 14 december 2020 15:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh ik zie het al.
Je hebt dus geen flauw idee waarom je die post weghaalde, maar enkel omdat ik zei dat ie op de fp was weggehaald.
Was omdat ie daar offtopic was, vandaar dat ik het algemene topic opzocht.
Maar ter verduidelijking, wat in mijn post zou niet mogen in het algemene topic volgens jou?
Wtf, laat ons hierbuiten. Wij zitten ook niet op dit soort debielen te wachten.quote:Op maandag 14 december 2020 15:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is een grote bait post die niets bijdraagt aan de discussie verder. Probeer het eens in ONZ of VBL, daar krijg je vast wel de reactie die je zoekt.
Sorry!quote:Op maandag 14 december 2020 15:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wtf, laat ons hierbuiten. Wij zitten ook niet op dit soort debielen te wachten.
Ja. Ik zie niet waarom je die vraag niet in het centrale topic kunt stellen of waarom het een apart topic verdient in COR.quote:Op maandag 14 december 2020 20:26 schreef Bocaj het volgende:
COR / Nou, lekker dan! Iedereen blij met wat er op ons afkomt?
Tijger weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |