Wat gaat Feyenoord straks doen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:48 schreef Caland het volgende:
Kan yats niet ergens anders de calimero gaan uithangen, Vitesse speelt toch helemaal niet vanavond
Ik heb geen flauw idee wat voor team dat Zagreb heeft.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord gaat ook niet winnen hoor
Sad
ADO uit altijd lastigquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:50 schreef Tagliano het volgende:
AZgoden
En dan in de competitie weer een rode kaart plus gelijkspelletje
Had PSV licht favoriet beschouwd in eigen huis. Lang niet altijd weg van Granada in uitduels.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit had wel een gelijkspelletje mogen zijn. Wel jammer.
Kijk 'm indekken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord gaat ook niet winnen hoor
Sad
Ik ken ze eigenlijk alleen van de knipoogkroaatquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat voor team dat Zagreb heeft.
Sinds Götze eruit was het helemaal niks meer.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Had PSV licht favoriet beschouwd in eigen huis. Lang niet altijd weg van Granada in uitduels.
3-0 ja? Zo goed is Zagreb toch niet?quote:
Feyenoord is gewoon teringslecht.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
3-0 ja? Zo goed is Zagreb toch niet?
Gefeliciteerd!quote:
Dan hadden ze in de poule van Dynamo Kiev gezeten (aannemende dat AZ dan in hun balletje uit de CL-koker zou zitten), weet niet of dat goed gegaan zou zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:50 schreef BB-King het volgende:
Hmm hadden we dan toch beter AZ de Champions League in kunnen sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |