Het ging dan ook over een pilletje. Maar zelfs de schade van coke is overtrokken. Het gros van het gebruik is recreatief zonder serieuze consequenties. Was ooit nog een aardig onderzoek van de VN naar. Helaas vond de VS dat niet zo'n fijne conclusie.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hoor, als je vader aan de coke zit of je moeder aan de heroïne dan geeft dat schade aan lichaam, gezin, maatschappij. Legaal of illegaal.
Harddrugs moeten ook niet legaal worden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:28 schreef alors het volgende:
Nee hoor, als je vader aan de coke zit of je moeder aan de heroïne dan geeft dat schade aan lichaam, gezin, maatschappij. Legaal of illegaal.
Ethereum ookquote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:34 schreef Gehrman het volgende:
Bitcoin prijs gaat ook de goede kant op dankzij Trump.
$700 belasting betalen per jaar?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Moeilijk hoor toegeven dat Trump ook wel goede dingen heeft gedaan.
Ik probeer dan een snipperdagje te scoren.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:36 schreef monkyyy het volgende:
Ik voorspel niets. Ik zie het wel als ik wakker word op 4 November.
Je gaat het uitzitten? Dat deed ik in 2016, duurde tot 6 uur 's ochtends ofzo toen het duidelijk was.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik probeer dan een snipperdagje te scoren.
Als ik de volgende dag vrij ben wel. Lijkt me leuk om dat 's mee te maken. Lekker de hele nacht meninkjes op FOK! slingeren.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je gaat het uitzitten? Dat deed ik in 2016, duurde tot 6 uur 's ochtends ofzo toen het duidelijk was.
Ik ben voor Trump! Duhhh!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:36 schreef monkyyy het volgende:
Ik voorspel niets. Ik zie het wel als ik wakker word op 4 November.
Eens. Chanante act.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb het idee dat Thomas Acda altijd een typetje doet, de dronken oom.
In teveel amusementsshows verschenen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Hij lispelt en wauwelt nu nog meer dan gebruikelijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:43 schreef monkyyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |